-Luna-
Ik schrok wakker en het eerste wat ik hoorde was mijn wekker. Ik sloeg op mijn nachtkastje waardoor het irritante geluid ophield. Ik wreef in mijn ogen en begon langzaam weer in slaap te vallen totdat ik gesnurk hoorde. Ik keek naar mijn linkerkant en zag Jacob daarzo liggen, zonder shirt, mond open, rommelige haar en half van het bed af.
Het is geen droom, jammer!
Ik keek toe hoe hij inademde via zijn mond en uitademde via zijn neus wat zijn gesnurk veroorzaakt. Hij lijkt vredig wanneer hij slaapt, oh nee wacht hij kwijlt. Laat maar.
Voor de tweede keer ging de wekker. Ik moet echt stoppen met het drukken op de sluimer knopje.
"Mond houden!" Gromde ik en gooide mijn wekker op de grond. Het is goed dat die wekker stevig is want ik gooi het al voor twee jaartjes op de grond.
Als een zombie liep ik naar de badkamer op mezelf klaar te maken. Ik zette mijn haren in een knot en draaide de doucheknopje om. Ik keek toe hoe er langzaam rook uit het warme water verscheen wat signaleert dat hij warm genoeg is. Ik trok mijn kleren uit en stapte in de douche.
Ik ben blij dat ieder kamer hun eigen badkamer heeft. Ik bedoel, liever een badkamer delen met één iemand dan het hele gebouw. Vooral met al die douchehokjes en hun té doorzichtbare gordijnen die gewoon open getrokken kunnen worden.
Gelukkig heeft deze douche een schuifdeur die wazig ziet. Je kan alleen het sjabloon zien van het persoon gelukkig.
Na wat voelde als vijftien minuten draaide ik de knoppen om en droogde mezelf af. Ik had mijn badjas en handdoek laten hangen over de schuifdeuren dus was het niet zo een probleem want mensen even serieus;
Hebben jullie nooit dat gevoel dat je lekker warm hebt gedoucht rn je bent nog helemaal hottie hot van het water. Doe je de deur open en dan BOEM! Een koude wind raakt je aan en het voelt alsof Koningin Elsa je net heeft aangeraakt.
Ik deed mijn badjas aan en schoof de deur open. Mijn ogen vergrootte wanneer ik Jacob daarzo zie tandenpoetsen alsof er niks aan de hand is.
"JACOB! IK GEBRUIK DE BADKAMER NU!" Schreeuwde ik wanneer hij omdraaide. Hij haalde zijn schouders op en spuugde het schuim uit zijn mond.
"Nou en. Je hebt een badjas aan en ik zie je toch niet douchen." Zei hij en spoelde zijn mond.
"En wat nou als ik mijn badjas niet aanhad?" Vroeg ik. Nu je het zegt, ik voel me nu best wel ongemakkelijk.
"Dan zou het hilarisch worden." Zei hij. Hij gaf me een snelle knipoog voordat hij de badkamer uitliep.
"Ja! Beter loop je weg!" Zeg ik maar realiseer nu dat ik echt mongolisch klink.
Snel kleedde ik me om en liep de badkamer uit. Ik keek om me heen en zag Jacob zijn tas inpakken.
"Nù pas mag je het gebruiken!" Zei ik en deed mijn haren los.
"Nu pas? Man, jij doet lang. Is dat make-up?" Vroeg hij terwijl hij wat dichter naar mij toe liep.
"Ja, probleem?" Vroeg ik en hij schudde zijn hoofd. Man wat heeft hij met een persoon die alleen maar eyeliner en mascara op doet en verder niks? Ik bedoel, dat is helemaal niks vergeleken met de mensen die denken dat ze een kleurboek zijn.
"De eerste keer dat ik je make-up zag dragen was op je 13de verjaardag." Zei hij en nam een stap dichter naar me toe.
"Ga toch naar Mars!" Zei ik en liep naar mijn boekenkast.
"Nee, badkamer." Zei hij en liep naar de badkamer. Yes, momentje voor mezelf.
Ik besloot om naar Alana toe te gaan om te kijken of ze al klaar is, hopelijk. Ik liep de deur uit naar de lift en wachtte af totdat ik op de juiste verdieping was.
JE LEEST
kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2
Fanfiction"If they Love you, they always comes back." Dat is de zin die Luna niet begrijpt. Na de heftige afscheid tussen haar eerste liefde, is Luna compleet verandert. En met compleet bedoel ik: Compleet! Samen met haar tweelingzus Alana hebben ze een kans...