Keď ma pobozkal , ochotne som spolupracovala . Potom sme sa od seba odtiahli a pozerali sme si do očí . Mysľou mi prebehlo pár slov :,, Tomuto mužovi bude patriť moje srdce !"
Odrazu vstal a postavil ma na nohy . Chytil ma za ruku a zapozeral sa mi do očí .
,, Volám sa Ember ...." lišiacky sa usmial a pokračoval ,, som veľmi rád , že ťa spoznávam ."
Usmiala som sa . ,, Ja som Even ..." žmurkla som na neho a pobozkala ho na líce .
,, Dnes nastal tvoj deň ,poď sa pobaliť dnes sa sťahuješ do nášho klanu ," povedal mi a obaja sme sa premenili na vlkov . Bežali sme až k môjmu domu . Pobalila som si veci a rozlúčila som sa s Mayou a babičkou .
,, Taaaak už som ..." vyšla som zo stanu a hodila po Emberovi svoju plnú tašku .
Ten ju chytil a hodil po mne očkom . Usmiala som sa a vybrali sme sa na cestu . Prišli sme do lesa , stále sme boli ľudia a začali sme sa zoznamovať .
,, V akom klane vlastne si ?" opýtala som sa Embera po dlhej dobe mlčania .
,, Som synom vodcu klanu Black Devils ...."odpovedal mi a sledoval môj prekvapený výraz .
Keď som sa to dozvedela otvorila som ústa od údivu a krátku chvíľu na neho civela .
,, Ty ...ty ...ty si syn najväčšieho alfu zo všetkých ? Si môj princ ? Ako je možné , že že sme si súdení ?" vykoktala som zo seba .
Podišiel ku mne , chytil ma za bradu a povedal mi : ,, Som tvoj princ , ale neber na to ohľad . Nevieš si predstaviť , čo sa odohráva v mojom vnútri . Som najšťastnejší muž na svete , pretože mi bola súdená luna , ktorej krása sa nevyrovná žiadnej žene ."
Pobozkal ma . ,, Mali by sme ísť . O chvíľu dorazíme do nášho spoločného nového domu ."
Celú cestu som nemohla uveriť tomu , čo mi Ember povedal . Bola som ako omámená . Prečo práve princ ? táto otázka mi vírila v hlave celú polhodinu .
Dorazili sme k velikánskej čiernej bráne . Ember priložil ruku na bránu a ona sa otvorila . Vstúpili sme na štrkovú cestičku , ktorá videla k tmavému vysokému a elegantnému hradu . Cestičku lemovali červené a tmavomodré ruže . Toľkú nádheru som ešte nevidela . Emeber ku mne podišiel a zastrčil mi za ucho modrú ružu .
Potom sa otvorili hradné dvere a vošli sme do nášho budúceho spoločného hradu .
** Hi ! Tak ako sa vám páči táto kapitolka ?**
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)