Get ready for this mensjes!
-Luna-
"Mag ik tenminste een vest aandoen?" Vroeg ik aan de clown die achter mij stond. Ik draaide me om en zag hem staren.
"Hallo? Aarde aan Jacob?" Zei ik en hij brak uit zijn staar.
"Huh, wat?" Vroeg hij en keek weg.
"Mag ik een vest aandoen?" Vroeg ik weer.
"Nee," zei hij.
"Alsjeblieft?" Vroeg ik met puppy ogen.
"Misschien...NEE!" Zei hij en ik zuchtte.
Er werd geklopt op de deur dus besloot ik om open te doen. Alana verscheen bij de deur en keek op van haar telefoon.
"Wat heb jij nou aan?" Vroeg ze en liep de kamer binnen.
"Wat heb jíj nou aan?" Herhaalde ik haar vraag.
Ze had een mos-groene broek met gaten, een witte Trasher crop-top hoodie en bruine Timberlands.
"Je kan net zo goed in je bikini rond lopen." Zei ze terug en plofte neer op mijn bed.
"Dat moet je tegen Jacob zeggen." Zei ik en Jacob liep de badkamer uit.
"Wat te...ik ga mijn mond houden en wachten totdat we weg kunnen." Zei ze en lag neer op bed.
Na tien minuten konden we eindelijk weg. Ik struggelde met mijn hakken maar hey, ik ben wel 5 centimeter langer!
"Niet vallen, hé!" Zei Jacob terwijl we door de campus heen liep.
"Moet jij niet kleine kinderen laten lachen?" Vroeg ik.
"Ha ha." Zei hij sarcastisch. Ik stak mijn tong uit.
"Die feest is toch gewoon op dezelfde plek als vorige keer?" Vroeg Alana en we keken Jacob aan.
"Uhh, nee. Het is bij die grote gymzaal." Antwoordde hij op Alana's vraag.
"Hoezo?" Vroeg ik.
"Omdat Shawn zou gaan optreden volgens mij." Antwoordde hij.
"Oh, daarom was hij er niet." Zei Alana. "Misschien is hij er al."
"Of hij lag de hele tijd onder je bed?" Zei ik tegen Alana.
"Bruh, waarom zou hij?" Vroeg ze.
"Weet ik veel. Dat moet je aan hem vragen." Zei ik terug en ze schudde haar hoofd.
We liepen verder en je zag steeds meer mensen naar dezelfde richting toe lopen. Hoe meer mensen ik zie, hoe meer ik me schaam voor mijn outfit.
Jacob toch!
De groep stond buiten op ons te wachten. Ze draaiden zich om en gingen los van het lachen.
"Jacob, wat heb jij aan!" Lachte Nash.
"Een clownspak." Zei Jacob en weer ging iedereen stuk.
"Maar de echte vraag is, Luna wat heb jij aan." Zei Matthew die naar voren stapte.
"Weet ik, weet ik." Zuchtte ik en probeerde mijn lichaam te verbergen door mijn armen om me heen te slaan.
"Wat doe je, je ziet er mooi uit." Complimeteerde hij me. Hij sloeg zijn arm om mijn schouders heen. Door mijn hakken waren we even lang dus liepen we met dezelfde passen.
JE LEEST
kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2
Fanfiction"If they Love you, they always comes back." Dat is de zin die Luna niet begrijpt. Na de heftige afscheid tussen haar eerste liefde, is Luna compleet verandert. En met compleet bedoel ik: Compleet! Samen met haar tweelingzus Alana hebben ze een kans...