Başlarda değişiklik yapmalısın bence okunma sayısı o yüzden az deniyor. Ne gibi bir değişiklik söz konusu söylerseniz çok sevinirim :) Önerileriniz benim için çok önemli.
1)En sevdiğim kitap ?
Kızıl Nehirler 》Jean-Christophe Grange2)En sevdiğim renk?
Mor3)Tuttuğum takım?
Sadece Fenerbahçe4)En sevdiğim şarkı?
The neigbourhood 》Afraid5)Favori yazarım?
Jean-Christophe Grange , Burak Parmaksız6)Kaç kitabım var?
277)En nefret ettiğim insan tipi?
Nasıl konuşacağını bilmeyen, bencil, somurtkan, dedikoducu, ego yığını8)En sevdiğin söz?
Delileri deli yapan sadece farklılıklarıdır9)İstediğin meslek?
Psikolog10)En yakın arkadaşının adı?
Yani var birkaç tane ama Beyza diyebilirim. Öbürleriyle kısa süredir tanışıyorum ve kısa sürede çoook yakın olunmuyor.11)Ne zamandır yazıyorsun?
Kısa zamandır. Küçüklükten beri ilgin var yani 8-9 yaşından beri.12)Çaldığın müzik aleti var mı?
Piyano ve gitar dersi almayı düşünüyorum bu yaz. Para biriktirmekle meşgulüm.13)Kardeşin var mı?
Var. Birisi kız 10 öbürü erkek 3 yaşında.14)En sevdiğin aktivite?
Duvarları karalayıp grafiti yapmak sayılmıyorsa eğer yok.15)Şuan yazdığın kaç kitap var?
5-6 tane var ama sadece 3-4 bölüm yazdım. Bu kitap bittikten ve öbürü bittikten sonra paylaşacağım.16)Peki kitabın basılsa bastırır mısın?
Yani bu benim hayalim. Ama tabii ki ilk önce ailemin kitabımı okuyup basılıp basılmamasına karar vermesi lazım ;)17)En büyük hayalin?
Dünya turu18)Kitabın basıldı diyelim ilk sayfasında kimin adı geçer?
Sevgili okuyucularıma yazarım.19)Aşk senin için ne ifade ediyor?
Etmiyor. İnanmıyorum aşka. Sanki söyledim diye hatırlıyorum ama ;)20)Senin kendine ait en sevdiğin yazın?
Oturudum denizin kenarına. Başladım anlatmaya. Bazen dalgalarıyla yanıt verdi bana. En can alıcı yerlerinde de sustu susarken okşadı saçlarımı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Peşinde
Fiksi RemajaTürkiyenin en zenginlerinden Karakayalar Onların tek kızı Miray Karakaya Avukat olma yolunda yavaş yavaş ilerlerken Ailesinin onun için planladığı hayatı yaşayan genç kız Kendi hayatı için Planı değiştirmeye mi çalışacak ? Yoksa onun için planlanm...