Moje telo akoby bolo z kameňa . Nedokázala som ním ani pohnúť . Počula som vedľa seba hlasy ,ale nemohla som otvoriť oči a povedať ani slovko .
,,Čo sa to s ňou deje ?" ozval sa mužský hlas , ktorý bol poznačený nervozitou a strachom . Strachom ? On sa o mňa bál ? Muž bol Emberov otec , jeho hlas by som dokázala spoznať všade .
,,Ja ...," žena sa odmlčala a dodala , ,, s týmto som sa ešte nestretla , bojím sa , že neprežije ."
,,Toto sa nesmie stať ! Ona je lunou môjho syna , sám dobre viem ,aké je to stratiť svoju lásku ," odpovedal jej mužský hlas .
,, Myslím , že to má niečo spoločné s dieťaťom , musíme zistiť čo presne a potom budeme postupovať v liečbe ."
,, Musíte postupovať tak ,aby sa dieťaťu a jeho matke nič nestalo ," odvetil Emberov otec rázne a v jeho hlase som cítila obavy .
Počula som zaškrípanie dverí . Musela som sa nachádzať v Emberovej starej izbe ,pretože len tieto dvere v hrade tak neznesiteľne škrípu .
,, Otec ."
,,Ember , ako dopadlo rokovanie s Rorom ?"
,, Čo tu robíš ?" opýtal sa ho Ember nahnevane .
,,Chcem ti pomôcť ,"odvetil Emberov otec ,ale Ember si len nahnevane odfrkol a nariadil strážam ,aby ho nepúšťali do tejto izby .
V izbe nastalo hlboké ticho . Počula som len kroky a prerývaný dych pri mojej posteli . Určite to bol Ember . O chvíľu na to som pocítila jeho pery na svojom čele . Bolo to ako pohladenie na duši . Celé telo ma neskutočne pálilo a ja som mala strach o naše dieťa . Čo ak sa mu niečo stane ?
,,Even moja ," začal ,ale jeho hlas sa veľmi zmenil . Začal plakať ? Embera som nikdy nevidela plakať ,stiahlo mi z toho srdce . Nechcem ,aby plakal kvôli mne ,pretože si to nezaslúžim . Milujem ho ,ale naše dieťa je prednejšie ako môj život . Dúfam ,že to Ember vie .
,,Nemôžem ,nemôžem z teba spustiť zrak ,"spustil Ember trasľavým hlasom a mne na tele nabehli zimomriavky .
,, Od prvej chvíle čo som ťa videl ,som sa do teba zamiloval. Zamiloval som sa do tvojich očí ,ktoré sú ako more , moje more .Zamiloval som sa do tvojej duše ,ktorá oslovila tú moju hneď v prvý moment . A zamiloval som sa aj do celého tvojho ja Even , šialene ," vydýchol si a pevne mi stisol ruku .
Chcela som mu vyjadriť svoje city , povedať mu ako veľmi ho ľúbim ,ale bohužiaľ to nešlo .Odrazu niekto vtrhol do izby .
,, Máte niečo nové ?" opýtal sa Ember .
,,Pane , zistila som prečo má naša pani červené oči . Je to veľmi vážne , " odvetila liečiteľka .
,, Čč..ččo ?" odvetil Ember .
,, Myslím , že naša pani bola otrávená silným jedom , na ktorý však protilátka nezaberá . Ale je tú malá šanca na prežitie .Záleží na tom ako sa daný organizmus vysporiada s týmto jedom ."
,,Ale kto ju mohol otráviť ?"
**
Ahooj!
Číta to ešte niekto ?
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)