Ráno ma zobudilo niečo jemné , čo ma šteklilo pod nosom . Keď som otvorila oči , zistila som , že Ember leží nado mnou a bozkáva ma na pery . To čo ma šteklilo ,bolo jeho trojdňové strnisko , čo si pri tých svadobných prípravách ešte nestihol oholiť .
Popravde tak vyzeral oveľa oveľa krajšie . Usmial sa , keď som otvorila oči , ale pokračoval vo svojej práci . Bozkával ma okolo pier , malými bozkami obsypal celý môj krk .
Bola som veľmi nedočkavá , chcela som jeho pery pocítiť na tých svojich . No ale veď kto by nebol nedočkavý , predstavte si situáciu , že sa ráno zobudíte a bozkáva vás ten najsexi chlap a to len v pyžamových nohaviciach , takže máte výhľad na jeho vypracované telo .
Bola som veľmi nedočkavá , začala som sa vrtieť . Ember sa zasmial na celú izbu .
,, Ale , ale ...slečna ...ste veľmi nedočkavá ," usmial sa a vyplazil mi jazyk , chápete to ?
,, Naozaj ? Nehovote !"
Zase mi začal bozkávať krk , ale ja som sa mykla a prevalila som ho tak , že som sa ocitla nad ním .
Sadla som si na neho obkročmo .
,, Kedže si skúšal moju trpezlivosť hneď z rána , čo bola veľmi zlá voľba , aby si vedel , preberám vedenie ja , "vyplazila som mu jazyk .
Kým som toto hovorila Ember sa smial tak nahlas , že ho mohlo byť počuť až v jedálni .
Začal ma štekliť, tak som z neho skoro zletela na zem . Vedel , že som veľmi šteklivá .Zase bol nado mnou .
,, Len to vedenie nechaj na mňa ..." žmurkol na mňa .
,, Aaaa prečo by som mala ?" opýtala som sa a vypalzila som mu jazyk .
Než som sa stihla nazdať , Ember sa zmocnil mojich pier . Bola som v siedmom nebi . Jeho pery boli také mäkké a sladké .. Bolo to neuveriteľné . Končekom jazyka si pýtal povolenie .
Trošku som pootvorila pery a on do nich vtrhol svojím jazykom . Naše jazyky spolu hodnú chvíľu bojovali . Po dlhej chvíli sme sa museli od seba odtiahnuť , pretože sme už nemali kyslík .
,, Tak ? Kto tu velí ?" opýtal sa s posmeškom Ember .
,, Ty ..." žmurkla som na neho a pobozkala som ho , potom som sa vybrala do kúpeľne .
Načiahla som sa po zubnú kefku . Odrazu ma niekto chytil za pás . Bol to Emeber , no kto iný .
,, Idem si umyť zubyy !" zjajkla som , keď si ma prehodil cez rameno a šiel so mnou do postele .
Hodil ma na posteľ .
,, Dnes mám voľno , takže nevyjdem z postele , " povedal mi .
,, Aha , ale ja tu neostanem ....ty tu lež , ja idem do kúpeľne , " už som sa chcela postaviť , ale on ma nepustil .
,, Dnes nevyjdeme z postele ," pobozkal ma a zase sme sa bozkávali .
Nakoniec sme z tej postele aj tak vyšli a zašli na prechádzku . Zajtra začíname pracovať svadobných prípravách na plné obrátky , takže sme si užili voľno :D
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)