Açıklama

83 5 0
                                    

Yeni bölüm az sonra gelecek !!

LÜTFEN OKUYUN
Öncelikle şuana kadar hiç açıklama yapmamıştım. Ve bölüm başlarında da okuyucularımla pek yakın olabileceğim açıklamalar yapmadım. Soğuk davrandığımı fark ettim ve bu beni çok üzdü. Çünkü karakterlerime de aynı şekilde yaklaşıyordum.

Şu son iki bölümde karakterlerime yakın arkadaşımmış gibi davrandım ve öncekilerden daha güzel bir yazı çıktı ortaya.

Aslında soğuk biri değilimdir. Okulda konuşmadığım (dost-düşman)bir insan yoktur.

Ama ben bu kitabı çok önemsedim. İlk kitabım olduğu için sanırım. Ve sizde ilk okuyucularımsınız. O yüzden sizi de çok önemsiyorum. Siz olmasanız bu kitap da olmaz.

Bu arada medya aynı ben yaaaa.
:) :) :) :) ;) ;) ;)

Elimden geldiğince yorumlara yada mesajlara cevap veriyorum. Sizi çooook ama çoook seviyorum. İyiki varsınız...

Size nasıl hitap etmemi istersiniz. Yorumları bekliyorum.

HA!Bir de her yazar kendi hakkında yirmi özellik yazıyormuş istiyorsanız bende yazarım...

Birde ufak bir bilgilendirme bölüm başlığı ÖZEL yazdığında o bölüm Miray değil herhangi başka bir karakter ağzından olacak. Küçük bir kıyak geçeyim dedim. Başkası ağzından da olsun isteyenlere :)

Bir de şuraya ufacık bir kitap önerisi yapacağım.

Bir fotoğrafçının küçük sırları

Beni sana getirdi(sevdim)
Beni sana getirdi(özel)

Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin