ÖZEL OLGAY BÖLÜM 33

60 6 0
                                    

Hem Cuma hem Olgay :) Özlemişim Olgayı

Telefonu kapattıktan sonra kafamı bar tezgahına koydum. Barmen bana ağır içkilerden birini doldururken dolan gözlerimi serbest bıraktım. Yanıma bir kız gelip arkamdan sarılınca ona baktım umutsuzca. "Hiçbir işe yaramıyorsunuz hâlâ ona aşığım ben hemde deli gibi" dedim. Kız belimden ellerini çekerken "ben aşkını bitirmen için değil oyalanman için buradayım" dedi ve kıvırta kıvırta gitmeye başladı.  İçkiyi elime alıp kafama dikerken gözümün önüne Ilgaz ve Mirayın yüzü geliyordu. Bir yıl... Bir yılda  başaramadığımı iki günde başarmıştı resmen çocuk. Mirayımı kendine aşık etmişti. Mirayı unutmak için ne kadar uğraşsamda olmuyordu. İçki içiyordum evet. Yeni başlamıştım.  Ama içki gidenleri geri döndürmüyordu. Kafamı döndürüyor ve her sabah farklı bir otelde, farklı biriyle uyanıyordum.

Şirkette herkese çok kaba davranıyordum. Kesinlikle eski ben gibi değildim. Eskiden Miray olsa sürekli güler eğlenirdim. Miraya benzettiğim her kızla sevgili olup ayrılıyor kalplerini kırıyordum. Ama içimde ki acı azalmıyor aksine çoğalıyordu. Birkaç ayda yaşlanmış gibiydim. Miray ve Ilgaz evlenirken ben yalnız bir şekilde ölecektim. Miray bensiz mutluydu. Farkındayım...

Miray ne kadar da bencil bir insandı. Yıllardır yanında olan benim yerime gidip Ilgazı seçmişti. Barmenden bir kağıt ve kalem istedim. Yanıma kızlardan birini çağırdıktan sonra kağıt ve kalemi ona verdim. "Dedikleiğirimi yağzz" dediğimde kafasını sallayıp cilveli bir sırıtma gönderdi. "Büyük ihtimalle bunu asla okumayacaksın Miray. Ama ben yine de içimi boşaltmak istiyorum. Ölürsem bil ki bu senin suçun. Yaşlandırıyor beni aşkın. İnsanlarda seni ve Ilgazı görüyorum. Hepsini öldürebilirim. Katil olursam da senin suçun. Sen bencil bir insansın Miray. Yıllardır yanında olan beni seçmek yerine peşimden gelmek yerine o çocuğu seçtin. Kendini asla affetme Miray. Sen suçlusun. Nazlı sana ne demeli. Benim yerime Ilgazı seçmesini söyledin. Benim yerime Ilgazı. Hepiniz suçlusunuz. Asla mutlu bir hayat sürmeyin demek isterdim ama Miray ben seni çok seviyorum. Mutluluğun için ölebilirim. Ama mutlu olman benim yaşamamdan kaynaklanacaksa bencilleşme Miray. Cenazeme asla gelme. Hakkım helal olsun seni çok seviyorum. Beni düğününe de çağırdın dimi bugün. Bencilliğe küçük bir örnek" kız yazdıktan sonra kağıdı bana verdi. Katlayıp cebime koyduktan sonra bencil olduğumu düşündüm. Kendi mutluluğum için Mirayı suçlamıştım az önce. Haksız olan bendim. Seven bendim. Üzülen bendim.

###

Gülerek masanın üzerinde dans eden kız baktım. Bu kızın üzerinde bir şey var mıydı? Yoktu  sanırım. Ya da kör olmuştum. Arkama yaslanıp kızdan gözlerimi çevirerek etrafa bakınmaya başladım. Miray nişanlanıyordu. Benim Mirayım nişanlanıyordu. Bugün çarşamba mıydı ya. Gidip kara sevdayı mı izleseydim acaba. Şu Emir denen adamdan biraz tüyo kapardım. Mirayın babasının katil olmasını sağlayıp kameraya çekip Mirayı tehtid ederek evlense miydim? Ilgaz zaten kemal kadar akıllı değildi. Kolaydı işim sanırım. Önümde ki kıza dönüp sırıtarak izlemeye başladım. Evet evet ben kara sevda izleyim en iyisi. Ayağa kalkıp ilerlerken minicik siyah  deri giysi giymiş kızı belinden tutup birlikte bardan çıktım.

"Yakışıklı çocukmuşsun" diyen kıza bakıp sırıttım. "Öyleyimdir"

Kızı arabaya ittirip bende bindim ve arabayı çalıştırdım. "Sarhoşken kullanabilir misin" dedi kız tereddütle. "Evet kullanabilirim " dedim. Kız sırıtıp " e hadi o zaman ne bekliyoruz" dedi ve kemerini taktı. Arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım. Otele geldiğimizde kızla birlikte inip bir oda aldım resepsiyondan ve asansöre ilerledik.

###

Hafif kestirmemden uyandığımda ağır baş ağrısına küfür ederek yataktan kalktım. Yatakta kıvrılıp yatan kıza suratımı büzüp tiksintiyle baktıktan sonra hızla üzerimi giyinip çıktım odadan. Otelden de aynı hızla çıkıp arabaya bindikten sonra tamirhaneye gittim. Bu gece ki araba yarışı için bir araba almıştım. Şuan son dokunuşlar yapılıyordu. "Hallettin mi abi" dedim arabaya bakarken. "Hallettim Olgay oğlum. Dikkat et ama çok tehlikelidir bu işler" dediğinde sarılıp gülümsedim. "O yüzden yapıyorum zaten " dedikten sonra gülerek  emanet aldığım arabayı bırakıp yeni arabaya bindim ve evin yolunu tuttum.

Saat sekize daha vardı. Ben sekizde araba yarışına katılırken Ilgaz Mirayı isteyecek belki de öpüşeceklerdi. Direksiyonu sıkca kavrayıp kendime mukayet olarak evin önünde durdum.

###

Üzerimdekileri çıkarıp banyo yaptıktan sonra takım elbiselerimi giyindim ve duvarda asılı olan Mirayın fotoğrafını alıp öptükten sonra çöpe bastım. Hatırladıkça ben olmaktan çıkıyor intikam hırsına bürünüyordum. En iyisi yok saymaktı. Hızla şirkete sürdüm. Miray evleniyor. Miray evleniyor. Ilgazla... Ilgazla...

Şirkette sekreterime odama gelmesini işaret ettikten sonra kapıyı çarpıp  koltuğa oturdum. "Evet efendim" diyince "sabah bardaydım sonra da bir kızla otel odasındaydım. Akşam da araba yarışı var. Bugün  işim yoktu dimi. Toplantı falan" dediğimde kız gülümsedi. "Yoktu efendim" "tamam çık" Sekreterime arada böyle saçmalardım ve oda hiçbir şey demezdi. Sadece dinler sonra da yok olurdu ortalıklardan. Bu da benim işime geliyordu. Arada alakasız alakasız konuşup sonra da hızla işe dönüyordum. Başta salak salak yüzüme bakmış ama sonradan alışmıştı bu hallerime.

###

Peşimde ki polis arabalarına bakıp daha da hızlandım. Neden peşimdeydi ki bunlar. Ve bu araba neden hızlanmıyordu. İvmeye baktığımda sırıttım. Araba son hızındaydı. Şimdi benim uçmam falan gerekmiyor muydu. Gazdan ayağımı çekip hafif hafif frene basmaya başladım. Neden kaçayım ki. Atsınlar  beni hapise. Güzel  bir ceza versinler ya da. İdam olabilir. Güzel fikir. Sırıtarak durmak için frene aniden yükledim ve koltuktan kalkarken sırıttım. Ön camdan fırlarken yerçekimine meydan okuduğum için utandım kendimden bir an.  Ben nasıl newtona böyle bir şey yapardım ki. Bu yaptığım çok ayıptı. Bacaklarımda ve kafamda hissettiğim daha sonra kollarıma da sıçrayan korkunç acıyla gözlerimi kapattım. Dudağımdan kan tadı da gelirken gülümsedim.

Kurtuluyordum. Seni seviyorum Miray. Ona yazdığım not hâlâ cebimdeydii ve hiçbiri de kendi düşüncelerim değildi...

Cenazeme asla gelme Miray...

Kaza anı pek olmamış olabilir ama kaza geçirmediğim için duyguyu tarif edemedim. Okudum bazı  kaza anlarını  ama tamamını okumam için böyle çok uğraşmam lazım. Korkunç...

İnşallah sizde geçirmemişsinizdir. Sağlıklı günler dileğimle....

Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin