-Luna-
"Daar is hij!" Riep ik en wees naar de chaffeur die alle studenten naar de schoolcampus zou brengen. Wat gaan we toch naar een luxe school!
We deden onze koffers in de achterbak en stapte in. Ik haalde mijn telefoon uit mijn tas en luisterde naar California - Jack and Jack.
Alana pakte haar telefoon er ook bij en luisterde volgens mij naar One Dance - Drake. Snel keek ze nog naar haar horloge voordat ze uit de raam keek.
Ik kopieerde haar actie en keek op mijn grijze horloge met een Aliën in het midden. Half twee...interessant.
Na twee uurtjes rijden kwamen we aan bij de schoolcampus. Kan ik even de tijd zeggen dat deze campus echt buitenaards is?
Hij is buitenaards.
"Stapt u nog uit?" Vroeg de chauffeur die me uit mijn gedachte haalde. Ik knikte en pakte mijn koffers.
Ja ik heb er twee, eentje voor mijn schoenen en de andere voor de rest. Alana pakte ook haar koffer. Zij heeft er maar één wat eigelijk onmogelijk is voor haar schoenen én kleren. Maar misschien komt het omdat haar koffer een joekel is.
"Luna en Alana DelGado?" Vroeg een meisje met suikerspin roze haar. Haar style is lit! Ze heeft een shirt aan met de school logo, een emoji's legging en witte Dokter Martins aan.
"Ja?" Vroegen we allebei tegelijkertijd.
"Ik ben Lola, maar noem me maar Lo. Ik ben jullie gids voor vandaag!" Zei ze met een lach. Ik en Alana keken elkaar aan voordat we haar weer terug aan keken.
"Ziek!" Zeiden we weer tegelijktijd.
"Ik ben-"
"Luna DelGado, 16 jaar, studeert Sport, Muziek en Engels. De jongste van de tweeling." Zei ze en ik had mijn mond open.
"I-ik ben-"
"Alana DelGado, ook 16 jaar. Studeert Sport, Business en Kunst. De oudste van de tweeling." Zei ze en plaatste haar handen op haar rug en keek ons met een lach aan.
"Ben jij wel-"
"Studente? Ja, dat ben ik. Ik ben twee maanden geleden begonnen en ik mag nu al gidsen, wauw!" Onderbrak ze mij.
"Ik mag je wel!" Zei ik en ze maakte van haar lach een nog grotere.
"Oh My Alien! Ik mag je ook!" Zei ze.
"Jup, ik mag haar helemaal." Zei ik weer.
"Laten we beginnen met de rondleiding!" Zei Alana en pakte haar koffer.
"Nou, op dit campus wordt heel veel dingen gedaan. Er zijn hier heel veel cafés en snackbars om van te eten. Je hebt meer dan vijf slaapgebouwen, ongeveer acht gebouwen waar de gigantische lokalen zijn, drie gebouwen waar je je was kan doen én we hebben onze eigen sportvelden." Zei ze terwijl we door de campus heen liepen.
"De hoofdgebouw is de plek waar we als eerst naartoe gaan om jullie slaapzaal sleutel op te halen en jullie boeken enzo." Zei ze. Niet lang daarna kwamen we bij een gebouw. Ze hield de deur voor ons open en stapten binnen.
"Maya, de tweeling is hier!" Zei Lola en ze keek op. Ze had krullende donker blonde haren. Ze had een bril en had de exacte zelfde shirt als die van Lola.
"Oh My Gawd Hay! Ik ben Maya en welkom! Luna?" Ik stapte naar voren en wachtte op haar reactie.
"Jij slaapt in gebouw 3 in kamer 21 op de tweede verdieping." Omschreef ze exact. Ik bedankte haar voordat ik de sleutel aannam en weer terug naar achteren stapte.
"Alana?" Riep ze.
"Dat is mijn naam." Zei Alana blij en stapte net zoals ik ook naar voren.
"Jij slaapt in slaapgebouw 3 in kamer 34 op de derde verdieping." Onschreef ze en zoals ik bedankte Alana haar en stapte terug naar achteren.
"Dat betekent dus dat we lekker fijn naar jullie kamer toe gaan en misschien jullie kamergenoten ook kunnen ontmoeten." Zei Lola en beide knikten we onze hoofden.
Onderweg naar de Slaapgebouw vertelde Lola nog een paar verhalen. Ze is echt een goede gids!
"Dus Luna, jij bent op de tweede verdieping en Alana op de derde. Naar wie willen jullie als eerste gaan?"
"Doe maar Alana eerst." Zei ik en ze knikten. We stapten de lift in en ze drukte op het knopje waar '3' op stond.
"Dus bij deze school, kan je een kamer delen met een meisje als je geluk hebt." Zei Lola.
"Hoe bedoel je?" Vroeg ik en ze draaide naar me toe.
"De meeste meisjes delen een kamer met een jongen. Iemand van het andere geslacht." Zei ze en ik voelde letterlijk mijn hart stoppen.
"Slaap jij met een jongen?" Vroeg Alana. Ik en Lola keken haar aan.
"Correctie, deel jij een kamer met een jongen?" Corrigeerde ze zichzelf.
"Ja, jammer genoeg. De jongen met wie ik een kamer deel is niet echt hygiënisch." Zei ze. We kwamen aan bij de derde verdieping en Lola liep voorop.
"Alana, dit is je kamer." Zei ze en stond voor de deur dat met blauwe letters de kamernummer op had. Alana plaatste de sleutel in het gat en draaide de sleutel om. Ze deed de deur open en...
Wow...
De kamer was echt prachtig. Er waren twee bedden, natuurlijk, die allebei wit waren. Er was een grote raam dat een uitzicht gaf over de campus. Gelukkig, we hebben onze eigen badkamer. Er waren twee grote kasten en twee grote bureau's. Op één van die bedden lag een vest, ze deelt eentje met een jongen dus, en op de andere lag een roos.
"Dit is dus je kamer, je hebt je eigen badkamer en dit is je kast." Zei Lola en hielp haar met haar koffers in brengen.
Na een paar minuten besloten we naar mijn kamer toe te gaan. Alledrie hadden we een koffer vast dat van mij was en liepen we naar de lift.
"Wat is er zo bijzonder aan deze school?" Vroeg Alana.
"Nou, er is een groep genaamd Mag- of zo. Ik weet niet hoe ze heten, Magnum iets in die soort. Ze zitten op deze school." Zei Lola en de deur ging open.
"Okay dan." Zei ik en lachte. We liepen naar mijn kamer, het is dezelfde deur maar andere kamernummer. Ik deed mijn sleutel in het gat en draaide hem om. Ik opende de deur en...mijn God wat is het mooi! Alleen, op één van de twee bedden lag een briefje in plaats van een vest. En op de andere bed lag helemaal, gegarandeerd, hoe kon ik het nou weten, ik wist het stiekem wel, er lag...
Niks.
"Nou, dit is dus je kamer. Uhm, de rondleiding is nu afgelopen maar ik zal jullie ophalen als avond eten is. Ik breng Alana weer terug naar boven, dus red je het hier, Alien?" Vroeg Lola en ik knikte.
"Bedankt dat je ons hebt rondgeleid, Aliën!" Zei ik en gaf haar een knuffel. Samen met Alana liepen ze uit mijn kamer en deden ze de deur achter zich dicht. Ik liep naar de bed toe met het briefje, een bericht!
Ik slaap aan deze kant en ik kom eraan als de directeur het heeft gezegd. Elk moment dus.
X Je kamergenoot.
"Okay dan ga ik naar de andere kant." Zei ik tegen mezelf. Ik legde de papier weer neer op het bed.
Nou okay dan. Ik stond op en liep naar mijn koffers toe. Alledrie legde ik ze op mijn bed en deed ze open. Nu maar hopen dat het in mijn kast past.
Uren gingen voorbij en ik was nog steeds bezig met mijn kant van de kamer in te richten. Tot nu toe heb ik een paar foto's opgehangen, mijn bed laken omgewisseld in een paar aliën emoji's en mijn bureau ingericht.
"J-jij bent mijn nieuwe kamergenoot?" Ik draaide me om en...
Oh, My, God.
JE LEEST
kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2
Fanfiction"If they Love you, they always comes back." Dat is de zin die Luna niet begrijpt. Na de heftige afscheid tussen haar eerste liefde, is Luna compleet verandert. En met compleet bedoel ik: Compleet! Samen met haar tweelingzus Alana hebben ze een kans...