3 ✔️

2.2K 81 65
                                    

-Luna-

"J-jij bent mijn nieuwe kamergenoot?" Ik draaide me om en...

Ben je nou serieus! Net wanneer ik dacht dat alles goed ging, net wanneer ik dacht dat ik mezelf heb gevonden en me weer normaal gedraagt, besluit hij om zich te laten zien. WAAROM.

"Hallo Jacob, wat fijn om je weer is te zien...shirtloos. Man, heb je geen zelfrespect?" Vroeg ik en keek hem vies aan. Ik rolde mijn ogen en liep langs hem de badkamer in.

"Ik mag bepalen wanneer ik mét of zonder shirt mag rondlopen, Man kan je het niet accepteren?" Hij liep achter me aan. Ik opende het kastje en zag allemaal pakken en flesjes.

"Wat is dit? Sinds wanneer gebruik jij scheerscherm? Lieverd, je hebt nog een babyface." Zei ik en pakte het van de plank en gaf het aan hem.

"Denk je dat nou echt? Ik krijg haargroei waar ik trots op ben. Wil je het voelen? Voel maar. Hierzo." Hij wees naar het plekje tussen zijn wang en kaak.

Ik keek naar zijn wang, ik weet nog toen we elkaar steeds op de wang zoenden als we verdrietig waren.

Ik keek in zijn ogen.

'PATS!'

"Auw! Wat the fuck?" Zei Jacob die zijn wang vast hield.

"Wat? Je vroeg of ik het wilde voelen en ik voelde het, door je te slaan." Zei ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik richtte mijn attentie terug naar het kastje.

"Deodorant?" Ik keek het flesje aan voordat ik het ook aan Jacob gaf.

"Ik zit in het-"

"Boeit me niet." Haakte ik hem af.

"Wat is dit?" Vroeg ik en pakte een pakje dat helemaal achterin lag. Hij is nog nooit geopend.

"Luna, leg dat neer." Zei hij en keek het pakje aan. Ik keek naar mijn hand, het richtte de achterkant. Ik wilde het omdraaien maar Jacob grijpte het uit mijn hand.

"Nou, okay dan." Zei ik en richtte me weer naar de kast toe. De kast heeft vier planken. Dat betekent dus twee planken per persoon.

"Geef me je spullen." Zei ik en hield mijn hand open.

"Wat?" Vroeg hij.

"Je spullen...geef hier." Zei ik en keek hem aan.

"Wat ga je doen?" Vroeg hij. Hij keek naar de kast toe met zijn wenkbrauwen tegen elkaar gedrukt. Man, hij is langer geworden of ik ben gekrompen.

"Je spullen organiseren." Zuchtte ik in een 'duh' toon. Ik rolde mijn ogen en besloot maar om met mijn spullen te beginnen.

"Oké, hier. Wat jij wilt!" Zei hij en liet alles vallen in het wasbak die ik net heb schoongemaakt. Hij liep de badkamer uit en liet mer hier alleen achter.

Stilte, dank je wel.

Één voor één pakte ik zijn spullen. Ik heb zijn planken georganiseerd van Parfum naar huid producten. Netjes en op een rij én als de mens die ik ben, ook nog alfabetisch.

Ik keek naar de wasbak en zag dat het pakketje daar nog in lag. Ik pakte het en draaide het om. Hmm... Zo een verpakking heb ik nog nooit gezien.

Oh nee wacht.

"AAAAHHHHH!!!! GADVERDAMME! ALLE ALIËNS NOG AAN TOE ZEG!" Schreeuwde ik en gooide het pakketje weg. Meteen waste ik mijn handen en maakte mijn handzeep voor de helft op.

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu