Tvoje oči menia farbu

1.1K 50 2
                                    

Prázdnota .
Takýto pocit zapĺňal moje vnútro už tretí mesiac . Okolo mňa nebolo nič len tma . Sedela som na posteli v spálni a moje telo sa triaslo od chladu  ,ktorý tu panoval . Rozmýšľala som nad tým prečo to Zayn urobil . Ember ho vždy chránil ,obhajoval ho pred jeho otcom ,ktorý ho nenávidel a on sa mu odvďačil takto .

##Pred tromi mesiacmi ##

Po dvoch dňoch putovania sme dorazili do klanu . Našli sme zlatého jeleňa a tým sme potvrdili manželský zväzok . Ember sa pripravoval na rolu kráľa a ja na svoju úlohu po jeho boku . Boli sme šťastní ,ale nie nadlho .
Po niekoľkých dňoch Zayn utiekol z hradu . Nechápala som prečo ,ale.keď o dva dni poslal list ,v ktorom sa písalo o vojne ,tak mi to došlo . Zayn celé roky plánoval pomstu . Chcel zavraždiť svojho otca ,dostať sa na trón a Ember by vládol ako jeho zástupca . Lenže on sa prerátal ! Do plánu som sa vkradla nečakane aj ja a musel vymyslieť niečo nové . Zayn sa spojil s temnými klanmi ,ktoré sa venovali temnej mágii a alchýmii. Pred dvomi dňami to všetko vypuklo .
Ember plánoval vojnové ťaženie a ja som mala ostať v sídle . Prinútili ma závažné okolnosti ,inak by som tu počas vojny neostala . Pred týždňom som zistila ,že som tehotná . Bola som u klanového lekára na vyšetrenie a ten to potvrdil . Ember bol nadšený . Oznámila som mu to úžasným spôsobom ,ale jemu trkvasovi nedošla tá pointa .
Nakúpila som obrovský počet hračiek a maličkých vecičiek v neutrálnych farbách . Všetky som mala položené na posteli ,pretože som si ich pozerala a skladala som ich do skrine . A on prišiel v tejto nevhodnej chvíli domov. Celý deň mal byť na zasadnutí klanu ,ale prišiel oveľa skôr . Keď uvidel také množstvo maličkých vecí pozdvihol jedno obočie  a v očiach mal otázku , pochopila som na čo myslel a ja som prikývla . O pár sekúnd som sa nachádzala rozvalená na posteli pod Emberovym svalnatým telom . Od radosti mi vybozkával tvár ,vzal ma do náručia a tuho ma objímal . Bola to tá najkrajšia reakcia ,akú som si len mohla priať .

,,Veľmi ťa milujem ," povedal mi a svoje modré oči upriamil na mňa a následne na moje bruško . Pohladkal ma na mieste ,kde bude o pár mesiacov náš syn alebo dcérka .

,, Aj ja ťa milujem ,"pobozkala som ho . Našu intímnu chvíľku prerušilo zaklopanie na dvere . Bol to Ren vo svojej celej kráse  .

,,Pane prepadli naše tajné oddiely v lese !"

,,Ako je to možné ! Už viete kto to bol ?" opýtal sa Ember hrubým hlasom . Vedela som , že má starosti .

,,Bol to Zayn , pane ."

,, Myslím , že vojna je už za dverami . Ren ! Zvolaj alfov , dnes sa budeme radiť dlho do noci , " povedal Emebr a mojím telom prebehla náhla triaška  a vidina veľkého počtu mŕtvych tiel a medzi nimi bolo aj to Emberovo . Začala som sa triasť ako osika . Ren si to všimol podišiel ku mne bližšie . Môj manžel bol pohrúžený do myšlienok ,ale keď videl ako sa ku mne Ren približuje pozrel sa do mojich očí a na tvári mal vpísaný úžas .

,, Even , tvoje oči ," vyhabkal Ember .

,,Majú farbu ohňa ," doplnil ho Ren .


**

Čaukajte ♥ Nová časť po dlllhokánskej dobe . Táto kniha je na 9.mieste vo Werewolf ♥♥♥♥♥♥♥♥ TO JE NEUVERITEĽNEÉ !!!! :O ste famózni !!!!!♥

Alfa and his love !Where stories live. Discover now