Si môj život

1.5K 61 0
                                    

Pohľad Even :

Počula som vedľa seba nejaký šuchot , snažila som sa pomaly otvoriť oči , ale v hlave mi neskutočne trieštilo a oči som nedokázala otvoriť . Nakoniec sa mi to nejako podarilo . Moje oči , privykajúce si na tmu zaostrili miestnosť , v ktorej som bola . Ležala som na starom ošúchanom matraci . Bola so v miestnosti , ktorá sa podobala pivnici . Nik tu nebol , len dve malé šedé myši , ktoré prišli z diery , ktorá bola v stene .

Pozrela som sa na svoj bok , ktorý bol celý od krvi . Nemohla som sa pohnúť , pri najmenšom pohybe mi bolesť vystrelila až do mozgu . Čo len so mnou bude ?

Z druhej strany sa ozývali kroky . Rýchlo som zavrela oči a snažila som sa vyzerať tak nehybne ako doteraz . Nesmú vidieť , že som sa zobudila . Dvere sa otvorili a počula som rozhovor dvoch mužov .

,, Je stále v tranze , koľko máme ešte času ?" opýtal sa muž s hrubším hlasom .

,, Poslal som do hradu Black Devils zveda . O niekoľko hodín sa vráti so správami o rozhodnutí alfov . Ember zvolal tajnú poradu alfov , kde rozoberajú , čo so mnou urobia ,"dopovedal ďalší hlas a zasmial sa .

,, Možno ho ani nebudeme musieť zabiť , zabijeme ju , veď málo jej nechýba a on zomrie žiaľom ," odpovedal mu hrubý hlas .

,, Nie , ja ho chcem zabiť , chcem vidieť ako sa bude zvíjať od bolesti a prosiť o smrť ."

Dvere sa zabuchli . Pri predstave mŕtveho Embera ma poriadne zamrazilo a pichlo ma pri srdci . Viem , že ma príde zachrániť , moje srdce to vedelo , ale nechcela som , aby sa mu niečo stalo . To radšej zomriem .


Ember :

Porada alfov prebiehala už pomaly dve hodiny ,ale k ničomu sme sa nedostali . Bol som neskutočne nahnevaný z toho , že nič nemáme . Čo ak Even niečo urobili , do konca života by som si to neodpustil .

,, Musíme prísť na to , kde sa schováva !"udrel so päsťou do stola .

Do miestnosti bez zaklopania vtrhol Ren a s ním dvaja strážcovia .

,,Alfa ," uklonil sa a pokračoval , ,, máme tu zradcu . Prezradili ho jeho spoločníci , ktorí mali odniesť správu o pokračovaní rady Drestanovi . Sedí tu za týmto stolom a snaží sa zmariť naše plány ."

V tom momente som vedel o koho ide . Myslel som , že je to synovec alfu zo severných hôr . Stále , keď sme nastolili nejaký plán , zmaril to svojimi argumentami o tom , že to bude nebezpečné , že by sme Even mali nechať tak .

Prúdila vo mne taká neskutočná zlosť , že som ho chytil pod krk a tresol som s ním o zem .

,,Ty špina ! Kde je !! Kde je Drestan ?!!!" oboril som sa na neho . Keby som ho pred chvíľou chytil silnejšie zabil by som ho .

S lapajúcim dychom padol na zem , ale neodpustil si poznámku , že Drestana nikdy nenájdem a Even je už mŕtva .

Zaťal som päste tak , že i obeleli hánky a tresol som mu takou silou , až som mu zlomil sánku .

,, Toto sa stane s celou tvojou rodinou , ak mi to nepovieš !!" zvrieskol som po ňom .

Zrejme mal deti , nebolo mu všetko jedno , nakoniec zo seba vydal dve slová : ,, Južný les ."

Vedel som , kde je .

,, Poďme alfovia !" všetci sa razom postavili a vyrazili sme do južného lesa .

Hlavou mi preletela myšlienka ,, Even , si môj život , zachránim ťa aj za cenu toho svojho života ."




*********************

Dúfam , že sa bude páčiť :) Mimochodom počuli ste už pesničku Perfect od Eda Sheerana , ak nie pustite si ju , je božská :*



Alfa and his love !Where stories live. Discover now