Bölüm 5

304 14 2
                                    

Medya Miray

Olgayla birlikte arabayı almaya gittik . Tabi bu sırada olgayın dalga geçmelerine maruz kalmıştım .

Aslında kalmıştım değil şuan da kalıyordum . Akşam yemeğinde olgay bize gelmişti ve geliş o geliş ...

"Beni aradığında eli ayağına dolaşmış gibi sesi telaşlı çıkıyordu . Aslında hayatında ilk defa arabası çekilen biri için gayet normal bir şey . Ama yanına gittiğimde tipi o kadar komikti ki . Düşünün yani şilo bile ona bakmaktan benim geldiğimi fark etmemişti " derken babamla birlikte kahkaha atıyorlardı .

Gözlerimi devirdim ve koltuktan kalkarken "siz doya doya gülün ben odamdayım " dediğimde olgay sırıtarak "eğleniyorduk miray " dedi . Yüzümü buruşturup ona döndüm .

"Tabi canım ne eğlence acayip " dedim ellerimi havaya indirip kaldırırken . Babam bana bakıp olgay gibi sırıtınca babama bakıp "hadi ama baba sende mi " dedim ve koşarak odama çıktım .

Kendimi yatağa atıp masanın üstünde ki bilgisayarı alıp açtım . İlk önce facebook'a girdim . Okul grubundan bildirim gelmiş mi diye bakarken gelen arkadaşlık isteği ile gülümsedim .

Ilgaz Koral bana arkadaşlık isteği göndermişti . İlk önce kabul etmeyip biraz beklemesini düşünsemde artık ergen olmadığımı düşünerek kabul ettim .

Babam bu çocukla arkadaş olmama kızardı büyük ihtimal . Aslında her ne kadar artık çocuk olmasam da onlarla birlikte yaşıyor olmam onların üzerimde hak iddia etmelerine neden oluyordu .

Babamla bu konuyu konuşup farklı bir eve çıkmayı düşünmeliydim artık . Yan tarafta ki çekmeceye eğildim ve içinden postitimi çıkardım .

Babanla farklı eve taşınma konusunu konuş yazıp postiti yatağımın başında ki yere yapıştırdım .

+Selam

Ilgaz mesaj yazınca postitin üzerine son bir defa vurup iyice yapışmasını sağladım ve yazıya baktım .

-Selam yazıp gönderdim . Aşağıdan annem babama " Karakaya holdingde yarın Dernek toplantısı varmış " diye bağırdı . Babam da "biliyorum hayatım " diye karşılık verince gülümsedim .

-Eee arabanı alabildin mi ? diye yazınca sırıttım . O tiplerimi görmüştü yani .

+ ah evet olgay yardım etti yazıp gönderdim .

Birden neden olgayın adını verdim ki desem de zaten gazetelerden öğrenmiş olması gerektiği aklıma geldi . Saklamak mantıksızdı . O kadar haber yapmışlardır hakkımızda .

-olgay sevgilindi değil mi ? yazdığında cevap olarak

+evet yazıp gönderdim .

Ne olur bu konu üzerinde durmasın ne olur ne olur ne olur .

-Sende babanın işleriyle ilgileniyor musun ? yazdığında derin bir nefes vererek

+ hayır ben sadece okulumla ilgileniyorum . Ama babam şirketteki işleri öğrenmem için birini tuttu bazen gelip bana şirket yönetimini falan anlatıyor . Sen ?

-ah ben okuldan fazla vakit bulamasam da ilgilenmeye çalışıyorum . Yakında yönetimi babam birlikte ilerletmemizi istiyor .

+benim babam da bana yeni bir şirket yaptırıyor . Sanırım annem hamile eğer değilse iki şirketle nasıl baş edeceğimi hâla düşünmemişler demektir . Ya da çoktan planlamışlardır . Sonuçta her şeyden en son benim haberim oluyor :/

-bence sen iki şirketi aynı anda yönetebilirsin ;)

+ah bunu duymak güzel olgay tek şirketi bile yönetebileceğimi düşünmüyor yazıp gönderdikten sonra elimi anlıma vurdum .

Niye tekrar olgay konusunu açmıştım ki zaten .

-o zaman babasının ve senin babanın şirketini yakında kendi devralmalı :) Kendine güveni vardır değil mi ? ;) yazdığında rahatladım .

Keşke bende onun gibi bazı şeyleri takmadan hemen geçiştirebilsem .Tam bir şey yazacaktım ki yeni mesaj geldi .

-olgayla aranız nasıl ? yüzümü buruşturdum . Ne güzel konu oraya gitmedi demiştim .

+güzel yazıp gönderdim . Sonra ki mesaj moralimi bozmuştu .

- çıkmam lazım görüşürüz

Göremeyeceğini bilsem de kafamı salladım . O çıktıktan birkaç dakika sonra bende çıktım .

Olgay'la aramız güzel . Limoniyiz ...
Ortak düşündüğümüz tek şey annelerimiz için birlikte olduğumuz !..











Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin