14➰

1.9K 85 48
                                    

-Luna-

"Okay Luun, nu moet je echt opstaan!" Zei Alana die me voor de derde keer wakker schud.

"Maar ik zei vijf minuten!" Gromde ik.

"Ja, dat zei je half uurtje geleden ook al." Zei ze en trok de lakens van mijn kleine lichaam.

"Ze gaat echt niet kunnen wakker worden!" Zei Jacob.

"Jacob?" Vroeg ik, nog steeds mijn ogen dicht.

"Ja?" Vroeg hij terug.

"Hou je mond!" Zei ik terug.

"En ze is geen ochtend mens." Zei hij tegen Alana.

"Luna, wordt wakker! Ga douchen en ik breng je kleren wel. Als je wilt, poets ik je tanden wel!" Zei Alana en trok me omhoog.

"De zonlicht!" Zei ik en bedekte mijn ogen. "Het verbrand me!" Zei ik.

"Okay, okay Drama Queen! Straks heb je toneel, niet nu!" Zei Alana en hielp me mijn weg te maken naar de badkamer. Ik leunde tegen de badkamer muur terwijl Alana het water alvast warm liet maken. Ze liep de badkamer uit en kwam na een paar seconden weer terug met een nieuw handdoek.

"Doe je kleren uit." Commandeerde ze.

"Dat klonk verkeerd!" Hoorde ik Jacob uit de kamer schreeuwen.

"Net zoals je gezicht!" Zei ik terug en deed mijn kleren uit, nouja behalve mijn onderbroek en topje.

"Hier, neem dit, stap in en roep me als je klaar bent." Zei Alana en ik knikte. Ze liep de badkamer uit en deed de deur achter haar dicht. Ik deed zoals ze zei en stapte de douche in.

Ik genoot van de hete sensatie die het warme water overbracht op mijn huid. De stoom dat rond danste om mijn hoofd heen wat me wat wakkerder maakte. Maar niet genoeg, ik merkte niet eens dat ik mijn haar al twee keer gewassen heb.

Ik draaide de knop dicht en droogte mezelf af met de handdoek die Alana mij net gaf. Met mijn handdoek om mijn lichaam heen gewikkeld riep ik Alana.

"Alana! Ik ben klaar!" Riep ik en leunde tegen de muur aan.

"Ze is er even niet! Ze moest naar het hoofdgebouw rennen van Hayes." Zei Jacob en ik zuchtte.

"Wat? Maar hoe moet dat dan nu?" Vroeg ik. Binnen een paar seconden deed Jacob de deur open. Hij had zijn handen voor zijn ogen en met zijn andere gestrekte hand had hij mijn badjas vast.

"I-ik help je wel! Hier, doe je badjas aan." Zei hij terwijl ik probeerde om zo weinig mogelijk huid te laten zien.

Ik pakte het badjas en draaide me om. Ik deed hem aan over mijn handdoek en strikte hem dicht voordat ik mijn handdoek af deed.

"Okay, je kan weer kijken." Zei ik ongemakkelijk en hij deed zijn handen weg van zijn ogen.

"Uh, hier is je kleding die Alana heeft gepakt." Zei hij en gaf me een setje kleren. Hij liep richting de wasbak en pakte mijn tandenborstel. Hij legde er wat tandpasta op en liep weer naar mij toe.

"Zeg Aaahh!" Zei hij.

"Wat? Jacob ik kan-"

"Aaahh!" Zei hij streng.

"Aaaahh..." Zei ik en hij poetste zo mijn tanden. Ik keek hoe zijn gezicht veranderde in de oude Jacob van vroeger.

"Kom dichterbij!" Zei hij en stapte naar voren. Met zijn andere hand pakte hij me bij mijn middel en duwde me naar voren. We waren nu heel dicht op elkaar. Het enige wat ons in de wegstaat is mijn tandenborstel en zijn gedachtes dat hij alleen mijn tanden zit te poetsen.

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu