Mesačná luna

2.2K 89 2
                                    

Ember mi porozprával o jeho matke :

,, Moja matka bola krásna . Mala dlhé čierne vlasy , ktoré jej siahali až po pás . Modré oči , krajšie ako tmavá obloha a pokožku jemnú ako mesačný svit . Bola členkou klanu Moon Guards . Menila sa na bieleho vlka s modrými očami . Mala nesmierne ladné pohyby ako nik iný . Bola výnimočná .

V osemnástich rokoch si po ňu prišiel môj otec . Mama v belasých šatách tancovala po lúke a môj otec ju pozoroval . Vedela , že tam je , a tak sa otočila . Zaľúbili sa do seba na prvý pohľad . Bola to veľká láska . Prvý som sa im narodil po troch rokoch ja . Mama sa ku mne prihovárala , objala ma , keď som to potreboval , bola vždy pri mne . Otec bol šťastný , venoval sa práci . Na mňa bol neskutočne prísny , ale mal som ho rád . Po dvoch rokoch mama opäť otehotnela . Otec druhé dieťa nechcel . Bil moju matku , škriabal jej brucho , trhal jej kožu .

Mama sa však vždy uzdravila . Strážila ju moja babička . Mama porodila Zayna . Otec sa šiel zblázniť . Chcel mať len jedného syna . Otec si Zayna nevšímal , ignoroval ho . Teraz sa aspoň zmieril s jeho existenciou . Nechal ho žiť .

Od pôrodu Zayna sa otec na matku ani poriadne nepozrel . Pred tromi rokmi matka ochorela . Chodili sme k nej ja a Zayn . Starali sme sa o ňu spolu s babičkou . Keď mama umierla a, dala si zavolať otca , no on neprišiel . V tej večer ako mama umrela si domov doviedol štetky a spolu s nimi sa zabával .

Toto mu nikdy nezabudnem . Ako toto mohol mojej matke , ktorá ho po tom čo urobil ešte stál oddane ľúbila ? Ako ?  , " Ember dopovedal a spustili sa mu slzy . Myslela som si , že keď je princom klanu Black Devils , že bude drsný , nechápavý , bol úplný opak .

Bol po jeho matke . Tento príbeh bol veľmi smutný . Objala som Embera a pohladila som ho po líci .

,, Tvoja mama by bola hrdá na svojho syna ...Ďakujem jej , že vychovala najlepšieho muža na svete . Za to jej budem do smrti vďačná ."

Ember sa mi pozrel do očí a povedal : ,, Bola by hrdá na ženu , ktorá robí jeho syna najšťastnejšm mužom , " povedal mi a pobozkal ma na čelo .

Alfa and his love !Where stories live. Discover now