Η Ντιλέκ και ο Τεο ήρθαν. Μιλούσαμε για διαφορά θέματα, ώσπου μας είπαν, ότι ήθελαν να ανακοινώσουν σε εμάς κάτι.
Ντ: Επιλέξαμε να το πουμε, πρώτα σε εσάς και μετά στους υπόλοιπους.
Τ: Η Ντιλέκ και εγω... Αποφασίσαμε να παντρευτούμε. Αφού η Ντιλέκ ενηλικιωθεί. Δηλαδή σε λιγο καιρό.
Ε: Χαίρομαι πολυ για σας.
Τζ: Και εγω. Εμείς ακόμη, δεν το έχουμε σκεφτεί.
Ντ: Κανονικά θα σας πίεζα, αλλα τώρα δεν έχω τέτοιες προθέσεις. Απλά, θέλαμε να σας ανακοινώσουμε, αυτά τα χαρούμενα νέα.
Ε: Ο γάμος, φαντάζομαι, πολιτικός;
Τ: Φυσικά! Επίσης, αν αποκτήσουμε παιδι, θα γίνει μουσουλμάνος/μουσουλμάνα.
Τζ: Χαίρομαι που δεν έχεις αντιρρήσεις, πάνω σε αυτο το θέμα. Η Ντιλέκ, είναι σκληρή σε αυτά.
Γελάσαμε όλοι. Αφού τους κερασάκι και καφέ, είπαν να αποχωρήσουν. Εμείς, καθήσαμε στο σπιτι. Δεν είχα όρεξη να πάω κάπου.
Ε: Τζεμ... Δεν με πονάει πια η κοιλιά μου. Και αφού θα μείνουμε μεσα, λέω να...
Τζ: Πονηρουλα μου, εσυ.
Με πήρε αγκαλια και με πήγε στο κρεβατι. Με φίλησε και με γαργαλησε. Του ανταπέδωσα το φιλι. Εκεί που ηταν απο πάνω μου, και με φιλούσε, το γυρισα. Τον έβαλα απο κάτω και του έβγαλα το πουκάμισο. Εκείνος μου έβγαλε το μπλουζάκι. Συνέχισε με το σουτιέν, το σορτσάκι και το σλιπάκι μου. Εγω με το φανελάκι, την βερμουδα και το μποξεράκι του. Με φιλούσε παντού. Εγω το απολάμβανα. Δεν καταλάβαμε, πως πέρασε η ωρα και έφτασε νύχτα. Αυριο, θα φευγαμε. Το βράδυ, βγήκαμε για ποτό σε ενα μπαράκι, εδώ κοντά. Δεν ήπιαμε πολυ, για να μπορούμε να ξυπνήσουμε αυριο. Ένας τύπος με κοιτούσε. Εγω προσπαθούσα να αποφύγω το βλέμμα του. Ο Τζεμ, το κατάλαβε.
Ε: Τζεμ, μην θυμώνεις. Έλα, πάμε να φύγουμε.
Τζ: Θα τον σπάσω στο ξύλο!!!
Ε: Ησύχασε, πάμε.
Φύγαμε και επιστρέψαμε σπιτι, να κοιμηθούμε.
Ε: Τζεμ, ξυπνά. Σε δυο ώρες φεύγουμε.
Τζ: Άσε με, ρε μαμά.
Γέλασα. Τότε ξύπνησε.
Ε: Νόμιζες, ότι ήμουν ο μαμά σου.
Τζ: (πονηρά) Μάλωσε με μαμά!
Μου όρμησε. Γελούσα και αυτο του έδινε περισσότερη οθιση. Αποφασίσαμε να πάμε για πρωινο.
ESTÁS LEYENDO
Ταμαμ
FanficΟι οικοικογένειες Οζτουρκ και Χριστίδου πρέπει να ενωθούν για χάρη του Μετίν και της Μυρτως. Η Ελλη, ο Τζεμ, και η Ντιλέκ δεν είναι χαρούμενοι για αυτο, ενω ο Νικολάκης δεν εχει πρόβλημα να συνυρπαξουν οι δυο οικογένειες στο ίδιο σπιτι. Υπάρχουν ομω...