Noc pod hviezdami

1.2K 56 0
                                    

Keď som uvidela Embera užívať si vodu , ktorá bola určite príjemná , neváhala som a skočila som za ním . Vynorila som sa nad hladinu a Ember sa na mňa šibalsky a zároveň nahnevane pozeral . Nechápala som jeho pohľad ,ale keď som si všimla , že má celé premočené tričko , ktoré bolo doposiaľ suché a to len kvôli mne , začala som sa smiať .

Odrazu som zjačala a začala som pišťať , pretože ma chytil pod kolenami a hodil sa spolu so mnou do vody . Nestihla som sa pred pádom do vody ani poradne nadýchnuť ,a tak som sa poriadne napila vody . Vynorili sme sa a ja som sa rozkašľala . Keď som sa nadýchla a videla som ako sa Ember zvíja od smiechu špliechla som mu trochu vody do tváre . On len nesúhlasne zavrčal a o pol hodinu sme vyšli von z vody celí mokrí , pretože sme v tej vode šantili ako malé deti .

Boli sme celí premočení a ja som sa chcela ísť prezliecť lenže Ember mi to nedovolil . Premenil sa na vlka a začal sa mi šúchať okolo nôh . Mal príjemne jemnú srsť . Zaborila som si do nej prsty a zavrela oči . Cítila som sa ako v siedmom nebi .

O chvíľu som došla k nášmu obrovskému stanu s Emberom ako vlkom v pätách . Vyzliekla som si nohavice a ostala som len v spodnom prádle keďže som mala oblečenú športovú podprsenku .

Vlčie oči na mňa túžobne hľadeli . Hľadel cez nich Ember .

,,To ti vôbec nevadí ,že nemám ani najmenší kúsok súkromia ?"

Vlk sa mi začal trieť o lýtka a mne bolo v tej chvíli príjme . Sadla som si na mäkký matrac a vlčia hlava sa mi uvelebila do lona . Vlčí Ember na mňa uprel tie svoje kukadlá a z ničoho nič mi oblízal tvár . Chcela som protestovať ,ale mocné ruky mi prišpendlili tie moje nad hlavou a nad mojím telom sa skláňal  môj manžel .

Začal mi jemne obhryzkávať a bozkávať jemnú kožu na krku . Dych sa mi zrýchlil a moje srdce bilo ako keby pred chvíľou zabehlo maratón .

Vystrúhala som nevinnú grimasku .
,,Čo potrebujete pane ?" usmiala som sa na Embera ,ktorý sa hlboko zadíval do mojich očí .

,, Teba . Even buď dnes večer mojou."

,,Ale veď ja som tvoja ,a to každý deň ," tvárila som sa ,že neviem o čo ide .

Sklonil sa ku mne a svojím horúcim dychom ma pošteklil na uchu . ,, Even vieš ako to myslím ."

Ember si prebozkával cestičku od môjho ucha cez celý krk až po ramienko športovej podprsenky .
Pomaly s očami upretými do tých mojich mi stiahol ramienka a s nimi aj celú podprsenku . Celú si ma prezrel a ja som očervenela v tvári . Potemnel mu pohľad a mme sa objavili motýliky v podbrušku .

,,Even ,si tá najkrajšia žena akú som kedy videl . Som nesmierne šťastný ,že si moja . Milujem ťa . "

,,Aj ja milujem teba Ember a chcem byť dnes večer tvoja ."

Po našich vyznaniach sme sa zbavili posledných kusov oblečenia a prvýkrát sme sa milovali . Bola to najkrajšia svadobná noc ,akú som si len dokázala predstaviť .

Keď som oddychovala na Emberovom pleci napadlo mi miesto ,kde by sme mohli zlatého jeleňa nájsť a to najrýchlejším spôsobom .

,,Ember ," bozkávala som ho dovtedy dokiaľ som ho nezobudila .
,,Viem ,kde by sme mohli nájsť jeleňa . Raz som sa s babičkou rozprávala o zvieracej ríši a vravela mi ,že stáda sa zvyčajne nachádzajú pri veľkých vodných nádržiach . To už síce vieme ,ale
rozmýšľala som nad tým ,kde sa nachádzajú veľké vodné nádrže . Pri Edenberovej skale sú tie najväčšie vodopády a jazerá tu v okolí . Tam by sme mali zájsť ."

,, Even ! Ty . Si . Úžasná ." Každé jedno slovo oddelil bozkom . Boli sme z toho takí nadšení ,že sme sa opäť pomkli k sebe a milovali sme sa až do rána pod hviezdnou oblohou .

Alfa and his love !Where stories live. Discover now