5 ✔️

1.9K 80 26
                                    

-Luna-

Na het avond eten liepen we wat door de campus. Tot nu toe heb ik een paar hele interessante mensen gezien.

Eentje schreeuwde "HASTAG ZARIEL IS RIISING!" Met volle stem. Ik denk dat zelfs de directeur het gehoord heeft.

Een jongen heeft besloten om naakt rond te rennen. Nou, met boxer aan gelukkig. Lola zei dat ze dat elke jaar doen om de nieuwe studenten zogenaamd te kunnen "Verwelkomen".

"Weten jullie al welke sportactiviteiten jullie gaan doen?" Vroeg Lola die nog steeds de shirt aanhad van de school.

"Nee, ik heb mijn lijstje nog niet eens aangeraakt." Zei Alana die een lijstje uit haar zak viste.

"Ik moet er drie kiezen vòòr morgen!" Zei ze en vouwde het lijstje uit elkaar.

"Hier, laat me je helpen." Zei ik en pakte het lijstje van haar handen. Het was een lijst vol met sporten die ik ook moest invullen.

"Kri-"

"Luna? Alana?" Vroeg een stem achter ons. We keken ons om en zag haar daar staan.

"LILIAN!" Schreeuwde we en we renden naar elkaar toe.

"Volgens mij is dit een plek waar jullie je reünie hebben hé?" Vroeg Lola en we lachten.

"Man, wat was dat lang geleden!" Zei ik en liet Lilian los.

"Ja! Omg, jou accent is echt grappig." Zei Lilian die stuk ging.

"Ik dacht dat ik de enige was!" Zei Lola.

"Moet je nagaan als je elke dag met haar bent." Vulde Alana nog.

"Ik hou ook van jullie hoor!" Zei ik boos en ze knuffelden me allemaal tegelijkertijd.

"Dus? Wie zijn jullie kamergenoten?" Vroeg ze terwijl we zijn vieren de slaapgebouw inliepen.

"Daar wil ik er echt niet over hebben." Zei ik en rolde mijn ogen.

"Haar kamergenoot is haar ex!" Lachte Alana hard. Lilian lachte mee en de deuren van de lift sloten.

"Nou, dat is echt helemaal kut." Zei ze en ik schudde.

"Maar kunnen we een momentje hebben voor Alana's kamergenoot?" Zei Lola en beet op haar knokkels.

"Wat?" Vroeg Alana en keek haar raar aan.

"Wat was zijn naam ook alweer?" Vroeg ik met waggelende wenkbrauwen.

"Shawn?" Antwoordde Alana.

"Oh My God!" Zei Lilian en viel haast. Gelukkig hield ze zich vast aan een stang.

"Dè Shawn Mendes?! Jij bent lucky!" Zei Lilian.

"Hij is oké," zei ze en we keken alledrie naar haar toe.

"Wat? Ik heb een vriendje." Zei ze en de deur ging open. Het was de derde verdieping want ik moest iets uit Alana's kamer halen. Net toen we voor de deur stonden hoorde ik iemand zingen.

"Wacht! Alana luister." Fluisterde ik en stopte Alana wanneer ze haar sleutels pakte.

Die stem was zo mooi.

Alana deed de deur open en je zag Shawn staan voor een spiegel te zingen terwijl hij zijn haar deed.

"Oh My God! Je gebruikt mijn spiegel!" Zei Alana en liep naar binnen.

"Oh My God! Dat boeit me niet!" Zei Shawn alsof hij net heeft gehoord dat hij een miljoen dollars heeft gewonnen.

"Oh My God, je kan zingen." Zei Lola.

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu