50- Don't Break My Heart Again

1.6K 77 59
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-Alana-

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-Alana-

"Hey, hoe komt het dat je nog niet bij het feest bent?" Vroeg ik wanneer ik na een hele dag voetballen eindelijk thuis ben. Het is al half vier en je kan overduidelijk horen dat het feest is begonnen.

"Ik wachtte op jou." Zei ik terwijl hij uit de badkamer liep, zijn strik aan het strikken.

Oh man, wat ziet hij er knap uit...

"Hallo? Aarde op Alana?" Hij zwaaide voor mijn gezicht.

"Huh? Ik zei toch dat ik niet kwam. En ik moet uitrusten en ik ben helemaal zweterig en..." Ik rook aan mezelf en trok een zuur gezicht op. "Ik stink."

"Nou, dan ga je douchen." Zei hij.

"Okay, en als ik douch...Ik heb nog steeds geen jurk en niemand die mijn make-up kan doen." Zei ik als standpunt.

"Dat..." Hij liep naar de deur en deed hem open. "Is al geregeld, baby girl." Zei hij.

Bret liep de kamer binnen met een jurk in zijn ene arm en zijn make-up koffer in zijn andere hand. Hij liep alsof hij op een catwalk liep. "Okay bitch, ga douchen en ik ga mijn spullen klaar leggen. Hmm, mensen verstop je honden, vaders, opa's, mannen, vriendjes, vrienden alle mannelijke mensen want ik maak je pussy-poppin!" Zei hij.

"Ziek." Zei ik sprakeloos.

"Dus...wil je met mij naar het eindfeest gaan en je date naar je verjaardagsfeest?" Vroeg hij.

"Graag, Shawn." Antwoordde ik. Hij leunde naar voren voor een zoen en ik sloot mijn ogen.

"Er is geen tijd voor voortplanting, Boii ga weg ik moet haar klaarmaken en uhh...zorg dat je vriendje daar rustig blijft zodra je haar ziet, AHUAAHH!" Zei Bret die tussen ons kwam staan. Ze duwde mij de badkamer in en duwde Shawn de kamer uit.

-Jacob-

"Zijn jullie eindelijk klaar?" Vroeg ik terwijl ik met alle jongens voor mijn deur stonden. Lola en Luna besloten om samen klaar te maken in onze kamer en de jongens bij Taylor's kamer.

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu