Όταν επιστρέψαμε στο σπιτι, ήμασταν πολυ ευτιχισμενοι. Παρόλο που είχαμε φύγει, ημασταν χαρούμενοι, μιας και είχαμε ακόμη ενα ταξιδι. Θα πηγαίναμε στο Ντουμπάϊ, σε λίγες μέρες.
Ε: Μου ελειψες, Κατερινακι. Ευτυχώς υπάρχει το Skype. Βέβαια, έχουμε και την εκδρομουλα. Ανυπομονώ! Με τον Τζεμ, μόλις γυρίσαμε απο Σαντορίνη. Ηταν τελεια! Υπήρχε και ενα μικρό φλερτ.
Εκείνη την ωρα, ο Τζεμ ξεκουράζονταν στον καναπέ. Μόλις το άκουσε, πετάχτηκε ταραγμένος.
Τζ: Τι υπήρχε;;;;;;;
Ε: Ενα μικρό φλερτ...
Τζ: Κατερινα, ψέμματα σου λεει. Εκείνη είναι πίστη σε μένα. Άλλος την φλερτάραι.
Ε: Το ίδιο λέμε. Κοιτά, Τζεμ. Μπορούσα να πάω με τον Κώστα, αλλα δεν το έκανα. Τέλος πάντων! Πισω στα δικά μας, Κατερίνα. Ηταν πολυ ωραία. Ο Κώστα ηταν o barman στο bar του καταστήματος. Μου την έπεσε. Βγήκαμε και για ποτό μια φορά, αλλα τι να κανω; Του "έριξα" ενα Χ! Εχει κατακτήσεις η φίλη σου, τι νομίζεις; Εσυ, έχεις κανέναν; Άσε, μην μου πεις! Αν είναι θα τον δω. Άντε, γεια! Φιλάκια!
Τζ: Τι εννοούσες έχεις κατακτησΕΙΣ. Δηλαδή, σε θέλουν και άλλοι;
Ε: Σχήμα λόγου, αγαπη μου. Και ναι! Και με με θέλει ένας! Και πολυ!
Τζ: (θυμωμένα) Ποιος;;;;;
Ε: Καλα, τοσο χαζός είσαι; Εσυ, μωρό μου!
Τζ: Εγω δεν σε θελω πολυ. Σε θελω ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Δεν μπορώ να μετρήσω πόσο.
Ε: Τέτοια θελω να ακούω! Άντε, ξεκουράσου.
Τζ: Έλα κοντά μου.
Πήγα και έκατσα δίπλα του. Με αγκάλιασε.
Τζ: Θα σε αγαπω για όλη μου την ζωη. Δεν θελω να με κοροϊδεύεις. Θυμάσαι το είχε πει ο Τεο; «Δεν εχει κάνει ετσι, για καμία γκομενα»
Ε: Και εγω, δηλαδή, είμαι γκομενα;
Τζ: Οχι! Εσυ είσαι, η γυναίκα της ζωής μου.
Του χαμογέλασα γλυκα και τον φίλησα. Εκείνος αρχισε να με γδύνει. Και εγω το ίδιο, σε εκείνον. Μετά, έγινε το αναμενόμενο και πήγαμε να κοιμηθούμε, μιας και είχε βραδιάσει.
STAI LEGGENDO
Ταμαμ
FanfictionΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...