- Alana -
Toen we allemaal begonnen te eten ontstonden er weer een conversatie over sokken.
"Gestreepte sokken zijn mooi." Zei Hayes.
"Nee die babysitten maar dan voor grote mensen! Die zijn geweldig." Zei Luna.
"Die heb ik." Zei Lola.wee
"Ik ook!" Zei Luna weer en ze gaven elkaar een high five.
"Dat zijn toch die sokken die Melanie martinez draagt?" Vroeg Cameron ze. En ze knikten.
"Melanie is echt gaaf!" Zei Lola."Ja ze heeft die ene liedje. Ehh.. Hoe heette die ookal weer?" Vroeg Luna.
"Ehmm.. Crybaby?" Vroeg Jacob.
"Ja die!" Zei ze en ze begonnen te zingen.
"THEY CALL YOU CRYBABY, CRYBABY! BUT YOU DON'T FVCKING CARE!" En we lachten.
"Ik wil ook meelachen!" Zei een stem. We draaiden ons allemaal om en zagen Harry daar staan. Hij nam plek naast me, terwijl ik met een oncomfortabele blik keek.
In een mum van tijd werd het stil. Harry plaatste zijn arm om mijn schouders heen en schoof dichter naar me toe. Volgens mij was het al te merken dat ik me niet makkelijk bij voelde want ze keken allemaal naar mij toe.
"Raak haar niet aan!" Schreeuwde Shawn en stond boos op. Aaron, die naast hem zat, hield hem tegen voordat er een scène begon.
"Hoezo?" Vroeg hij. "Ze is mijn vriendin en ik bepaal zelf wat ik wel en niet met haar wil doen!"
"Dus je ziet Alana als een stuk speelgoed?" Zei Hayes ook boos.
"Nee, maar jij misschien wel." Reageerde Harry.
"Spreek niet zo een toon tegen mijn broertje he!" Zei Nash die op stond. Harry stond ook op en maakte zich groot.
"Of anders wat, lang haar?" Zei Harry.
"Alleen ik mag hem zo noemen, hé!" Ook Luna stond op.
"Harry!" Riep ik en stond op. Ik greep naar zijn schouder. "We moeten praten." Zei ik.
"Ja Harry, breng je kont naar buiten." Zei Lola die naar de deur wijst.
"Begin te lopen, wij moeten een hartig woordje met je praten!" Zei Cameron. Samen met Lola liepen ze rond de tafel totdat ik ze stopte.
"Alleen." Stopte ik hun. Ik greep Harry's hand en draaide me om. Cameron, die met zijn schouders omhoog, armen naar achteren en zijn borst vooruit stond, keek nog dreigend naar hem.
Ik trok Harry de eetzaal uit en buiten stopte we voor de glazen deur. Gewelddadig liet ik zijn hand los en hield mijn hoofd vast.
"Wat is er mis met jouw achterlijke vrienden?" Begon Harry.
"En je kamergenoot Shawn? Alsof hij bepaald wat ik doe." Hij leunde tegen de muur.
"En daarna je zus, bepaald hoe ik Nash mag noemen? Ze mogen allemaal op donderen!" Schreeuwde hij.
"Praat niet over mijn zus, Harry!" Schreeuwde ik terug. Hij keek me boos aan en duwde zichzelf van de muur af.
"Laat haar dan niet zo tegen mij praten!" Zei hij terwijl hij naar zichzelf wees.
"En moet je nou zo nodig mijn vrienden afkraken?" Ik deed mijn armen over elkaar.
"Ja, ik moest ze kraken als een FVCKING noten kraker. Jeetje, waarom neem je het voor hun op? Ik ben je vriendje!" Schreeuwde hij weer.
"Oh ja Harry? Denk je echt dat je mijn vriendje bent?" Schreeuwde ik. Hij keek me raar aan.
"Ja natuurlijk." Zei hij.
"Hoe was je trip naar de hoofdstad?" Vroeg ik. Zijn gezichtsexpressie veranderde.
"G-goed, hoezo vraag je dat?" Vroeg hij, niet meer schreeuwend.
"Wat heb je daarna gedaan?"
"Gelijk naar bed gegaan." Antwoordde hij.
"Weet je zeker?" Vroeg ik.
"Ja, Alana, zeker." Rolde hij zijn ogen.
"Er was een feest, diezelfde avond waar we eigenlijk uit zouden gaan maar je had het afgezegd omdat je naar die trip moest gaan." Sprak ik en hij knikte.
"Ja, dus?"
"Dus kwam ik mijn dronken zusje ophalen, en raad eens wat ik zag?" Vroeg ik hem.
"Wat?" Slikte hij nerveus.
"Ik laat het je liever zien." Ik viste mijn telefoon uit mijn zak en liet hem de foto zien. De foto van die avond toen hij een andere meisje neukte alsof ze een fvcking beest was.
"Alana ik-"
"Laat maar Harry, ben ik niet genoeg voor je?" Vroeg ik hem, een traan rolde langs mijn wang.
"Alana-"
"Ik had al een vermoedde over onze relatie." Ik veegde mijn traan weg.
"Hoezo, vraag je je vast af? Omdat je vreemd ben gegaan. Jij vieze neuke-"
Ik werd onderbroken doordat Harry zijn lippen op die van mijnen ramde. Ik duwde hem weg en keek hem vies aan.
"Raak me niet aan! Het enige wat je wilt is je seksuele plezier hebben! Jij bent niets meer dan een verkrachter!" Schreeuwde ik. Harry greep naar mijn shirt en duwde mij tegen de muur aan. Hij hield me zo strak vast dat hij me van de grond op tilde.
"Noem mij geen verkrachter! Ondanks jij, ik heb je vele hints gegeven om het met je te doen, maar jij was zo eigenwijs genoeg om ze te negeren!" Schreeuwde hij. Ik spuugde recht in zijn oog, maar hij liet me niet los.
Hij balde zijn hand en voordat ik het wist, had zijn vuist kennisgemaakt met mijn kaak. Hij sloeg me volop op mijn gezicht en hield me nog steeds vast tegen de muur. De deur zwaaide open en Luna stapte naar buiten.
"Ik heb alleen een proefles genomen, maar ik kan goed schoppen! Kom maar naar mama!" Zei ze terwijl ze in haar karate pose stond.
Harry draaide zijn hoofd terug naar mij toe. Ik trok me van de muur af en gooide er weer tegen aan. Ik viel op de grond met dikke hoofdpijn en een bloedende wang en waarschijnlijk ook mijn lip.
Harry draaide me om en sloeg Luna ook. Ze verloor haar balans maar Jacob ving haar net voordat ze op de grond viel. Uit het niets stond Shawn er ook bij en sloeg Harry. Harry sloeg hem terug en zo ontstond er een gevecht.
Ik knipperde en opeens stonden Cameron, Nash, Hayes en Lola er ook bij. Bijna heel de campus stond er bij en toen was Harry op de grond geslagen. Lola liep naar hem toe en knielde neer. Ze sloeg Harry op de wang met een platte hand en gaf hem een middelvinger.
JE LEEST
kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2
Fanfic"If they Love you, they always comes back." Dat is de zin die Luna niet begrijpt. Na de heftige afscheid tussen haar eerste liefde, is Luna compleet verandert. En met compleet bedoel ik: Compleet! Samen met haar tweelingzus Alana hebben ze een kans...