Ráno som sa zobudila a našla som na prikrývke vedľa mňa list .
Láska moja ...
Musel som odísť do práce ...Sľubujem , že ti všetko večer vynahradím .
S láskou Ember ...
Postavila som sa . Zašla som do kúpeľne . Dala som si príjemnú sprchu , učesala som sa a dala som si ľahký make - up . Obliekla som si svetlomodré kraťasy a čierne tielko s nápisom Devil . Vlasy som si sčesala do drdola .
Vyšla som zo spálne a vybrala som sa do kuchyne .Ember mi povedal , že o tomto čase by nik nemal byť doma . Tak som sa šla naraňajkovať . Otvorila som veľkú chladničku a dívala som sa na jej obsah . udivene som hľadela . Bolo tam toľko jedla , že pochyujem či v obchode majú viac . Vybrala som si biely jogurt a ovocie , ktoré som našla .
Vytiahla som misku a nakrájala som do nej jahody , kiwi a banán , potom som tam vliala jogurt . Povrch som celý posypala cereáliami .Raňajky boli hotové . Zašla som najprv umyť riad .
Keď som sa vrátila k stolu skoro som zinfarktovala .
,, Raňajky boli skvelé budúca švagrinka ..." povedal mi niekto za uchom .
Otočila som sa . Za mnou stál chalan s blond vlasmi , vyzeral presne tak isto ako Ember . Len Ember bol mužnejší , láskavejší , milší ...proste dá sa povedať , že presný opak .
,, Som Zayn ...." podal mi ruku ...podala som mu ju tiež .
,, Ja som Even ...ako to , že raňajky boli výborné ?! Ty si mi ich zjedol ?" opýtala som sa ho udivene .
,, Neboli pre mňa ?"uškrnul sa .
,, Nie to teda neboli kráska ..."žmurkol na mňa .
,, Boli to moje raňajky !!!" oborila som sa naňho .
,, Si poriadne divoká ...som zvedavý aká si v posteli ..."
,, Ty si poriadne prasa ...Ember mi o tebe hovoril , neverila som , že dvojčatá môžu byť také odlišné ..." usmiala som sa popod nos a znovu som otvorila chladničku . Vybrala som si jablko. Sadli sme si na stoličky za stolom a začali sme sa rozprávať ....
,, Takže čo ti ešte môj podarený braček o mne povedal ?"
,, Hmmm... že si drzý , rozmaznaný , perverzný a poriadne nafúkaný muž ..." zaškerila som sa na neho .
,, Presne tak ..."povedal ktosi za mnou a pobozkal ma na krk a následne na pery .Bola to moja láska .
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)