15✔️

1.6K 69 7
                                    

-Luna-

"Een ezelsbruggetje ervoor is: Een Goede Boer Drinkt Fris. Als je kan zien heeft elke letter een woord is en in dit geval zijn het de letters E G B D F." Legde de hoogleraar uit terwijl ik alles naschreef in mijn schrift.

"En voor de andere letters is het simpel. Dat vormt zich al een woord namelijk face. De letters in dit woord zijn F A C E." Zei hij er nog bij.

"Zo zie je dat elke lijn een letter heeft én dat het stukje tussen de lijnen ook een letter heeft." Ik knikte.

"Oké studenten, dat was het dan voor vandaag. Jullie kunnen inpakken en weggaan." Zei hij en een zucht verliet elke mond in de zaal. Ik pakte mijn tas in en liep naar de deur.

"Eindelijk! Dat duurde lang." Hoorde ik en draaide me om. Ik zag Jacob daarzo staan.

"Wat? Waarom duurde het lang?" Vroeg ik terwijl ik naar hem toe half hinkelde.

"We gaan met zijn allen naar de bios, weet je nog?" Zei hij en ik knikte mijn hoofd.

-Jacob-

Samen met Luna liepen we naar onze kamer. Ik had haar tas vast terwijl ik met een arm haar vast hield om haar in balans te houden.

Toen we aangekomen waren in onze kamer legde ik haar neer op haar bed en plaatste haar tas naast haar.

"Okay, blijf hier en ik haal iedereen op." Zei ik tegen haar en ze knikte.

"Bye felicia." Zei ze en ik draaide me om. Wie zal ik als eerste halen? Ohja, Shawn duh! Ik liep terug naar de lift en ging een verdieping omhoog.

Ik klopte op zijn deur maar zoals hoe Shawn is doet hij pas open na de tweede keer kloppen.

"Yoo Shawn!" Riep ik.

"Wejow! Rustig aan!" Zei hij terwijl hij opendeed.

"Kom je nog?" Vroeg ik en hij schudde zijn hoofd.

"Nah man, ik moet leren voor die Wiskunde examen morgen." Zei hij en haalde een hand door zijn haren.

"Oké, maak niet uit. Ik haal de rest wel op." Zei ik.

"Die kunnen volgens mij ook niet." Zei hij.

"Hoebedoel je?" Vroeg ik.

"Cameron gaat op bezoek naar zijn zus samen met Nash en Hayes. Jack G heeft een date met Madison, Jack J is ziek. Matthew heeft een afspraak en Carter, Taylor en Aaron moeten de eetzaal vegen omdat ze eten wilden stelen." Legde Shawn uit.

"E-en Alana en Lola dan?" Vroeg ik en hij haalde zijn schouders op.

"Alana!" Riep hij terwijl hij zich omdraaide.

"Ja?" Hoorde ik haar terug zeggen.

"Ga je nog naar bios?" Vroeg Shawn.

"Ik weet niet, hoezo?" Zei ze terug.

En toen realiseerde ik het.

Als niemand mee gaat, dat betekent dus dat ik alleen met Luna naar de bios gaat.

Dat betekent dus dat ik eindelijk alleen kan zijn met Luna.

En dat betekent dus dat ik eindelijk haar vertrouwen weer terug kan vinden!

Maar hoe moet ik dat doen?

"ALANA ALSJEBLIEFT IK SMEEK HET JE KOM HIER!" Schreeuwde ik. Binnen een paar seconden kwam Alana aangerent en duwde Shawn weg.

"Wat is er?" Vroeg ze ongerust. Ik keek naar Shawn die achter haar stond voordat ik weer terug naar Alana keek. Ik trok Alana naar buiten en sloot de deur achter haar dicht.

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu