Bölüm 6

240 13 0
                                    

Hoca genel kamu hukuku dersini işlerken masanın üzerine çantamı koydum ve başımı koyarak gözlerimi kapattım .

Sanırım hayatımda ilk defa dersten kaçmak istiyordum . Hatta şu an hoca tahtaya bakarken camdan bile atlayabilirim .

İlk katta olduğum için yüksek de değildi ve ayakkabılarım da spor ayakkabıydı . Sırıtıp kafamı kaldırdım . Zaten hoca tahtaya döndükten sonra yarım saat arkası dönük oluyordu .

Hoca arkasını dönünce "uf çok sıcak oldu yaa" diyip kalktım ve zor olsa da camın yanına geçtim .

Yanımda oturan fatihe çantamı bana gönder diye dudaklarımı oynatım . Tek kaşını kaldırıp ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışırken çantamı bana gönderdi .

Hemen yanımda ki kızın sırasına çantayı koyup camı açtım . Hoca arkasını dönüp bana bakınca "çok sıcak oldu da hocam" diyip gülümsedim .

"Haklısın kızım aç camları " deyince kafamı sallayıp tüm camları açmaya başladım . Yerime geçiyormuş gibi yaparken hoca tekrar arkasını döndü .

Kızın sırasından çantamı alıp camdan aşağı attım . Cama aceleyle çıkıp sınıfa göz gezdirdim hepsi bana bakıyordu .

Gülümseyip aşağa döndüm ve atladım . "Miray beni de bekle kanka "diyen birinin sesini duyunca çantamı yerden alıp tek koluma taktım .

Tişörte astığım gözlüğü çıkarıp gözlerime taktım ve ilerlemeye başladım . Bir yandan da böyle bir şey yaptığım için sırıtıyordum .

Hayatımda ilk defa dersten kaçıyordum ve camdan atlamıştım . Bence ilk için gayet güzeldi .

Güvenliğin yanından geçerken adamın şaşkın bakışlarına kahkaha atasım gelmişti .

Evet dersten kaçmıştım . Peki şimdi ne yapacaktım . Okulun biraz ilerisinde ki çiçeklerle donatılmış yürüyüş parkına gittim .

Çiçeklerin arasında bulduğum boşluğa oturdum ve derin bir nefes alıp nefis çiçek kokularını içime çektim .

Ayrı eve çıkacaksam kesinlikle uğraşabileceğim bir bahçe istiyordum .

Gözlerimi yumdum ve hayal kurmaya başladım . En sevdiğim şey buydu . Hayal kurmak ...

Telefonuma mesaj sesi gelince sıkıntıyla derin bir nefes verdim ve telefonu açtım .

Okuldan kaçmak böyle olur . Seni ayakta alkışlıyoruz MİRAY Karakaya. Bizim yapamadığımızı yaptın . Tebrikler :)

Vídeo.

Gülümsemeye başladım . Toplu mesaj olduğuna göre sınıftan kaçış videosu okulda ki herkese gitmişti .

Ayağa kalkıp çiçeklerin arasında yürümeye başladım . Belki de hayatımda ilk defa kendi isteğimle bir şey yapmıştım .

Pişman mıydım ?
KESİNLİKLE HAYIR ...










Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin