MEDYADA MİRAYIN GİYSİLERİ
Hazırlandıktan sonra Ilgaza hazır olduğumu belirten mesaj attım . Dakikasında kapım çalınca gülerek kapıyı açtım .
"Hazırsan gidelim "diyen bir adet Ilgaz ile karşılaşınca gülümsedim ve kapıyı kapatarak çıktım .
Ilgaz kolunu uzatınca koluna girdim. İlerlerken Ilgaz gülmeye başladı . Durup ona döndüm .
"Ne oldu"dediğimde gülüp "hiiiç"dedi.
Üzerinde durmayacaktım. Önüme dönüp yürümeye devam ettim.
Acaba nereye gidiyorduk. "Nereye gidiyoruz"diye sordum kibarca.
Önümüzde ki taksinin kapısını açarken "sürpriz" dedi . İnsanlar neden sürpriz yapardı ki . Hiç hoşlanmazdım sürprizlerden.
Merak ederdim bir kere. O da sıkardı beni. Boğulur gibi olurdum.
"Hiç sevmem sürprizleri"dediğimde çoktan taksi hareket etmeye başlamıştı bile .
Ilgaz sırf gittiğimiz yeri bana söylememek için taksiciye kağıt vermişti.
"Neden sevmezsin"dediğinde dudaklarımı büzdüm ve "ımm"dedim.
Gözleri dudaklarımda oyalanınca hemen dudaklarımı düzelttim ve "bilmem merak ederim bu da çok sıkıcı" dedim.
Gülerek "sen ne değişik şeysin ya"dedi. Bende gülüp "neden ki"dediğimde "insanlar merak ettikleri şeyi sıkıcı değil heyecan verici bulur"dedi.
"Sen bana uzaylı demeye mi çalışıyorsun"dediğimde şaşkınlıkla "uzaylı mı"dedi.
Kafamı sallayıp "bana değişik dedin sonra da insanlar diye örnek verdin beni hayvan olarak göremeyeceğine göre -yoksa hayvan olarak mı dedin" dedim kaşlarımı çatarak.
"Sen harbi manyaksın"dedi şaşkınlıkla. Bende kafamı sallayıp onayladım onu.
Bir saat sonra
Ilgaza gülümseyip "ben bir lavaboya gidiceğim"dedim. Kafasını sallayıp onayladı beni Ilgaz.
Meğerse beyefendinin burada arkadaşları varmış. Onlarla konuşmuş geçen gün. Benden bahsetmiş.
Onlarda beni merak etmişler ve buluşmak istemişler. Ilgaz da kırmamış onları.
İçeride 5 kişi var . Ben ve Ilgaz hariç 5 kişi. Üç kız iki oğlan.
Kızlar Britge,Hanna,Ella;erkekler Mick,Tonald.
Mick ve Tonald çok kafa dengiydi. İkisi ile de gayet iyi anlaşmıştım.
Tonald ve Britge sanırım sevgili.Mick ve Hanna da. Ama bana söylemediler. Zaten kızlar bana soğuk davranıyordu. Özellikle de Ella. Ara sıra bana sinirli bakan gözlerini yakalıyordum . Ama genelde Ilgaza odaklanıyordu gözleri. Ama Ilgaza sinirli değil kırgın gibiydi.
Lavaboda işimi hallettikten sonra tekrar masaya ilerledim. Ella ben varken Ilgaz ile hiç konuşmamıştı neredeyse ama şuan konuşuyordu .
Hemde benim yerime oturmuş Ilgazın dibine girmiş bir şekilde.
Sinirlendiğimi hissettim ama gözlerimi kapatarak derin nefesler alarak sinirimi geri içime attım.Hiç duraksamadan masaya ilerledim . Tonald ben gelince ayaklandı ve "gidiyoruz güzellik ama türkiyeye gitmeden önce tekrar görüşelim. Bu sefer Ella olmaz." son cümleyi fısıldayarak söylemişti.
Gülümsedim. Arkasından Mick kafasını salladı ve onu onayladı. Tonald bana sarılınca dostça karşılık verdim. Daha sonra da Mickle aynı şekilde sarıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Peşinde
Genç KurguTürkiyenin en zenginlerinden Karakayalar Onların tek kızı Miray Karakaya Avukat olma yolunda yavaş yavaş ilerlerken Ailesinin onun için planladığı hayatı yaşayan genç kız Kendi hayatı için Planı değiştirmeye mi çalışacak ? Yoksa onun için planlanm...