Bölüm 19

122 11 0
                                    

Medyada ki çizime ben sanırım aşık oldum :))

Alış-verişe girdiğimde kendimi rahatlamış hissettim . Sanırım uzun zamandır çılgın gibi alış-veriş yapmıyordum . Aslında alış-veriş yapıyordum ama pek çok şey almıyordum . Gördüğüm ilk mazaya girdim ve elbise bölümüne ilerledim . Her mazada bir bölüme bakacaktım .

Birkaç elbise denedim . Ilgaz içeri girmese de kabini görebileceği bir yerde durmuş beni izliyordu . Her elbisemde de ona bakıyordum . Beğenip beğenmediğimi anlamaya çalışıyordum . Aldığım şeylerin poşetini arkamda ki ılgazın alması için yere bıraktım ve ilerlemeye başladım .

Bakım mağazasına girdim ve krem,makyaj aldım . Onun poşetini de yere koyup oradan çıktım . Girdiğim mağazada tişörtlere baktım ve birkaçını seçtim . Seçtiklerimi dönüp ılgaza gösterdim .

Uzaktan uzağa da olsa Ilgaz benimle alış-veriş yapıyordu . Beğendiklerini aldım ve o poşeti de bırakıp oradan çıktım . Sonra şort bölümüne gittim . Ilgaz şort bölümünde gösterdiğim her şorta hayır dedi . Tabi ben hangilerine hayır dediyse onları aldım . Ben beğenmiştim .

Sonra iç çamaşırı mağazasına girdim . Bu sefer Ilgaz  ortalarda gözükmüyordu . Sırıttım ve birkaç tane takım iç çamaşırı aldım . Bu sefer poşet ile birlikte çıktım . Şimdi de sırada ılgaz için bir şeyler vardı . Erkek mağazasına girdiğimde ılgaz yine uzağımda duruyordu . Birkaç tişört seçtim ve Ilgaza gösterdim . O da beğenip beğenmediğini söylüyordu .

Ağzımı oynatarak "bunları giyersen alıyorum" dedim . Poşetler elinde yanıma gelip "ben alırım sen giymemi istediklerini söyle " sedi . Gülüp Ilgaz bir kaç tişört, pantolon ve şort seçtim .

Aslında parasını ben ödeyecektim ama Ilgaz o kadar sert baktı ki onun ödemesine izin verdim . Ilgaz önden yürürken hızlıca bir mağazaya girdim ve erkek parfümü seçtim . Onu alıp hediye paketi yaptırdıktan sonra çantama attım . Tam o sırada içeri ılgaz girdi . Oh çok şükür görmemişti .

"Haber ver korktum . Yürü " dedi ve birlikte mağazadan çıktık . Üst kata çıkıp bir pizza sipariş ettim . Ilgaz da oturup benimle birlikte yemek yedi . Otele döndüğümüzde yorulmuştum . Hiçbir şey taşımadığım halde yorulduysam Ilgaz ne haldeydi allah bilir .

Ilgaz'dan poşetleri alıp odama girdim ve poşetleri bir yere fırlarırken kendimi yatağa attım . Kapım çalınınca oflayarak kapıya gittim ve baktım .

"Hazırlan küçük tavuk . Akşam benimlesin " diyen Ilgaz beni şaşırtmıştı . Ne kadar da enerjikti böyle .

Ne bana küçük tavuk mu demişti . Akşam onunla mıydım . Ee niye ki ?

"Niye"dediğimde güldü ve "o kadar gelmişiz . Biraz gezelim dedim"deyip omuz silkti . Kafamı salladım ve "nereye gideceğiz "dedim .

"Sadece güzel giyin gerisi bende "deyip göz kırpınca güldüm . "Şebek" dediğimde "sensin şebek"dedi gülerek .

"Uyuz"

"Obur"

"Maymun"

"Ayı"

"Sensin ayı"

Omuz silkti ve "çocuk" dedi gülerek . "Sensin çocuk"deyip kapıyı suratına çarptım ve giyeceklerimi hazırladım.

Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin