Bolo mi nejak horúco ,otvorila som oči a zistila som prečo je to tak .
Ember ležal z jednej strany doslova a dopísmena nacapený na mne a spokojne odfukoval .
Pohla som sa ,ale ním ani nehlo .
,, Embeeeeer ," začala som mu pusinkovať líce .
,, Čo tooo ...."
Nestihla som ani dopovedať to ,čo som chcela ,keď ma Ember pretočil a ocitla som sa pod ním .
Začali sme sa smiať . Len čo sme sa dosmiali , vlna smiechu prišla znovu .
Ember ma dlho bozkával ,až kým sme sa konečne nerozhodli výjsť z postele .Konečne som vyšla z postele . Osprchovala som sa a obliekla som si dokonalé biele voľné šaty . Na pery som si naniesla červený rúž a decentne som sa nalíčila . Vlasy som si nechala rozpustené .
Rozhodla som sa , že sa prebehnem . Len tak ako za starých čias . Zajtra je predsa moja svadba . Chcela som byť trochu sama .
Rozbehla som sa po schodoch do vstupnej haly , kde stálo služobníctvo . Čakalo na nejaké pokyny , ktoré mu vydá Ember .
Nevšímala som si nič okolo a keď som bola dosť ďaleko od domu , konečne som sa zmenila do vlčej podoby . Bežala som lesom a vietor mi príjemne vial na srsti . Rýchlosť bola odjakživa moja silná stránka , preto som do svojho behu dala maximum .
Moje potešenie z behu však neostalo dlho , pretože ma začali prenasledovať dvaja vlci . Jeden bol tmavohnedý so zelenými očami a druhý bol čierny . Mal veľké tesáky . Myslím , že to bol kráľ a princ nejakého z klanov ,pretože ich veľkosť bola neobvyklá a ich srsť sa leskla . Ale prečo sledovali práve mňa ?
Bežala som ďalej a snažila som sa nevnímať ich . Ale keď sa rozhodla otočiť a premeniť sa , prihnal sa tretí biely vlk a v behu ma napadol . uhryzol ma a ja som so skuvíňaním dopadla na zem . Myslím , že je so mnou koniec , prešlo mi mysľou .
Ember :
Celý natešený z ranného bozkávania sa s Even , som sa obliekol a vybral som sa d pracovne . Zajtra je môj deň D . Even chcela stráviť dnešný deň tak ako za starých čias , tak som jej to umožnil . Ja som sa mal ešte venovať práci , no do pracovne vtrhol Ren .
,, Kde je Even ?"
,, Mala by byť niekde v lese ."odpovedal som mu a hľadel so do papierov , ktoré som mal už pred týždňom poslať .
,, Alfa Drestan a jeho syn sa ti chcú pomstiť, preto vybehli zo svojho kráľovstva a myslím si , že Even je vo veľkom nebezpečenstve -"
,, Poďme !" vykríkol som a rozbehli sme sa vo svojích vlších podobách do lesa .
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)