Αδυναμειες

348 21 0
                                    

Το βράδυ, ο Τζεμ έδειξε τον παρα πολυ ευγενικό και καλο εαυτό του. Με φρόντιζε συνέχεια. Δεν με άφηνε να κουνήσω, ούτε το μικρό μου δακτυλάκι. Όταν ξάπλωσε μαζι μου, αρχισε να με φιλάει και να χαϊδεύει την κοιλιά μου. Όλο αυτο θα κάνει;
Τζ: Υπάρχει ενα ακόμα αρνητικό στο θέμα. Δεν θα μπορούμε να κάνουμε έρωτα. Βέβαια, για το μωρό μου τα πάντα. Βασικά, για τα μωρά μου.
Γέλασα και τον φίλησα. Είχε ενα τρυφερό βλέμμα. Με κοιτούσε, με αυτά τα φανταχτερά μάτια, που δεν μπορώ να τα αποφύγω.
Ε: Ρε, αγαπη μου; Πρέπει να με κοιτάς συνέχεια; Είσαι τοσο γλυκός!
Τζ: Μα, αυτο δεν είναι κακό. Εκτός αν εννοείς, ότι δεν σου αρέσει.
Ε: Μη λες πράγματα, που δεν αληθεύουν.
Με φιλησε και τον αγκάλιασα. Ηταν πολυ τέλειος. Κοιμηθήκαμε ήρεμα.
Το πρωί, τον ειδα που έλειπε. Είχε ξεχάσει, το τηλέφωνο του εδώ. Το πήρα και ειδα μια σειρά μηνυμάτων. Ηταν απο μια Αναστασία!
Μηνύματα Αναστασία-Τζεμ
Αν: Σε περιμένω στο πάρκο, δίπλα στο σπιτι σου!
Τζ: Έρχομαι!
Αν: Δεν μπορώ να περιμένω!
ΣΚ. Έλλης
Ώστε ετσι Τζεμουκο μου! Άλλη, εεε; Θα σε φτιάξω εγω.
Κατέβηκα κάτω και παρακολουθούσα τη συζήτηση τους. Η Αναστασία, τον είχε πλησιάσει επικίνδυνα.
Αν: Μωρό μου, δεν θες να με φιλήσεις;
Τζ: Πως δεν θελω;
Εκείνη τον φιλησε και εκείνος, την έπιασε απο τη μέση. Άρχισα να κλαίω. Ήθελα να τον σκοτώσω! Αλλα, δεν πρέπει να εκνευρίζομαι. Θα κανω κακό στο παιδι ΜΟΥ!!!!
Ο Τζεμ,  γύρισε και με είδε να που πλαταζα στο κλάμα. Εγω έτρεξα πάνω και κλείδωσα. Τον μισώ!!!!
Τζ: Ελλη, σορρυ! Ηταν μια παρεξήγηση! Έλλη! Έκανα ενα λάθος!
Άνοιξα την πόρτα και του πέταξα την βαλίτσα με τα ρούχα του. Την είχα ετοιμάσει, όταν επέστρεψα.
Ε: Πάρε και αυτά! (Ειρωνικά) Δεν θελω να μείνεις έξω και να κρυώσεις!
Τζ: Ρε, Ελλη!
Του άνοιξα την πόρτα.
Ε: Άντε, μπες μεσα! Θελω να ακούσω την δικαιολογία σου!
Τζ: Ελλη, αυτή είναι μια κοπέλα που με εχει ερωτευτεί. Και μου την πέφτει. Εγω κανω ότι την αγαπω, γιατί ο πάτερας της, διευθύνει μια μεγάλη εταιρία. Και ήθελα να δουλέψω εκεί, για μας!
Ε: Τζεμ, φύγε!!!! ΤΩΡΑ!!!
Τζ: Καλα, αλλα δεν θα με ξαναδείς! Το παιδι, μεγάλωσε το, μόνη ΣΟΥ!!!

ΤαμαμWhere stories live. Discover now