7 ➰

2K 70 35
                                    

-Luna-

"Eet rustig dan! Straks verslik je je weer!" Zei Matthew tegen mij wanneer ik mijn muffin zit te eten.

"Ik heb honger!" Zei ik.

"Als of wij geen honger krijgen als we aan zien hoe jullie eten." Zei de jongen met blauwe ogen weer.

"Neem mijn muffin dan." Zegt Alana terwijl ze nog steeds op haar telefoon zat te spelen.

"Hoeft niet." Zei hij terug.

"Ik wil hem wel!" Zei de andere jongen weer. Hij wilde de muffin pakken totdat Matthew zijn hand weg sloeg.

"Auw!" Zei hij terwijl hij zijn hand wreef.

"Cameron, Gilinsky komt zo met onze eten! Laat de dame haar eten!" Zei hij alsof hij een vader is.

"HAHA! Alana? Een dame?" Dacht ik bij mezelf en ging stuk. Iedereen keek me aan, inclusief Alana.

"Wat?" Vroeg ik en keek iedereen aan.

"Jij gaat zo dood in je slaap hé!" Zei Alana en legde haar telefoon neer.

"Zei ik dat hardop?" Vroeg ik.

"Een beetje wel, ja." Zei de jongen weer.

Uit het niets ging Alana's wekker af. Ze keek naar de tijd voordat ze haar laatste stukje koffie opdronk. Ze stond op als enige.

"Wat doe je?" Vroeg Matthew.

"Het is kwart voor negen. Les begint." Zei ze en we begonnen te lachen.

"Wat?" Vroeg ze.

"Begin je niet tien uur?" Vroeg de jongen met blauwe ogen.

"Nee?" Zei ze.

"HAHA WIJ WEL!" Zei ik tegen haar.

"Bruh, okay dan." Zei ze.

"Bye Felicia!" Zei ik.

"Shut up, Ophelia!" Lachte ze.

"Okay, ik moet gaan." Zei ze en gaf me een snelle knuffel. "Doei Luna!"

"Doei uhh...Blauwe ogen." Zei Alana.

"Ik heet Nash, en doei." Zei de jongen met blauwe ogen.

"Haha, wat grappig! Hayes zijn broer heet ook zo toch?" Zei Alana lachend en wees naar hem toe.

"Nu je het zegt, hij lijkt er best wel op!" Zei ik en keek hem goed aan.

"Want ik bén ook de broer van Hayes. Luna, Alana herkennen jullie mij niet meer?" Vroeg hij en Alana keek hem raar.

"Bruh, NASH!" Schreeuwde ze en omhelsde haar net zoals bij Harry.

"Okay, jullie zijn echt gegroeit!" Zei hij.

"Huh, Nash? Hoe? Je ziet er zó anders uit." Begon ik en keek hem verbaasd aan. "Je hebt echt lang haar. Wil je dat ik een afspraak maak bij de kapper?"

"Luna, gedraag je." Zei Alana en keek me streng aan. "Is wel onze broer he!"

"Owh ja. Ehm, sorry. Nasi." Zei ik tegen hem.

"Nasi?" Vroeg een jongen die opstond.

"Sorry, en wie mag jij wel niet zijn?" Vroeg Alana best netjes, maar ook best bot.

"Cameron Dallas, ook wel bekend als je toekomstige vriendje." Zei Cameron en heel de tafel begon met "Ooohhh!"

"Alana DelGado, ook wel bekend als degene die je zo in je ballen gaat trappen." Zei ze en weer zeiden we "Oooohh!" maar dit keer harder.

kamergenoten | Don't break my heart again | Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu