⚠️Okay mensjes even snel zeggen⚠️
1.) Wij hebben onze namen verandert als je het misschien kan zien?
Ik heb mijn naam van [@xjzmnx] naar { @SxrtoriusCookie } verandert 🍪.
En de tweede schrijfster heeft haar naam van [@DreamerGeek] naar { GrxndesCookie } verandert 🍪.
2.) De foto daarboven ^^ dat is de schoolcampus waar dit boek zich in afspeelt. Die campus is echt GOALS!!
Dus ja...
LEES MAAR VERDER!!
-Luna-
"Binnen." Hoorde ik en deed de deur open nadat ik netjes had aangeklopt op de grote bruine deur.
"Aah, mevrouw Delgado. Welke van de twee bent u? En wat is er aan de hand?" Zei hij en wees naar de stoel waar ik vervolgens op ging zitten.
"Ik ben Luna DelGado." Zei ik en hij knikte aandachtig.
"Ik hou van uw school, hij is prachtig en perfect." Begon ik.
"Ik ben blij dat je ermee eens bent." Lachte hij.
"Alleen..."
"Alleen wat?" Vroeg hij.
"Mijn kamergenoot, ik kan niet echt met hem goed opschieten. Althans, niet meer." Zei ik. "Is er misschien een mogelijkheid dat ik van kamergenoten kan wisselen?"
"Dat is erg jammer, want ziet u, we kunnen dat niet doen. Op deze school moet u uw jaar delen met als ik het goed heb..." Hij keek op zijn laptop. "Jacob Sartorius?"
"Volgend jaar heb je pas de mogelijkheid om van kamergenoten te wisselen." Mijn fakesmile verdween. "Maar mag ik vragen waarom?"
"Ehm, nee. Het zijn persoonlijke problemen sorry." Zei ik en stond op. Ik liep richting de deur en zette mijn hand op de deurknop en liep de deur uit.
"Hey, wat deed je daar eigenlijk?" Vroeg Mattew die opeens voor me stond. Ik deed gauw mijn fakesmile weer op.
"Ehm, niks." Zei ik.
"Jouw kamergenoot is toch Jacob Sartorius?"
Ik krabde bij mijn slaap en knikte. "Ja, ja dat is hij." Zei ik ongeïnteresseerd.
"Owh cool, ik wou hem net bezoeken, dus ik loop wel met je mee." Ik knikte. De hele weg naar mijn kamer was erg ongemakkelijk stil.
Ik deed de deur open en zag Jacob op zijn telefoon. Hij keek me aan en ik keek terug met een vieze gezicht. "Matt is hier voor jou." Zei ik.
Ik plofte neer op mijn bed en ging maar op mijn telefoon. Ik had een paar appjes van mama en papa die ik antwoordde. Ik mis ze nu al.
En toen werd er op de deur geklopt. Zoals gewoonlijk bleef ik maar op de bed liggen.
"Ik doe wel open." Zei Matthew en stond op. Ik ging door met appen.
JE LEEST
kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2
Fanfiction"If they Love you, they always comes back." Dat is de zin die Luna niet begrijpt. Na de heftige afscheid tussen haar eerste liefde, is Luna compleet verandert. En met compleet bedoel ik: Compleet! Samen met haar tweelingzus Alana hebben ze een kans...