23 ✔️

1.4K 73 9
                                    

-Luna-

Ik werd wakker door een plastic tas die heen en weer gefrommeld werd. Ik gromde en probeerde het te negeren, maar het maar door.

"Jacob hou op!" Schreeuwde ik wanneer ik rechtop zat.

Ik zag Matthew daar staan, met niets meer dan een handdoek om zijn heupen heen gewikkeld. Met zijn rug tegen mijn aan keek ik naar zijn perfecte opgebouwde rug.

Zodra hij omdraaide, bedekte ik mijn ogen. Ik hoorde hem een diepe ademhaling doen en ik voelde mezelf rood worden.

"Oh Luna, je bent wakker." Zei hij.

"E-en jij bent naakt." Zei ik terug.

"Ohja," Binnen een paar seconden hoorde ik de deur van de badkamer dicht klikken.

Ik plofte mijn rug weer terug op het bed. Ik lachte wanneer ik terug dacht naar wat gisteravond was gebeurd.

We zaten films te kijken, samen. Ik ging stuk wanneer hij een grappige opmerking zei en hij ging stuk door mijn lach.

En toen kwam die...gênante stukje van de film waar ze een mooie les Biologie voordeden.

"Ew, uhm..." Zei ik en verborg mijn gezicht in zijn nek.

"Wat is er? Nog nooit het zien doen?" Vroeg hij en lachte zijn tanden bloot.

"Nee, en ik wil het liever ook zo houden." Zei ik terug. Op een gegeven moment hoorde je de kreunen en ik werd rood. Ik greep de deken en verstopte me er diep onder.

Toen ging de deur open en Jack Johnson liep binnen.

"Yo Matt, OH MY GOD WAT BEN JE AAN HET DOEN!" Schreeuwde hij en ik kwam van onder de deken vandaan.

"WAREN JULLIE AAN HET...DEDEN JULLIE NET... LUNA JIJ-MWHOIM- HEM? MATT JIJ LIET HET -BLEH- TOE!" Schreeuwde hij terwijl hij steeds zijn zinnen veranderde en kokhalsde tussen door.

"Hoe bedoel je?" Vroeg ik en hij boog voorover en kokhalsde.

"Ik zag net -BLEH- hoe jij -BLEH- hem -BLEH- zijn-"

"EEWW!" Schreeuwde ik lachend en Matthew lachte mee.

"WAAROM LACH JE LUNA? JIJ HEBT HEM NET GE-GE-"

"HAHAHAHHAHAHAH!" Schreeuwde ik lachend. Ik viel van het bed met een erge buikpijn van het lachen.

"Lieverd!" Schreeuwde Matthew die op mij sprong. Ik schrok en hij lachte, dit keer heeft hij wel normale kleren aan gelukkig.

"Goeiemorgen." Zei ik en wreef in mijn ogen.

Ik liep naar de badkamer en maakte me klaar voor de dag. Vanavond is weer het feest en ik heb er helemaal zin in.

Zodra ik uit de badkamer stapte, werd ik meegetrokken aan mijn hand. Ik keek op en zag Matthew naar de deur lopen.

"Waar gaan we heen?" Vroeg ik moe.

"Koffieshop, duh?!" Zei hij.

We liepen naar de koffieshop en zag iedereen al zitten. Ze hadden ijskoffie in hun handen en zaten hevig te praten. Zodra we bij hun waren aangekomen keek iedereen ons aan.

"Wat is er?" Vroeg ik wanneer ik naast Lola plaats nam en Hayes praktisch tegen Gilinsky duwde.

"Jullie doen alsof we net een misdaad hebben gepleegd." Zei Matthew en nam plaats naast mij.

"Nou technisch gezien hebben jullie dat wel gedaan." Zei Carter die met zijn wenkbrauwen waggelde.

"Wat?" Vroeg ik en Matthew tegelijkertijd.

