9✔️

1.7K 76 34
                                    

-Luna-

Okay, weet je nog toen Alana lag te pitten op de tafel omdat ze meer dan zes keer om die gigantische veld is gaan rennen?

Ja? Nou ze is opeens verdwenen zodra het eten voor haar neus werd gesnoven. We waren niet eens op de helft en Alana was al klaar. Ze zei dat ze nog een keer ging halen dus liet ze mij hier achter met Lola en een heleboel jongens.

"Is ze altijd al zo?" Vroeg Carter terwijl hij naar Alana's plek wees.

"Ja," Zeiden ik, Nash, Hayes en Jacob tegelijkertijd. Toevallig? Ik dacht het niet.

"Ja vind je het gek? Ik zag haar rennen, man zei kan zelfs een jaguar inhalen." Zei Matthew en nam een hap.

Even later kwam Alana terug met een nieuw bord vol met eten. Heel de eetzaal zat vol met conversaties en soms hier en daar lachende geschreeuw.

"Gaan jullie nog naar het feestje?" Vroeg Shawn en ik keek Alana aan. Alana keek over Cameron naar mij toe voordat we allebei naar Lola keken.

"Hahaha...ze hebben codetaal!" Zei Taylor en deed ons na. Alana was op het punt om iets te zeggen maar ze had teveel eten in haar mond.

"Wat wilde je zeggen?" Vroeg Taylor aan Alana.

"Taylor, ik zou dat niet doen." Zei ik met een gemene lach.

"Hoezo niet?"

"Ze maakt een grap." Zei Hayes die met me instemde.

"Luister voor één keer." Zei Nash.

"Of als je dood wilt, ga maar door." Zei Jacob.

"I-ik weet niet of we gaan." Zei ik om het onderwerp te veranderen. Iedereen keek me aan. Gênant nam ik een hap uit mijn wortel.

"Hoezo niet? Heel de campus gaat en het is traditie!" Zei Aaron.

"We garandeer je dat het echt leuk gaat worden!" Zei Jack Gilinsky.

"Ik heb niet echt zo een zin erin." Zei Lola om me uit mijn lijden te helpen.

"Het is niet zoals die typische film feestjes! Kijk, wij organiseren dit feest en het huis is groot genoeg voor een paar mensen die kunnen blijven slapen. En er komt absoluut geen drugs, films zijn best wel overdreven!" Zei Cameron.

"Niet alle middelbare school films gaan zo hoor!" Zei ik en iedereen lachte.

"Elke, maar dan ook elke middelbare school films gaan over drie dingen. De eerste gaat over populariteit," Begon Jack Johnson.

"De tweede gaat over liefde, of beter gezegt: liefde maken." Zei Taylor.

"En de derde over hoe dronken en high elke persoon eindigt in die typische feestjes." Zei Hayes.

"Jullie hebben het allemaal fout!" Zei Lola.

"Ja, er zijn films die helemaal anders verlopen!" Zei ik en stemde in met Lola.

"Oh ja? Noem één film die anders verloopt?" Vroeg Jacob en keek me uitdagend aan.

"Wat krijg ik?" Vroeg ik.

"Winnaar krijgt op het feest een shoutout!" Zei hij.

"Okay," Zei Lola met een gemene lach.

"Dus vertel, Luna." Zei Jacob en ik keek hem aan.

"High School Musical, BAM ALIËN!" Zei ik blij.

"Wat?" Zei hij. Ik keek naar de andere jongens die opeens heel interessant naar hun eten zaten te kijken. Hayes zat zelfs tegen zijn spaghetti sliertjes te praten.

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu