Medya Nazlı. Ara fotoğrafda manzara var :D
Nazlıyla birlikte bize bir hafta yetecek yemek ve bir araba dolusu abur-cubur aldık . Yolculukta nazlı camdan dışarı sarkıp arabada çalan şarkıya bağıra bağıra eşlik ediyordu .
Yollarda genelde kimse olmadığı için bu kadar rahattı . Normal de hep bu kadar rahat bir kız değildi . Aksine trafikten çok korkardı .
Eve geldiğimizde birlikte poşetleri eve taşıdık . Şilo da evi turluyordu . Her şeyi yerleştirdikten sonra nazlı , şilo ve ben birlikte dışarıya çıktık .
Buranın bu ağaçsı kokusunu , manzarasını ve doğallığını seviyordum . Her şey o kadar harikaydı ki ...
Nazlı çığlık atınca korkarak ona döndüm . "Ne oldu Nazlı " dediğimde yüzünü buruşturup "böcek koluma kondu ya " dedi mızmızlanarak .
Gülerek başımı iki yana salladım ve ilerlemeye devam ettim . Arkamdan nazlı ve şilonun ayakları altında kırılan dalların seslerini duyuyordum .
İçime ormanın ve nehrin derin kokusunu çektim . Babam burayı sırf bu manzara için aldığını söylemişti ilk geldiğimizde .Bazen aklına estiğinde arabaya atlayıp buraya gelmek istermiş ama iş yüzünden gelemezmiş .O da gözlerini kapatıp iş yerinde bu manzarayı hayal edermiş . Gülerek bu manzaranın hayalinin bile çok güzel olduğunu düşündüm . Ama böyle bir yerde ev sahibi olup da gelememek çok üzücüydü .
Her yaz bir haftalığına gelir sonra dönerdik . Çünkü annem işlerinden fazla ayrılamıyor babamı da peşinden sürüklüyordu . İçimde kabaran öfkeyi hissederek düşünmeyi bıraktım ve derin bir nefes alıp bir süre vermedim . Aldığım nefesi tekrar dışarı bırakırken şilonun havlama sesi ile ona döndüm .
Kendi etrafında dönerek kuyruğunu yakalamaya çalışıyordu . Bir böcek kuyruyuna tutunmuş bırakmıyordu . Yerden bir sopa alıp şilonun başını okşayarak durdurdum ve sopayla böceği itekledim . Şilo sakinleşip kuyruğunu iki yana salladı ve bana doğru bir kere havladı .
"Önemli değil şilo " deyip güldüm ve kafamı kaldırıp nazlıya baktım . Yüzünde koca bir gülümsemeyle manzaraya bakıyordu . "Hoşuna mı gitti " dedim gülerek .
"Evet çok güzel " dedi hayranlıkla manzaradan gözlerini ayırmayıp . Şilo da ağzından huuu gibi bir ses çıkarınca ona döndüm . Hayranlık içerisinde manzaraya bakıyordu . Zaten her geldiğimizde şilo aynı hareketi tekrarladığı için artık alışmıştım .
Hep birlikte tekrar eve dönerken nazlı gülerek "kesinlikle bir parti vermemiz gerekiyor bu manzarayı herkes görmeli " dedi . Kafamı salladım ama hiçbir şey demedim .Nasıl olsa nazlı kafasına koyduğunu yapan bir tipti .
###
Akşam hep birlikte yemek yedik ve televizyona bir film koyup izlemeye başladık . Telefonuma mesaj gelince masadan alarak mesajı açtım . Ilgaz mesaj atmıştı .
-Naber
Gülerek karşılık verdim .
-İyi senden ?
-Benden de iyi . Napıyosun ?
-Nazlı ile film izliyorum . Sen?
-Hmm . Bende oturuyordum öylesine . Ne izliyorsunuz ?
-Adını bilmiyorum ama aşk filmi sanırım :D
-Sanırım ? İzlemiyor musun ?
-Ah aslında aşk filmlerini pek sevmem . Sen şuan benim kurtarıcımsın .
-Ah kurtarıcınım öyle mi . İstesen odana çıkamaz mısın zaten :D
-Nazlının nasıl biri olduğunu bilmiyosun . Ben uyuyacağım diye odama çıksam o da filmi durdurur yarın izleriz der o yüzden en iyisi bitene kadar beklemek :D
-Nerede izliyosunuz
-Bizim yazlık evde
-Hmm . Nerede ki o ev ?
-Niye sürpriz mi yapacaksın:D
-Hayır uzaksa gelmem
-Yakınsa gelecek misin de ?
-Bilmem olabilir .
Böyle yazınca birden çok heyecanlanmıştım . Ama zaten gelmezdi çünkü yakın değildi . Nazlı filmi kapatınca ona döndüm .
"Ne oldu " dediğimde " yarın parti yapalım sen ılgaza söyle ben diğer insanları hallederim . Hadi " deyip telefonu eline aldı ve toplu mesaj gönderdi . Tabi sonradan gelen bir çok soruya da tek tek cevap vermek zorundaydı .
Ilgaza yer bildirimi atıp telefonu kapatarak odama çıktım . Yarın parti varsa uykumu iyi almalıydım .
Evet ikinci bölüm de geldi umarım yeterli olmuştur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Peşinde
Novela JuvenilTürkiyenin en zenginlerinden Karakayalar Onların tek kızı Miray Karakaya Avukat olma yolunda yavaş yavaş ilerlerken Ailesinin onun için planladığı hayatı yaşayan genç kız Kendi hayatı için Planı değiştirmeye mi çalışacak ? Yoksa onun için planlanm...