-Luna-
"Dat was een fijne manier om het uit te maken." Zei ik terwijl we bij de schooldokter aankwamen. Alana zat nog steeds te bloeden terwijl Matthew haar hielp lopen.
"Ja, Alana. Wat is er allemaal gebeurd?" Vroeg Jacob die de deur voor ons open hield.
"Ik weet niet, we schreeuwden tegen elkaar en toen noemde ik hem een verkrachter en toen sloeg hij me gewoon." Legde Alana uit.
"Dit is balen zeg, nu kunnen we misschien niet meer mee naar walalabibi." Zuchtte ik.
"Vooral Shawn, Nash, Hayes, Cameron en Lola. Die zitten in de problemen nu ze bij de directeur zitten." Zuchtte Matthew.
Alana werd behandeld door de schooldokter. Ze depte een natte doekje over de wond en veegde het bloed weg. De rechter hoek van haar lip was blauw en opgezwollen en er zat een rode plek op haar wang.
"Waarom heb je hem niet terug geslagen?" Vroeg Jacob. "Je sloeg mij de hele tijd samen met Hayes maar hem sloeg je niet."
"Dit was de eerste keer dat hij zo...monster deed. Ik zag gewoon dat hij me niet meer wilde." Zei Alana. Gelukkig was het verstaanbaar aangezien de dokter haar lip verzorgde.
"Liefdesverdriet." Zuchtte ik terwijl ik mijn hoofd schudde.
"Je gaat toch nog wel mee, naar Walibi?" Vroeg Matthew.
"Ja, hoop ik." Zei ze.
"Je hebt afleiding nodig." Ik stond op. "Met ons in walalabibi."
~.~
Na een tijdje te wachten op Alana liepen we weer terug door het campus heen. De bus vertrekt over een half uurtje dus liepen we snel terug naar ons slaapkamer. We stonden in de lift en Matthew en Jacob stonden als een malloot naar de spiegel te kijken.
"Nope, nog steeds lelijk." Zei ik en liep de lift uit naar mijn kamer.
Jacob opende de deur en we liepen allemaal naar binnen. Snel herpakte ik mijn tas en dit keer, alleen maar vol met snoep en andere eten. Jacob deed het zelfde en daarna liepen we weer terug naar de lift. Ook Alana pakte haar tas en die van Shawn voordat we naar de ingang van het campus liepen.
We liepen de bus in en zaten op een stoel. Ik zat naast Alana bij het gangpad en zij bij het raam. Matthew zat voor me en Jacob zat naast het gangpad schuin achter mij. Een paar seconden kwamen de rest er ook bij zitten. Aaron naast Matthew, Lilian naast Jacob, Lola naast Hayes, Cameron naast Nash, Shawn naast Taylor, de Jacks bij elkaar en Carter lonely helemaal achterin.
Alana leunde met haar hoofd tegen de raam en keek verdrietig naar buiten. De bus werd langzamerhand steeds voller en voor je het wist, waren de zes bussen vol met studenten.
"Hallo studenten, hier spreekt de buschauffeur, Bob!" Sprak een stem via de intercom.
"HAHAHAHAHAH ZIJN NAAM IS BOB," schreeuwde ik iets te hard waardoor de hele bus stuk ging.
"Nou Luna, laat me niet over jouw naam beginnen." Zei de buschauffeur terug. Weer ging iedereen stuk inclusief ik.
"We vertrekken binnen drie minuten dus zal ik eventjes een paar dingen duidelijk maken. Jullie mogen eten, maar ruim je eigen rotzooi op. Lopen is op eigen risico, tenzij je opeens tussen de benen van de persoon voor je wilt belanden. Als je een pee pee moet doen, loop je naar beneden via de trap en daar bevind zich de wc. En als laatste, vermaak je en een goeie busrijs verder." Sprak Bob.
"Jij ook, Bob de bouwer." Schreeuwde een jongen.
De bus bewoog en we reden. Vele conversaties gingen rond en iemand had besloten om muziek te zetten zodat de hele bus kon mee genieten.
"HEARD YOU WAS A LAME BOI GET OUT OF MY FACE. AND MY EX KEEP CALLING ME TELLING SHE BE ON THA WAY. AND I NEED A THICK RED BONE SHORDY WHY I LAY. BAD BIHH IN LA, TOLD ME I SHOULD MAKE A TRIP," schreeuwden we allemaal tegelijkertijd.
"SHAWTY BAD AS HELL YEAH, WITH DEM KYLIE JENNER LIPS. UBER EVERY FUHKING WHEREE." En toen was het stil.
De jongens maakte een Vine of zaten te vloggen. Matthew richtte zijn camera naar mij toe en ik wist niet wat ik deed. Uit het niets deed ik een rare gezicht waardoor Matthew ging lachen. Hij stopte met filmen en stopte op mijn gezicht en liet het mij zien.
"Nog steeds mooi." Hoorde ik Matthew zeggen. Ik bloosde en keek weg. Mijn ogen landde op Jacob die Lilian's hand vast hield. Lilian had haar hoofd op Jacob's schouder en hij zat op zijn telefoon."Hey Ala-" ik stopte met praten en zag dat ze in slaap was gevallen. Ik zuchtte en leunde mijn hoofd tegen de rugleuning
"Psst, Luna!" Tikte Jack G mij aan.
"Ja?" Antwoordde ik.
"Slaapt Alana?" Vroeg hij en ik knikte. Meteen deed hij zijn gordel los en stond op waardoor hij alle aandacht kreeg. Hij haalde een busje slagroom tevoorschijn en spoot een aardige hoopje slagroom in zijn hand.
Iedereen haalde zijn telefoon tevoorschijn, inclusief ik, en begon te filmen. "Smackcam!" Zei hij en boog over de stoel. Alana had oordopjes in en zat in haar vredige slaap, Jack J gaf mij de spuitbus vol Slagroom.
Jack G gaf haar een smackcam en slagroom was al over haar gezicht, haar en telefoon. Ze schrok wakker en realiseerde wat er was gebeurd. Ze veegde de slagroom van haar ogen af en iedereen begon te lachen.
"Wat te, WIE DEED DIT," schreeuwde ze en keek rond. Ze draaide om en zag Jack G in een slappe lach. Ze keek terug naar mij toe en spotte de spuitbus. Ze greep ernaar en stond op. Ze sloeg Jack G ermee op de hoofd. Jack G draaide om en Alana gooide het recht op zijn neus.
"Ooh!" Schreeuwde iedereen en ging weer stuk.
Jack G ging weer zitten met een pijnlijke neus en Alana liep naar de wc om de slagroom weg te halen.
De busrit voor zover.
JE LEEST
kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2
Fanfiction"If they Love you, they always comes back." Dat is de zin die Luna niet begrijpt. Na de heftige afscheid tussen haar eerste liefde, is Luna compleet verandert. En met compleet bedoel ik: Compleet! Samen met haar tweelingzus Alana hebben ze een kans...