Medya karakterler :》user97186623 ye ithaf ettiğim bir bölüm. Canım arkadaşım iyi ki benimle arkadaşsın. Çok şanslısın yahu. Neyse seni seviyorum. Fazla yavşayamayacağım tipim diilsin :)) Okulda görüşürüz öpüldün :* Hadi okuyun :*
"Hayır"
Ilgazın suratı değişik bir hal alırken insanlar aralarında fısıldaşmaya başladı. Ilgaz ayağa kalkıp ellerimi tutarken "a-ama" diyordu ki lafını kestim. "Sen bana böyle şaka yaparsaaan,bende sana böyle bir şaka yaparım" deyip Ilgaza sarıldım. Insanlar kahkahalar eşliğinde alkışlarken Ilgaz kulağıma "çok korkhtumm" dedi yavaş bir sesle. "Bende çok korktum" dedim gülerek. "Özür dilerim" diyince gülümsedim. "Bence dünyanın en orjinal evlenme teklifi buydu" dedim Ilgazdan ayrılırken. "Bu arada süper rol yapıyorsun bunu ödetirim" diyince "o kadar çalıştım kızım yapıyım bir zahmet" dedi. Gülümsedim. "Ne zamandır çalışıyorsun" dedim gülerek. "2 haftadır" diyince tebessüm ettim. "İki haftadır ben nasıl fark edemedim ya" dedim şaşkınca.
"Eh orası senin bileceğin iş" dedi. İnsanlar alkış tutarken "öp öp öp" diye bağırıyorlardı. Ilgaz sırıtıp belime sarılınca "bunu sen ayarlamadın herhalde" dedim. Gülerek "yapmış da olabilirim yapmamış da olabilirim" dedi ve dudaklarını benimkilerle birleştirdi. İlk başta karşılık vermeye utansam da karşılık vermeyince çekilmeyeceğini düşünerek ağzımı araladım.
İnsanlar kahkaha atarken Ilgaz geri çekilip gözlerimin içine baktı. "Çok güzelsin" dedi gözlerime bakarak. "Seni seviyorum" diyince sırıttım. "Biliyorum"
Yanağıma bir öpücük kondurup "hazır olunca söylersin sende artık ne yapalım " dedi. İnsanlar dağılırken elimi tutup beni arabaya götürmeye başladı. "Ee yüzüğümü takmadın" dedim gülerek. "Cidden mi " dedi ve ben bana telefonumu getiren kızdan telefonumu alırken Ilgaz yüzüğü kutusundan çıkarıp tekrar diz çöktü. "Pantolonum toz oldu hep " dedi gülerek. "Olacak o kadar " dedim elimi uzatırken. Yüzüğü taktıktan sonra "şimdi öpmem lazım mı ki" dedi sırıtarak. Gülerek "arabaya ilerle Ilgaz" dedim. Kesin kızardım ama yine de siz bilirsiniz orasını tabii.
"Şimdi ne yapıyoruz" dedim kemerimi takarken. "Ne yapalım istersin" dedi gülerek. "Bilmem pasta yemeye mi gitsek " dedim şirince. "Pasta mı?" dedi bana dönerken. "Hıı canım çekti yaa" dedim dudağımı yalarken. "İyi hadi bi pastaneye gidelim" dedi. "Tamam hadi " dedim ellerimi çırparak. Ilgaz arabayı çalıştırırken inceleme fırsatı bulamadığım yüzüğüme baktım.
Tek taş değildi onu söyleyeyim. Böyle küçük küçük bir sürü taşı vardı. Gayet sadeydi ama sevmiştim. Pek sade bir tipim olduğu söylenemez çünkü. Saçlarım kızıl kıyafetlerimse apayrı bir dünyaydı. Şekil şekil giyinirdim. Sizi bir gardıropumun yanına götüreyim en iyisi. "Tek taş alacaktım ama birlikte almamızın daha iyi olacağını düşündüm tek taşı. İstersen almaya gidebiliriz" dedi yoldan kafasını bana çevirirken. "Yoo ben bunu sevdim" dedim yüzüğümü öperken. "Kim aldı" dedi sırıtarak. "Pis ego önüne dön ve yola bak" dedim gülerek.
###
Babam tip tip yüzüğüme bakarken bende gülerek onun haline bakıyordum. "Bunun tek taş olması gerekmiyor muydu " dedi gözlerime bakarken. "Yoo ben bunu sevdiğim için bu " dedim gülerek. "Tek taş alamıyacaksa ben alayım" dedi sırıtarak. "Babaa " dedim sinirle. "Para yarışı yapmaktan vazgeçer misiniz lütfen" dedim sinirle.
"Ne zaman istemeye geliyorlar " dedi babam bana bakarak. "Bende senle bunu konuşacaktım" dedim tedirginlikle. "Gelmeyecekler mi yoksa " dedi kaşlarını çatarken. "Yok gelecekler de sen beni vereceksin demi" dedim merakla. "Belli olmaz" dedi babam sırıtarak. 'Bana bakar mısın baba. Sakın öyle bir hâta yapayım deme isteme olmadan evlenirim görürsün" dedim. "Bakarız dedim ne zaman gelecekler" diyince yutkundum. "Yarın. Yani Ilgaz babasıyla görüşüyor"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Peşinde
Genç KurguTürkiyenin en zenginlerinden Karakayalar Onların tek kızı Miray Karakaya Avukat olma yolunda yavaş yavaş ilerlerken Ailesinin onun için planladığı hayatı yaşayan genç kız Kendi hayatı için Planı değiştirmeye mi çalışacak ? Yoksa onun için planlanm...