Bölüm 11

163 15 1
                                    

Medyada giysileri ve saçı

Duştan çıkıp üzerimi giyindim . Saçlarımı da ördükten sonra koluma bir bilezik taktım .

Kahverengi çantamı hazırladıktan sonra yatağın üzerine attığım ceketi alıp odamdan çıktım .

Babamın çalışma odasının kapısını tıklatıp içeri girmemi söylemesini bekledim.

"Gel " diye emir cümlesi kurduğunda içeri girdim . Kafasını önünde ki kağıtlardan kaldırıp "efendim kızım " dedi .

Gülerek "baba bana yazlık evin anahtarını verebilir misin " dedim . Babam cebini karıştırıken bir yandan da bana "niçin "dedi .

"Bu hafta orada kalmak istiyorum . Dersler falan çok ağır gelmeye başladı . Bunaldım . Hazır sınavlarda bitmişken gideyim dedim " diyerek güldüm .

Anahtarı bana uzatıp "dikkat et " deyince kafamı salladım ve anahtarı alıp evden çıktım .

Zaten yazlık evde giysim vardı . Çantamda da ihtiyacım olan şeyler vardı . Yani hazırdım .

Şilo yanımda havlayınca gülerek arka kapıyı açtım . Şiloyu da götürüyordum . Zaten onunla bu kadar uzun ayrı kalamazdık .

Hemen gitmeyecektim . Biraz daha burada oyalanıp daha sonra üç saatlik yolculuğa başlamayı düşünüyordum .

Aklıma gelen fikirle gülümsedim ve arabayı kenara çekip nazlıyı aradım .

"Efendim bebeğim " diye telefonu açınca gülerek " aşkım ben bir haftalığına yazlık eve gidiyorum gelmek ister misin ?" deyince nazlı öksürmeye başladı .

"Kızım şimdi mi haber verilir . Gel bize de çantamı hazırlayım " dediğinde gülerek "tamam " dedim ve telefonu kapatıp nazlıların evine sürmeye başladım .

###

"Sence şunu alayım mı lazım olur mu " dedi elinde ki parti elbisesini göstererek .
Gülerek "al " dedim .

Katlamadan onu da çantasına attı . Bir kaç kıyafet , makyaj almıştı . Bende de lazım olan eşyalar vardı zaten .

Birlikte arabaya doğru ilerlemeye başladık . Arabada ki şilo nazlıyı görünce bir kere havladı .

Şilo nazlıyı çok seviyordu . Nazlı da şiloyu . Üç saatlik yolculuk başlamıştı . Bu bir hafta da bir çok maceranın beni beklediğini düşünüyordum . Çünkü bu sadece nazlı ve benim olduğum bir yazlık macerası olmayacaktı ...

Kısa bir bölüm o yüzden birazdan başka ama uzun bir bölüm yayınlayacağım. Bugün iki bölümden olacak tabii bu bölüm sayılırsa :))


Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin