Bölüm 15

188 14 5
                                    

Medya da olgay aşkım :D

Nazlı beni sakinleştirmek için gece yanımda kalmak istemişti ama ben uyuması için odasına göndermiştim . Şimdi de uyuyamıyordum . Olgayı bırakamazdım . Dediği gibi ılgazı seviyor olsam bile olgayı bırakamazdım .

Çünkü olgayı cidden arkadaş olarak çok seviyordum ve üzülmesini istemiyordım . Yataktan kalkıp olgayın kaldığı odaya doğru ilerledim . İçeriden tek bir ses bile gelmiyordu . Kapısını yavaşça açtım ve parmak uçlarımda yatağına kadar ilerledim .

Üzerinde babamın kıyafetleri vardı . Tişörtü giymişti . Aslında giymese şu an uyandırıp giydirirdim çünkü hasta olup başıma kalmasını istemiyordum .

Yorganı kaldırıp yatakta yanına kıvrıldım . Üstümü örterken aniden kendimi olgayın altında buldum . Gözlerimi kırpıştırarak yüzüne bakıyordum . Daha uyanamamıştı . Sadece tek gözünü yarım açmış bana bakıyordu . Gözlerinin karanlığa alıştığını düşündüğüm sırada şaşkınca iki gözünü de açtı .

"Ne işin var burada " deyip tekrar eski yerine yattığında beline sarıldım ve kafamı göğsüne koydum .

"Uyuyamadım " dediğimde karnının inip kalkmasından güldüğünü anladım . Kafamı göğsüne koyduğum için yüzünü göremiyordum . Belimden tutup beni biraz daha kendisine çekti ve derin nefes aldı .

"Uyu hadi " dediğinde güldüm ve rahat pozisyonumdan daha rahat bir pozisyona geçerek ona sıkıca sarılarak gözlerimi kapattım .

###

Uyanmamın nedeni kafamda hissettiğim dudaklar ve şaçımı okşayan ellerdi . "Günaydın " dedim sevecen bir sesle . "Günaydın güzellik " derken elini ve dudağını saçımdan çekip uzaklaşmıştı . Bende kafamı kaldırıp ona bakabilmiştim .

Gözlerine baktığımda iki tane pırıltı gördüm . Ben ılgaza böyle mi bakıyordum. Gülümsedi ve "hadi kahvaltıya  sevgilimle son kahvaltımı yapmak istiyorum" dediğinde gözlerinde ki parıltı gitmişti .

Surat asıp ona baktım ve "seninle ayrılmayacağım " dedim . Bana bakıp derin bir nefes verdi ve "ama ben ayrılacağım Miray . Çünkü sen üzgün olursan bende üzülürüm " dedi .

Başımı iki yana salladım ve "senin yanında üzgün değilim " dedim . Bana bakıp sırıttı ve "evet yanımda üzgün değilsin ama sen bana ılgaza baktığın gibi asla bakmayacaksın Miray . Hem  senin mutluluğun hem benim mutluluğum için ayrılmamız lazım " dedi ve giysilerine ilerlemeye başladı .

"Ben sensiz nasıl mutlu olacaksam " diye mırıldandı . Duymadığımı sanıyordu ama duymuştum . Derin bir nefes verdim ve giyinmesi için odasından çıktım . Odama ilerlerken nazlı benim odamdan çıkıyordu .

Tek kaşını kaldırdığında "olgay ile uyudum " dedim . Buruk bir şekilde gülümsedi ve "biliyorum gece uyuyamayınca yanına geldim ama yoktun " dedi . Gülümsedim ve nazlıya sarıldım .

Olgay odasından çıkıp "hey siz yemeklerim nerde " dediğinde nazlıdan ayrılıp olgaya baktım . Olgay kahkaha atıyordu .Nazlı ile tek kaşımızı kaldırdığımızda olgayın kahkahası iyice büyümüştü .

"Neyse şakaydı ya " deyip aşağı inmeye başlamıştı . Nazlı ile birbirimize göz kırptık. Ben koşarak olgayın sırtına atlarken nazlı da koşarak olgayı gıdıklamaya başlamıştı . Aslında gıdıklaması iyi olmamıştı . Çünlü olgay sırtında ben olunca dikkatli davranmaya gıdıklamaları engellemeye çalışmış ama başaramamış ve ikimizde düşmüştük . Olgay bana sırtı dönük halde üzerime uzanmıştı.

Nazlı kahkaha atarken olgay hızla bana dönmüştü . Gözlerinde ki endişeyi görünce gülümsedim . "İyi misin " derken beni yerden kaldırmıştı .

Özgürlüğün Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin