Moon ceremony🌛

1.3K 57 0
                                    

Mesiac mal konečne ten správny tvar na uskutočnenie Mesačnej ceremónie . Ceremónia sa mala začať o 22:00 , aby mesiac dosiahol tú najkrajšiu fázu .
O 18:00 ku mne prišli dve najlepšie kaderníčky v klane a kozmetička . Užívala som si svoju premenu zo škaredého káčatka na labuť ,pretože sa nelíčim .
Po úprave vlasov a dôkladnom nalíčení som sa poobliekala do svojich modrých šiat .
Odrazu všetci z mojej izby odišli a niekto zaklopal na dvere .
,, Ďalej ,"zakričala som na osobu za dverami .

Dvere sa ľahúčko otvorili a do izby vstúpil Ember . Mal obuté lesklé čierne elegantné topánky a oblečený mal biely smoking a tmabomodrú košeľu . Nemal motýlika ani kravatu a to sa mi beľmi páčilo . Zopár gombíkov z vrchu košele mal odopnutých ,nemohla som uveriť ,že mám také obrovské šťastie a mojou spriaznenou dušou sa stal práve drsný a zároveň láskavý , samozrejme sexi princ ,ktorého tak neskutočne milujem .

Podišiel ku mne a kľakol si predo mňa . Zalapala som po dychu na čo sa on len šťastne uškrnul .

,, Even , čakal som na túto chvíľu už tak dlho a som nesmierne vďačný ,že táto chvíľa nastala . Už od prvého dňa , čo sme sa stretli v lese som sa do teba bezhlavo zamiloval . Milujem tvoju tvrdohlavosť ,mrzutosť nad tým ,keď ti niečo nevychádza ,tvoju odvahu a láskavosť .
Si moja Polárka na ceste životom ,vždy mi ukazuješ čo je správne . Budem ťa milovať NAVŽDY tak ako doteraz a ešte viac . "

Ember sa mi zahľadel hlboko do očí a vyriekol vetu ,na ktorú som čakala osemnásť rokov .

,, Drahá Even ,staneš sa lunou ,ktorá bude navždy patriť len a len mne ?"vytiahol z vrecka krabičku a otvoril ju . V krabičke bol náhrdelník ,ktorý nosila Emberova matka . Tento náhrdelník nosia luny už celé stáročia . Bol vyrobený z bieleho zlata a v strede bola zavesená podobizeň vlka ,ktorého mal klan Black Devils v erbe .

Slzy šťastia sa mi kotúľali po lícach . Ember veľmi dobre vedel ,čo sa odohráva v mojom vnútri . Stratila som všetky slová ,tak som len kývla na znak súhlasu .

Ember ma schmatol do náručia a krátko ma pobozkal .

,,Mal by som ísť luna moja,pretože o chvíľočku začína naša ceremónia . "

Usmiala som sa a po niekoľkých Emberových bozkoch som zostala v izbe opäť sama.

Asi o pol hodiny vošla do izby Maya . Mala oblečené tyrkysové šatky ,vyzerala rozkošne .
Usmiala sa a chytila ma za ruku . Spoločne sme vyšli  na nádvorie ,kde stála limuzína .

Šofér sa na nás usmial a otvoril nám dvere ,poďakovali sme a nastúpili . Sedeli sme v limuzíne a celou cestou sme neprevraveli ani slovko . Obe sme boli napäté a v očakávaní toho čo príde ,aj keď sme to dobre vedeli .

Na hlavnom námestí mesta Circle naša limuzína zastala . Okolo obrovského pódia stálo celé mesto . Zachvela som sa pri predstave ,že sa pri mojej nešikovnosti napríklad potknem alebo sa mi roztrhajú šaty .

Ale moje obavy sa rozplynuli ,keď som na pódiu uvidela svojho vyvoleného a jeho otca . Celé pódium bolo ozdobené modrými ružami . Bol tam červený koberev ,kňaz a vojaci . Všetko potrebné ,čo tvorilo ceremóniu .

Vystúpila som z limuzíny a za potlesku a kriku som vystúpila na pódium . Ember ma chytil za ruku a spolu sme prišli až pod oblúk ,ktorý bol posiaty kvetmi .
Pod ním stál Emberov otec a kňaz .

,, Občania mesta Circle !

Na tento deň už čakám veľmi dlhý čas . Dnes sa môj prvorodený syn Ember a jeho súdená duša Even stanú vodcom a lunou klanu Black Devils .
Ale ako tradícia káže ,po tom ,čo ich kňaz vyhlási za manželov ,musia do troch dní uloviť zlatého jeleňa .
Ak sa tak stane ,stanú sa právoplatnými vládcami ."

Emberov otec ukončil príhovor a konečne dostal slovo kňaz .

Nebola to typická svadba ,kňaz im vysvetlil tradíciu medzi lunou a alfom . Ako ho má luna podporovať ,stáť pri ňom a zároveň ako má alfa chrániť a milovať svoju lunu .

Obaja si svojím  ,,Sľubujem " spečatili svoje manželské sľuby .

Potom im generál vojska ukázal plány ,v akých častiastiach sa zlatý jeleň nachádza a obaja sa transformovali do vlčej podoby . Za jasotu a výskotu ľudí sa rozbehli hlboko do čiernych lesov ,aby uskutočnili svoj prvý lov .

Alfa and his love !Where stories live. Discover now