Je mi ľúto ,že som nepridala nové časti . Nemala som inšpirácie , bolo to moje najťažšie obdobie plné depresie . Nevedela som ako ďalej . Ale už som v poriadku a neskutočne sa teším zo života a chcem pokračovať v písaní vo všetkých svojich poviedkach ....Teším sa na vás 😘😙
******************************
Hrýzol ma do nohy a bolesť mi vystreľovala do každého kúsku môjho tela . Musela som sa transformovať do svojho ľudského tela ,pretože moja vlčia podoba to už nevydžala . Vlci sa premenili na mužov . Ani som si poriadne nestihla všimnúť ako vyzerali ,keď ma jedne z nich udrel do hlavy a ja som upadla do tmy .Ember
Bežal som ako o život . Hnala ma predstava na moju lásku . Ak jej skryvia čo i len vlások na hlave ,vlastnoručne ich zabijem . Bez ľútosti a zmilovania .
Dobehol sa na čistinku a ucítil som krv . Krv ,ktorá bola ......,,TO NIE JE MOŽNÉ !!!!! "zvrieskol som tak ,že ma museli počuť najmenej tridsať kilometrov odtiaľ . Ren ,ktorý mi bol pätách sa dovtípil o čo ide . Porozhliadal sa po okolí a na nič sa ma nepýtal ,pretože vedel čoho som momentálne schopný .,, Emeber pozri ! Je tu niečo !"
Na vetve stromu bol kúsok papiera . Ale slová boli napísané niečou krvou !
Príď si po ňu Ember ,lebo do dvoch dní zomrie .
Keby si vedel ako sa tvoja láska zvíjala od bolesti v kaluži krvi ,tak ako tvoja matka , ktorú som zbičoval ,keď sa so mnou nevyspala ...
Príď Ember ,inak zomrie ..V tom momente akoby do mňa vošlo milión voltov . Nedokázal som si udržať čistú hlavu . V hlave mi bubnovala krv a agresivita sa drala na povrch . Celou silou som vrazil do kôry starého stronu ,ktorý sa rozletel na malé kúsky .
,, Ren ! Poďme zvolať posily ! "Vrátil som sa do hradu . Nechal som zvolať zástupcov šľachtivkých klanov . Musím tých bastardov zničiť !!!
Niekto vtrhol do izby .
,, Nevieš klopať ??! " nahnevane som zo seba vychŕlil .
,, Syn môj , viem že ma odmietaš ,ale len ja ti dokážem pomôcť . "Zasmial som sa ,pretože môj otec pre mňa od vtedy ako sa zachoval k matke nič neznamenal . Možno som bol krutý ,ale je to tak . Neznamená pre mňa nič a ako by mi mohol práve teraz pomôcť práv on ?
,, Je to absurdné , otec vypadni odtiaľ !",, Synak ,vážne ti viem pomôcť iba ja a všetko je inak než sa zdá . "
,, Otec opakujem poslednýkrát vypadni !!!!"
,, Emb...."
Ani to nestihol dopovedať a ja som sa už nezdržal .
,, Otec nezaujíma ma ,že je všetko inak . Zmenil si sa ,zničil si matku ,keď umierala ani si ju neprišiel pozrieť , neprijal si môjho brata a ctíš si pamiatku matky tak ,že máš každý večer inú štetku !"vykričal som všetko čo som mal od smrti svojej matku na jazyku a odrazu som pocítil akoby mi spadol veľký kameň zo srdca .
Otec stál pri dverách ako obarený .
,, A teraz mi uniesli jedinú osobu , na ktorej mi záleži viac ako na svojom živote . Ublížili jej ,pretože som videl jej krv ,takže ma totálne nezaujíma čo máš na srdci ! Poviem to poslednýkrát VYPADNI !Otec mal v očiach smútok ,chcel niečo povedať ,ale vedel ,že to nemá cenu . Ešte raz sa na mňa pozrel a bez slova odišiel z izby .
Po tomto celom som sa cítil lepšie , dal som svoje dljo utlačované problémy zo seba vo . Zožieral ma strach o Even . Bál som sa o ňu tak veľmi . Nedopustím ,aby sa jej niečo stalo ,bol som taký hlupák ,že som jej dovolil ,aby šla vo sama .
Na dvere niekto zaklopal . Bol to Ren .
,, Už prišli Vodcovia ," oznámil mi a ja som ho nasledoval do veľkej zasadacej siene .Keď som vošiel do zasadačky všetci alfovia sa postavili .
,, Privítal by som vás alfovia klanov ,ale na to nie je čas ,musíme sa dohodnúť ako vypátrame Drestena . Len vy mi v tomto môžete pomôcť . Pomôžete mi ?"Z úst alfov sediacich okolo kruhového stola z mahagónu zaznelo pevné jednohlasné : ,,Áno !"
"Nájdem ťa Even ,aj keby ma to malo stať život ."
******************************
Tak čo hovoríte na novú časť ? 😀
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)