Sme si súdení

6.2K 153 4
                                    

**Vitajte pri prvej časti <3 Tento príbeh bude písaný ako short-story ;) Dúfam ,že sa bude páčiť !**

Dnes ráno som sa zobudila na príjemnú vôňu polievky , ktorú varila moja babička . Babička je veľmi múdra žena , je to veštica nášho klanu . Sme polo-vlci .

Volám sa Even . Dnes som dovŕšila 18 rokov . Mám malú sestričku , ktorá sa volá May . Náš svet sa skladá z viacerýchv klanov . Žijeme mimo ľudskej civilizácie . Svoje domovy máme hlboko v lesoch . Naše klany alebo lepšie povedané svorky sa delia na veľmi populárne a sú aj také , ktoré nik nepozná .  Vodcom klanu je Alfa , ktorý chráni svoju svorku . Po jeho boku je Luna ktorá je jeho polovičkou , dopĺňa ho .

Už od vášho prvého roku ste s niekým duševne prepojení . Hovorí sa tomu Súdená duša . V osemnástom roku si vás vaša druhá polovica vyhľadá . V klane sa nachádzajú aj veštice , ktoré vám predpovedia , kde sa stretnete so svojím vyvoleným . Je len na vás ako sa spoznáte .

Keď som otvorila oči babička sa na mňa usmiala a podala mi misku s polievkou . Bola som veľmi hladná , držala som predobradný pôst . Tak som sa najedla .

,, Even , dnes budeš musieť ísť do lesa , "povedala mi babička .

,, Zjavilo sa ti už to miesto ? "opýtala som sa jej s napätím . 

,, Hneď teraz sa obleč , a vyraz do lesa , " povedala mi babička .

,,Dobre , babi  ," povedala som jej .

Rozbehla som sa do lesa . Premenila som sa na svoju druhú podobu . Som čierny vlk s modrými očami . Keď ste vlk pociťujete voľnosť , ktorú nemáte šancu zacítiť keď ste človekom .

Bežala som čoraz hlbšie , zrazu som na sebe ucítila niečí pohľad . Bežal za mnou . Bielo-sivý vlk s krásnymi modrými očami . Nechela som zastať . Nech si ma chytí , no nie ?

Bežala som , ale už bol blízko . Dobehol ma a zhodil ma až tak , že sme robili kotrmelce dolu stŕmym svahom. Keď sme sa obaja premenili , ležala som pod krásnym svalnatým chlapcom s čiernymi vlasmi , ktoré mu padali do očí .  Modré oči upieral do tých mojich . Odrazu ma pobozkal . Mala by som ho odstrčiť , no ochotne som spolupracovala . 


Alfa and his love !Where stories live. Discover now