Bölüm 9

196 14 3
                                    

Gecikti özür dilerim ben anneannemde kalıyordum ve internetim yoktu.

"Yalnız ben dans etmeyi bilmem ılgaz şimdiden söyleyeyim " dedim telefonu kulağımla omzumun arasına sıkıştırıp kitaplarımı elime alırken .

"Desene ayakkabı olarak topuğunun fazla etkilenmeyeceği bir şey giymeliyim " dediğinde boşta olan elimle telefonu elime alıp "sen dans etmeyi çok biliyorsun sanki " dedim gülerek .

"Tabi ki biliyorum " dediğinde tek kaşımı kaldırarak "ne kadar dans ettin ki " dedim .
"Tahmin ettiğinden daha çok , istersen senle bugün biraz çalışalım ha ne dersin " dediğinde iddealaşan bir tonda "terlik giyip gelmeni öneririm , bende ayaklarımı seviyorum çünkü " dedim . Kahkaha atarak "dersin bitince söyle almaya geleyim " dediğinde sırıttım .

"Tamam " diyerek telefon sonu görüşürüz cümlelerini de kurarak telefonu kapattık .
Gülerek kendi kendime mırıldanmaya başladım .

Deli bu çocuk resmen bana dans öğretecek bilmiyor ki yıllarca dans dersi aldığımı .

Aslında ona dans etmeyi bilmiyorum dememin nedeni bilgisayar ekranında ki nazlının ne yapmam gerektiği konusunda olan derslerini az önce kapatmamdı .

Bugün bilerek dans edemiyormuş gibi yapmam gerekiyordu . Yoksa nazlının canice olan bir kaç işkence türüne kurban gidecektim .

Bir an önce nazlının cinayet dizilerini ve filmlerini bırakması gerekiyordu . Yoksa yakında psikopat olup çıkacaktı .

###

"Hadi ama daha iyisini yapabilirsin " diye yakınan ılgaza bakıp dil çıkardım . "Olmuyor ılgaz ne yapabilirim " dediğimde sırıtarak "iyi ki topuklu ayakkabı giymemişsin " dedi .

Beni normal dans dersi veren bir yere getirmişti . Bugün kapalı oldukları için ılgaz arkadaşından anahtarı almış ve içeri girmemizi sağlamıştı .

Elimden tutarak etrafımda döndürürken az kalsın yere yapışıyordum ama Ilgaz beni tuttu.

"Hadi ama miray . Beceriksiz misin ?" diyip göz kırptığında gülümsedim . "Evet " dediğimde kahkaha atıp "hadi devam " dedi ve sabah beri gösterdiği hareketleri tekrarlamaya başladı .

Bak fazla uzatma yoksa sıkılır

Nazlının sözleri kafamda yankılanınca istemeden de olsa ılgazın yaptıklarının aynısını yaptım .

Şaşkınca bana bakınca bende şaşırmış gibi yaparak "ay yaptım " dedim . Ilgaz kahkaha atarak beni kendine çekip sarılınca bende ona sarıldım .

"Sonunda yapabildin beceriksiz " deyince birazcık kafamı ona doğru kaldırıp "sensin beceriksiz " dedim .

"Şakadan da anlamıyorsun miray "deyip beni kendine tekrar çekince zorlama çıkarmadım .

Sonra dans hocasının bana zorla yaptırmaya çalıştığı ama yapamadığım hareketi hatırlayıp gülümsedim .

Tabi sonraları yapmıştım ama hoca değişmişti . Sırıtıp ılgazdan ayrıldım ve "bak şimdi " diyerek gidip aynanın önündeki demire tutunup hareketi sonuna kadar yapıp tek kaşımı kaldırarak ılgaza baktım .

Şaşkınca bana baktığını görünce gülümseyerek ona baktım . "Gel öğreteyim "deyince yanıma gelip benim gibi pozisyon aldı .

"Dansı bilmeyen miray " deyip sırıttı . "Hadi ama sadece bu harekete bir ara merak salmıştım . O yüzden bunu öğrenmeye çalıştım ve başardım bak " dedim gülerek .

Gülerek başını salladı ve " öğretmenim bu hareketi bana öğretecek misin " dedi çocuk sesi çıkararak .

"Aptal " dedim kahkaha atarak ve saçını karıştırdım . Dikleşip sırıtarak bana bakmaya başlayınca çığlık atarak dört duvarlı odada ılgazdan kaçmaya başladım .

Beni yakalayıp saçımı birbirine karıştırınca şakacı bir sinirle ona bakıp üzerine atladım ...

















Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin