Δεν πεινούσαμε ιδιαίτερα, όποτε πήγαμε αμέσως στην παραλία. Δεν μπήκα στην θάλασσα σήμερα, μιας και είχα αναγούλες. Πιθανότατα, ηταν απο το ποτό εχθές. Ο Τζεμ, ευτυχώς δεν μου κρατούσε μούτρα. Ξαφνικά, άκουσα κάποιον να φωναζει το όνομα μου. Ηταν ο Κώστας! Προσπαθούσα να μην με καταλάβει. Ομως ήρθε προς το μερος μου. Ο Τζεμ, καθόταν και μας κοιτούσε ανήσυχα, απο μακριά.
Κ: Ελλη, σορρυ για αυτο χθες. Δεν ήθελα να μαλώσετε με το αγόρι σου.
Ε: Δεν πειραζει.
Κ: Ευχαριστώ
Μου χαμογέλασε. Αισθανόμουν περίεργα. Ώσπου με φιλησε. Εγω τον έσπρωξα.
Ε: Δεν θα τα ξαναλέμε αυτά.
Αρχισε να τρέχει προς το μπαρ, γιατί το αφέντικο του τον ζητούσε. Γύρισα και ειδα τον Τζεμ.
Ε: Με τρόμαξες
Τζ: Γιατι σε φιλησε αυτός ο ηλίθιος;
Ε: Μην μου μιλάς ετσι. Εγω φταίω; Ίσα ίσα, που τον έδιωξα αμέσως.
Τζ: Καλα, σορρυ. Αφού ξες ότι σε αγαπάω τοσο πολυ, που δεν θελω να σε χάσω.
Με φιλησε και του χάιδεμα τα μαλλιά. Τότε, έτρεξα και μπήκα στο νερό με ορμή. Ο Τζεμ φώναξε κάτι απο μακριά.
Τζ: Νόμιζα ότι δεν ήθελες να μπεις.
Ε: Ειμαι καλύτερα, τώρα που με φιλησες.
Τζ: Γιατρός πρέπει να γίνω.
Ε: Εσυ ομως, θα γινόσουν καλα, αν σε έπιανα στα χέρια μου;
Άρχισα να τον φιλάω και να τον βουλιάζω μεσα. Εκείνος, σηκώθηκε πάνω καί με είχε στους ώμους του. Σαν τις συναυλίες.Ξαφνικά, με πιάνει απο τα πόδια και με σπρώχνει πισω. Τον κοιτούσα με ενα άγριο βλέμμα, όταν βγήκα, ενώ εκείνος γελούσε. Για να του τη σπάσω, όρμηξα πάνω του και τον βουλιαζα μεσα στο νερό, όπως πριν. Αρχισε να βγάζει μπουρμπουλήθρες και αποφάσισα να τον βγάλω έξω, στην επιφάνεια. Με κοιτούσε, με ενα έκπληκτο ύφος, σαν να είχα κάνει φόνο. Τον φίλησα και βγήκαμε έξω. Ετσι πέρασε η μέρα μας. Φτιάξαμε φαγητό στο δωματιο και κοιμηθήκαμε. Την επόμενη μέρα, αποφασίσαμε να μην πάμε θάλασσα. Αντί αυτού, πήγαμε για βόλτα στο νησί. Ο Τζεμ νοίκιασε ενα μηχανάκι, και με πήγε στα στενάκια του νησιού. Είχε παει ξανά, μάλλον. Ηταν τέλεια! Σταματήσαμε για φαγητό και για ψώνια. Εγω πήρα ενα καπέλο και ενα σετ μαγιό. Ο Τζεμ πήρε μια μπλούζα αμανικη. Είχε στάμπα την αγαπημένη του ροκ μπάντα. Γυρίσαμε στο δωματιο. Το απόγευμα πέρασε το ίδιο ωραία, στην θάλασσα. Τι υπόλοιπες μέρες, περάσαμε φανταστικά. Πήγαμε στα σπιτάκια και συγκεκριμένα στις οροφές. Βλέπαμε τη θέα και βγάλαμε μαζι φωτογραφία. Ηταν τέλεια. Επίσης, δεν είχαμε αλλα προβλήματα. Ο Κώστας, δεν με ξανά ενόχλησε. Δυστυχώς, έπρεπε να γυρίσουμε. :( Ετοιμάσαμε τα πράγματα και φύγαμε.
VOUS LISEZ
Ταμαμ
FanfictionΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...