Vojna

974 50 3
                                    

°°Ahojte ľudkovia !

Táto knižka je na 5.mieste ! O tom by som vo svojom živote ani nesnívala ♥ Ďakujem .Ani neviete ,aká rada som ,keď vidím , že to ešte čítate :D Popravde som to chcela už viackrát skončiť ,ale stále som sa nejak presvedčila , že to ešte nie je dobré miesto a dej nie je v takom stave , že by som to už mohla skončiť . Ale pomaly a isto sa blížime ku koncu ♥ Ešte nikdy som žiadnu knihu nedokončila , tak toto bude moja premiéra <3 budem sa snažiť ,aby to bolo čo najlepšie .°°


Ember :

Nevedel som , čo si mám počať . Even sa stále neprebrala a ja som mal podľa jej ošetrovateľky len dve možnosti . Zachrániť svoju manželku a prísť tak o naše nenarodené dieťa alebo podať Even svoj jed (*). Dieťa by však v tom druhom prípade nikdy neuvidelo svetlo sveta a Even by mala stále len malú nádej na prežitie .

Nemohol som sa rozhodnúť . Nemôžem si predsa vyberať medzi mojou polovicou srdca a mojou krvou . Potrebujem predsa obe . Celé večery som strávil pri Even ,hladiac ju na ruke som jej vyznával lásku , prosil som ju ,aby otvorila svoje krásne oči . Bol som vyčerpaný , či už telesne alebo psychicky . K tomuto všetkému sme sa ako klan spolu s našimi spojencami museli pripravovať na vojnu so Zaynom ,ktorí zbrojil proti nám.

,,Pane , "ozval sa hlboký mužský hlas priamo z chodby . 

Otočil som sa a uvidel som nízkeho muža , ktorý však v realite klamal svojím telom . Bol veľmi silný a vedel sa vynájsť v každej situácii . Muž  sa na mňa jemne usmial a ja som ho s obrovským prekvapením objal .  Tento muž mi v nespočítateľných situáciách zachránil život . Bojovali sme bok po boku vo viacerých  súbojoch a spolu sme potlačili mnohé revolúcie ,ktoré sa rozšírili v našej ríši . Síce som bol vtedy o dosť mladší , prakticky som bol iba pätnásťročný chalan , bojoval som v takýchto súbojoch , pretože otec zo mňa chcel mať tvrdého vládcu a vraj som sa to mal naučiť práve takto .

,,Aram ," potľapkal som ho po ramene a udivene som sa na neho pozrel . Jeho tvár zdobilo množstvo jemných vrások , na ktorých sa podieľal vek ,ale aj mnohé vojny či trápenia , ktoré prežil . 

,,Čo tu robíš ? Teba by som tu v živote nečakal , veď poznám tvoj názor na prácu u boháčov ," opýtal som sa ho a Aram sa zo srdca zasmial . 

,,Princ môj , máte pravdu , poznáte ma ako svoj chvost . Už dlhé mesiace som sa snažil zakročiť na severných hraniciach a potlačiť Zaynovu revolúciu . Najprv sa zdalo , že to bude len niečo malé akoby to bola len mladícka vzbura . Lenže posledné týždne sa jeho armáda znásobila a my sme postupovali čoraz bližšie k najbližším klanom v okolí . Zayn zaútočil na niekoľko klanov , vypálil ich , pozabíjali dokonca aj ženy . Moji najlepší muži sa dostali medzi okruh jeho verných priateľov . Zistili sme cieľ tejto vojenskej výpravy . Chce vás zabiť a podrobiť si tak celú ríšu , museli sme sa presunúť do sídla . Prišiel som aj s pohraničnými vojskami a budeme brániť svojho panovníka spolu s lunou ."

,, Aram , priateľ môj .... som veľmi rád , že si prišiel . Za posledný mesiac sme vymysleli niekoľko plánov na útoky proti Zaynovi . Zbrojíme a pripravujeme mladých vlkov do boja ,ale myslím , že naší vojenskí velitelia nie sú až taký bojaschopní ako ty . Potrebujem ťa ..ako priateľa ,ako vojenského veliteľa , ako moju druhú pravú ruku ."

,,Samozrejme , princ môj ," odvetil Aram a spolu sme vošli  do Zasadacej miestnosti .

,,Trápi vás ešte niečo , princ môj ?" opýtal sa Aram ,ktorý vyzeral veľmi ustarostený .

Vyrozprával som mu o Even a o našou dieťati  . 

,,Nevedel som ,že sa takéto niečo stalo lune .Ak by som mohol nejako pomôcť ,budem tu pre vás a pre lunu ."


,,Paneee..paneeeee ," ozvalo sa z chodby . Bolo počuť akoby niekto bežal rovno k nám do miestnosti . Dvere sa rozleteli a do miestnosti vstúpila ošetrovateľka .

,, Naša luna otvorila oči ."


Alfa and his love !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz