Vĺča

992 47 2
                                    

°° Ahoojky ;) tento týždeň to bolo ako na kolotoči v škole aj doma . Som unavená a vyzerám akoby som poriadne nespala pol roka .Ale zajtra máme voľnejší deň ,preto som sa rozhodla ,že napíšem kapitolku , tak pevne verím , že sa vám bude páčiť ♥ Užite si víkend ľudkovia !°°

Podišiel som k posteli , no to čo som videl ma dojalo k slzám . Even sa síce prebrala ,ale prežívala neznesiteľné muky . Zatínala päste a svojimi kŕčovito zovretými rukami trhala matrace a všetko naokolo . 

,,Čo jej je ?" opýtal som sa ošetrovateľky a malá slza mi stiekla po líci . Bol som jej manžel ,ak by to bolo možné podstúpil by som tieto bolesti za ňu . Ako som sa pozeral na jej bezvládne telo ,ktoré sa napínalo v kŕčoch a bolestivých sťahoch hlavou mi prebleskli fakty . Sklamal som ju , neochránil som ju .

,,Máme problém alfa , "oznámila mi ošetrovateľka , ,, prišli sme na to , čo je našej panej a musíme zakročiť čo najskôr .

,, Tak už ma to povedzte !" zrúkol som na ošetrovateľku a moje žily na hánkach navreli ešte viac ako je prirodzené . 

,, Vaše dieťa , nie je dieťa .."

,,Čo ? Čo to tu splietaš ? Väčšiu hlúposť som počuť nemohol , vaše dieťa nie je dieťa a čo potom je ?"skríkol som a môj hnev narastal závratným tempom .

,, Je to malé vĺča ."

,,Čo , ako je toto možné , vysvetlite mi to ."

,, Nie je to úplne nemožné ,len je to nezvyčajné . V dávnej minulosti ,polovlčie ženy rodili malé vĺčatá , ktoré sa neskôr transformovali na ľudí , lenže tieto ženy nikdy pôrod svojho vlčieho potomka neprežili . No vlastne ani nemali na výber . Ako čas plynul a ľudia sa vyvíjali , vymysleli liek , ktorý pomohol tehotným ženám . Dieťa sa transformovalo už v štádiu embrya , a tak tento pôrod prežili a starali sa o svojich potomkov . Postupne sa lieky prestali používať ,pretože sa gény sformovali tak , že to už nebolo potrebné . Bolo úplne prirodzené , že sa v štádiu tehotenstva začali vyvíjať ľudia , ktorí  v pokročilom štádiu ich života nadobudli vlčiu podobu ."

,,Prečo ..prečo sa to stalo Even ?"opýtal som sa stále vstrebajúc tieto informácie . 

,,Naša luna je veľmi silná žena , no objavili sa u nej isté znaky s polovlkmi zo Severu . Myslím , že nepochádza z klanu Souls ,ale zo starodávnych klanov ,kde sa nevyvinuli plody rovnako ako v ostatných klanoch . Jej babička mi potvrdila ,že ako malú ju našla pohodenú v lese . Dlhé roky hľadala jej biologických rodičov ,ale nenašla o nich ani zmienku ."

,,K akému výsledku ste teda dospeli ?"

,, Musíme čo najskôr zakročiť . Je na vás ako to všetko skončí . Bude najlepšie ,ak luna podstúpi zákrok a o dieťa príde ,potom budeme pracovať s odborníkmi na výrobe tohoto starého lieku a zaručujeme vám ,že v budúcnosti budete môcť mať ďalšie deti bez rizika smrti našej panej ."

,,A druhá možnosť ?"

,,Druhá možnosť v podstate neexistuje , jedine ,že by ste lunu držali pri živote a počkali na pôrod . V minulosti takýto pôrod nikto neprežil , nie sú o tom žiadne zmienky . Luna máva každú pol hodinu záchvaty bolesti a kŕčov , ktoré postupne oslabujú jej hemisféru . Môže dôjsť aj k ochrnutia a to čoskoro ,pretože tie záchvaty naberajú na intenzite . Neprijíma žiadne jedlo ani vodu a je slabá , mali by ste sa rozhodnúť čo najskôr ,aby sme vedeli čo máme robiť . "

Nevedel som ,čo si mám počať . Pozrel som sa Even ,ktorú zase triaslo a škubalo v návale bolesti.


Alfa and his love !Where stories live. Discover now