-Luna-
"Ze zeiden toch dat ze er al waren?" Vroeg ik wanneer ik en Jacob de bioscoop binnen liepen.
"Ja, ongeveer." Zei hij en pakte zijn telefoon. Ik kopieerde zijn actie en checkte mijn social Media's.
"Wauw, ze zeggen nu pas af." Zei Jacob en ik keek hem aan.
"Wat?! Maar we zijn er al! We hebben zelfs de kaartjes al!" Zei ik gestrest.
"Ja, sorry. Ik kan er ook niks aan doen." Zei hij en haalde een hand door zijn haren heen.
"Komt Alana of Lola tenminste?" Vroeg ik en hij keek terug naar zijn telefoon.
"Nope, Alana heeft zwemles en Lola moet koken." Zei hij en ik rolde mijn ogen.
"Maar we zouden samen Kung Fu Panda drie gaan kijken." Zei ik verdrietig.
"Luun, de film begint zo." Zei Jacob terwijl hij zijn telefoon in zijn zak stopte. "Kom, anders zijn we te laat en-" Maar ik kapte hem af.
"Ik wil het niet meer zien."
"En dan kun je niet meer zien hoe het begint." Zei hij, mijn negerend. En toen bedacht ik me.
"Jij betaald het eten, Okay?" Vroeg ik hem met hoop in mijn stem.
Haha, dat rijmt.
Nee?
Okay.
"Okay, kies maar." Zuchtte hij en ik hinkelde naar binnen.
<.>
Uiteindelijk had ik een grote bak popcorn, die ik met Jacob moest delen omdat ik het niet op zou krijgen, een m&m's zakje, Snickers en een flesje Mountain Dew. Hij heeft het allemaal vast, want ik moet nog hinkelen.
En toen bedacht ik me, wat is het zielig voor Jacob! Ik had beter een paar blikken moeten verstoppen en het naar binnen smokkelen.
Oh doe niet zo innocent, jij doet het ook hoor 😂😂.
Hij probeerde me over te halen om wat minder eten te gaan kopen, maar het lukte niet.
"Ga maar ergens zitten." Zei hij en ik knikte. Ik keek rond en zag een plekje precies in het midden.
"Laten we daar gaan zitten!" Zei ik opgewonden en wees naar een plek. Hij knikte en we liepen - nou ja, hij liep en ik hinkelde- ernaar toe. Ik zat op stoel zeven en hij op stoel acht. Hij zette de popcorn in het midden en gaf mijn flesje drinken en mijn chocola aan mij, die ik aan de zijkant van de stoel neerlegde. Ik deed mijn jas uit en zat met de ene enkel die niet pijn deed onder mijn knie.
Ik zag Jacob zijn mobiel pakken en deed het zelfde. Wat ga ik nu doen? Moet ik kijken wat hij doet? Ja, dat ga ik doen.
Okay.
Hij sms't iemand.
Moet ik dat ook doen?
Nah, ik kijk wel naar video's van Zariel op instagram.
- Jacob -
Ik gaf Luna haar chocola en deed mijn jas uit. Ik keek even snel rond de zaal of ik Alana zag, maar ik zag haar niet. Ik pakte mijn mobiel erbij en wou Alana sms'en maar ik zag in mijn ooghoek dat Luna wou kijken wat ik deed. Ik klikte zomaar een contact op en smste 'Kun je het zien?'. In mijn ooghoek zag ik haar weer naar haar mobiel kijken. Ik klikte het contact weg en zocht naar Alana.
U:
"Hey, waar ben je?"Alana:
"Rij één, precies achter je blinde."
JE LEEST
kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2
Fanfiction"If they Love you, they always comes back." Dat is de zin die Luna niet begrijpt. Na de heftige afscheid tussen haar eerste liefde, is Luna compleet verandert. En met compleet bedoel ik: Compleet! Samen met haar tweelingzus Alana hebben ze een kans...