"Waar sliep je gisteravond?" Vroeg Alana die half op de schoot van Harry zat die haastig zat te appen. Ze nam een slok van haar drinken en iedereen keek naar mij toe.

"Bij Matthew." Zei ik en iedereen zei tegelijkertijd hetzelfde.

"Oooh...." Zeiden ze in dezelfde toon. Ze namen allemaal met een lach een slok van hun drinken en keken nep aandachtig rond.

"Jullie zijn niet te geloven." Zei Matthew.

"Johnson!" Zeiden we tegerlijkertijd en hij keek boven zijn krant uit.

"Ja?" Vroeg hij.

"We hebben niks gedaan!" Zei Matthew lachend.

"Dat lieg je! Ik hoorde de kreunen en ik hoorde een luide bonk!" Schreeuwde Taylor door de hele zaal.

"SORRY!" Schreeuwde hij tegen iedereen en zat neer.

Ik en Matthew keken elkaar aan en keken weer terug naar de rest. "We keken een film." Zei ik.

"Hmm, zou ik ook zeggen." Zei Lola waardoor iedereen ging lachen.

"En die ongelofelijke harde bonk dan?" Vroeg Hayes.

"Ze viel van het bed af." Zei Matthew.

"Zeker omdat het te hard ging." Zei Nash waardoor iedereen weer moesten lachen.

"Waarom lachen jullie?" Vroeg Jacob die erbij kwam staan.

"Luna en Matthew hebben-"

"Nee! Shhh..." Ik sprong op Cameron af en greep zijn hoofd. Ik legde mijn hand op zijn mond en ging met mijn hand door zijn haren waardoor het lijk alsof hij een hond was. "Er is niks, helemaal niks." Zei ik en hij rolde zijn ogen.

Even later kwam Bret weer. Hij zat neer naast mij en het werd stil. Ze pakte mijn hand vast en draaide haar hele lichaam naar mij toe.

"Op een schaal van één tot tien..." Begon ze en iedereen wachtte af totdat ze haar zij afmaakte.

"Hoe was het gisteravond?" Vroeg ze en ik liet haar hand los.

"HAHAHAHAHAHAHAHHAHA!" Schreeuwde Alana en hield haar buik vast. Ze was helemaal rood en kon niet stoppen met lachen. Ze liep de koffieshop uit en nog steeds hoorde we haar lachen.

~•~

Ik liep door het campus terug naar mijn kamer toe. Binnen een uurtje begint het feestje en ik heb er helemaal zin in!

Wanneer ik ben aangekomen was de kamer leeg, gelukkig. Ik wilde me niet omkleden en bleef lekker in mijn licht blauwe jeans met een witte shirt waar op stond "Not Human".

Zoals vorige keer, maakte ik mezelf klaar. Een beetje make-up op en ik zag er weer fresh uit. Ik liep naar Alana's kamer toe waar ik Shawn op de gitaar hoorde spelen.

Ik klopte op de deur en tot mijn verbazing ging hij meteen open. Ik zag Alana daar staan, in haar sweatpants en een Levi shirtje.

"Wat doe je? Ga je omkleden, we gaan naar het feest." Zei ik en ze leunde haar hoofd tegen de deur aan.

"Ik ga niet." Zei ze en wreef in haar ogen.

"Wat? Waarom niet?" Vroeg ik.

"Ik heb geen zin, ik moet een examen leren en ik heb het voetbalteam belooft om de nieuwe tenues te passen." Gaapte ze.

"Maar...hoe moet dat nu dan?" Vroeg ik.

"Lola gaat, Shawn kan je brengen en Hayes zal wel bij je blijven." Zei ze en Shawn liep de deur uit.

"Ja, kom dan kunnen we Lola en Hayes halen." Zei hij en ik knikte. Ik gaf Alana een snelle knuffel voordat ik samen met Shawn naar buiten liep.

~•~

THINGS ARE ABOUT TO GO DOWNN!

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu