Bölüm 14

166 11 0
                                    

Nazlının giysisi medyada . Aslında elbise çok hoş ama medya da ki kız güzel taşıyamamış giysiyi . Bölüm şarkısı  var tavsiye edilir .

Eceye soru kubata cevap gelmişti . Ece "d.c" deyince kubat gülerek "doğruluk " dedi . Ece düşünüyormuş gibi yaparak eli ile sakalını kıvıyormuş gibi yaptı .

"Şuan burada ki en güzel kız kim " dediğinde kubat gülerek nazlıya baktı ve "nazlı " dedi . Nazlı her zaman utağında yaptığı gibi parmaklarını hareket ettiriyordu .

"Teşekkürler " diye mırıldanınca kubat sırıtarak şişeye döndü . Kubatın gözlerinde daha güzel şeyler beklediği belli oluyordu . Sadece yüzüne bir maske takmaya çalışmıştı sırıtarak .

Şişe çiçeğe soru buluta cevap gelince çiçek her zamanki soruyu sordu . Bulut gülerek " cesaretlilik " deyince çiçek etraftakilere baktı . Sonra sırıtıp buluta döndü ve "canı öpsene " dedi .

Bulut utana sıkıla cana bakınca can hiçbir tepki vermedi . Odun işte ne olacak . Bulut canın yanağına yaklaşıp öpecekken can kafasını çevirdi ve dudakları birleşti.

Bulut hemen geri çekilirken kıpkırmızı olmuştu . Güldüm . Çok şirin kızdı bu bulut .
Sıra Demir ve olgaya gelmişti . Demir her zamanki soruyu sorunca olgay hemen "cesaretlilik " dedi .

Demir bana bakıp "iki yıldır sevgilisiniz ama hiç öpüştüğünüzü görmedik . Mirayı öp " dedi . Olgay yanımda oturuyordu . Bana başını çevirince ben denen şeyin şokundaydım .

Olgay beni kendisine çekip dudaklarımı öpünce donup kaldım . Hiçbir şey yapmadan duruyordum. Olgay geri çekilip sırıttı . Gözleri arkamda oturan ılgaza kaydı . Sırf ılgaz yüzünden beni öpmüştü .

Her ne kadar sinirlensem de ses çıkarmadım . Sadece kafamı çevirip ılgazın hüsranla bakan gözlerine baktım . "Hadi devam " dedi olgay ve şişeyi çevirdi .

Gözlerimi ılgazdan çekip nazlıya baktım . Şaşkındı . Olgayın bunu neden yaptığını anlamamıştı tahminimce . Çünkü birbirimizle çıkma nedenimizi biliyordu . Bana bakıp ağzını oynatarak sakin olmamı söyledi .

Cevap bana geldiğinde "cesaretlilik " dedim . Karşımda ki kız gülümseyip "hava soğuk değil havuza atla " dedi  . Yerimden kalkarken havuza atladıktan sonra üstümü değiştirmek için odama çıkacaktım . Nazlı da yanımda gelirdi herhalde .

Havuzun yanına gittim . Arkama dönüp ılgaza , olgaya ve nazlıya baktım . Ve diğer herkesin gözlerinin içine baktım . Havuza ters atlamak istiyordum . Havuza arkamı dönüp nazlıya baktım . Burnumu sıkıp kendimi havuzun kollarına bıraktım . Aslında uzun süre çıkmak istemiyordum  ama çıkmak zorundaydım .

Kafamı havuzdan çıkardığımda nazlı havuzun yanına gelmişti . Elinde bir havlu vardı . Gülümseyip havuzdan çıktım ve havluyu etrafıma sardım . Cenk ve umut ulaşın ellerini ve ayaklarını tutmuş ulaşı havuza götürüyorlardı .

Gülümsedim . Ulaş tam "lan" derken kendini havuzda bulmuştu . İpek koşarak arkadan geldi ve umutu havuza ittirdi . Cenk de ipeği havuza ittirdi . Sonra olgay ve feritin ılgazı alıp havuza attığını gördüm .

Şaşgınca onlara bakarken arkasından nazlı koştu ve olgayı havuza itti . Yanıma gelirken bana sırıttı . Nazlıya teşekkür eden gözlerle bakarken yanıma geldi ve omzuma kolunu koyarak "hadi üstünü değiştirmeye gidelim " dedi .

Tam giderken arkamdan nazlının kucaklanınca bağıran sesini duydum . Cenk ıslak haliyle havuzdan çıkıp nazlıyı kucağına almıştı . "Bırak beni cenk " diye bağırmaya başladı . Cenk nazlı kucağında havuza doğru koşarken onları sadece uzaktan izlemekle yetindim . Tabi biraz da bol kahkahayla .

Cenk nazlı kucağındayken havuza atladı . Nazlının en son cenke sıkı sıkı sarıldığını görmüştüm . Nazlı bir eliyle saçlarını geriye atarken öbür eliyle de cenke sarılmıştı . Havuzda şuan ikisinin kafasını görüyordum . Nazlı cenke bakıp hararetli hararetli konuşurken cenkin nazlının dudaklarını yapışmasını beklemiyordum .

Arkamı döndüm . Pek de görmek istediğim bir manzara değildi açıkcası . Odama doğru ilerlerken hâla pis pis sırıttığımı fark ettim .

Odama çıkıp altıma bir kot şort üstüme de göbeği açık tişört giydim . Aşağı inerken merdivenden ıslak bir şekilde çıkan olgayı gördüm . Titriyordu . Aslında oh iyi olmuş diyip geçecektim ama olgay beni aniden sırtına attı ve ilerlemeye başladı  .

Sinirle soluyarak "ne yapıyorsun " dedim . "Konuşacağız " dedi ve bir kapıyı açıp içeri girdi . Misafir odalarından birindeydik . Konuşmak istemiyordum . Olgay beni indirince kapıya gitmeye yeltendim . Tam kapıyı açmıştım ki arkadan olgayın güçlü elleri kapıyı kapattı . Arkamı döndüğümde olgay ile burun burunaydık .

Beni kapı ve kendi arasına sıkıştırmıştı . Kapıyı kitlediğini duydum . Ardından anahtarı alıp cebine attı . "Şimdi istediğini yap beni dinleyeceksin " dedi ve benden uzaklaşıp kendini yatağa attı . Odada yataktan başka oturabileceğim tek bir tane tekli koltuk vardı .

Gidip ona oturdum ve "oyalanma çabuk ol "dedim . Bana hafif kafasını kaldırıp baktı ve kafasını tekrar yastığa koyarken "seni öpmem gerekiyordu Miray . Hem sevgili olduğumuz için hemde ılgaza olan sinirim yüzünden " dedi .

Sinirle soluyarak ona baktım ve "ılgaz hiçbir şey yapmadı bu bir , ikincisi" derken olgay lafımı kesip  " bir yıldır uğraştığım şeyi iki gün içinde başardı . Seni kendine aşık etti miray " dedi .

Ağzım açık olgaya baktım . "Ben ona aşık değilim " dediğimde sırıttı . Ama buruk bir sırıtmaydı bu .

"Bana hiç ona baktığın gibi bakmadın Miray . Daha kendin de fark etmemiş olabilirsin ama sen ona aşıksın " dedi .

Kafamı olumsuz anlamda salladım . Saçmalıyordu . "Sen nereden bilebilirsin ki " dediğimde " çünkü sana bir yıldır böyle bakıyordum " dedi .

Olgay bana aşık mıydı . Bense sevgili olduğumuzdan beri ona onunla zorla çıktığımı sırf annelerimizi sevindirmek için buna gerçekten mecbur olup olmadığımızı sormuştum . Yıllardır nasıl kavga etsekte ayrıldığımızı söylesek diye plan yapmaya zorlamıştım olgayı . Bana bunu daha önce söylemeliydi . Hangi ara olmuştu bu .

"Beni ne zaman sevmeye başladın " dediğimde yataktan doğrulup "yanlışlıkla kafana pasta attığım gün " dedi ve burukça gülümsedi .

"O kadar güzeldin ki seni yemek istemiştim " dedi . Şaşkınca ona bakıp "sen bana değil pastaya aşıksın be " dedim . Güldü . Ama hiçbir şey söylemedi .

Cebine uzanıp anahtarı çıkardı ve "istersen yarın herkese ayrıldığımızı söyleyebiliriz . Annemleri ikna ederim ben . Bugün burada kalabilir miyim " dedi . Kafamı salladım ve anahtarı alıp kapıya ilerledim .

Sonra aklıma gelen şeyle "babamın kıyafetleri sana olur  mu ?" dedim . Güldüğünü duydum . "Üstüme bir şey getirmene gerek yok sadece lastikli eşofman varsa olur " dedi . Kapıyı açıp çıktım ve babamın odasına gittim . Dolaptan bir tane lastikli eşofman ile tişört aldım .

Üşürse giyebilirdi . Elimdekilerle odasına giderken gülesim geldi . İç çamaşırları da ıslak olmalıydı . Tekrar odaya gidip bir atlet ve külot aldım . Büyük ihtimal fazla büyük gelmezdi . Babam yaşlı sayılmazdı . Hatta karnında az da olsa gençlikten kalma kası vardı .

Olgaya uzattığımda elimden alırken  eli elime deydi . Elektrik çarpmış gibi elimi çektiğimde burukça gülümsedi ve yere düşenleri eğilip aldı . Tam ben kapıdan çıkarken "böyle yapma . Eskisi gibi ol . Böyle kalbim daha çok acıyor" dedi .

Gözlerimin dolduğunu hissettiğim için hiçbir şey demeden odama gittim . Nazlı yatağın üstüne pijamaları ile oturmuş beni bekliyordu .

"Herkes gitti . Ilgaz yüzüme bile bakmadı . Çok sinirli gözüküyordu " dedi . Burukça güldüm . Şuan olgay dışında kimseyi düşünecek halde değildim .

Kapıyı kapatıp nazlının yanına oturdum . Ona sarılarak başımdan geçen her şeyi anlattım .

"Nazlı ben olgayı bırakamam"

Devam edecek ...

Ay hep yazarlar ya film sonlarında falan bende yazayım dedim :D








Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin