V miestnosti , kde sme s prababičkou Uris zvykli pripravovať rôzne liečivé mastičky teraz panovalo hrobové ticho . Oheň v kozube praskal a jeho iskričky poletovali okolo kozuba . Matka sedela za stolom so sklonenou hlavou a Uris stála pri okne . Nik neprehovoril už aspoň pol hodiny . Čakala som , či matka začne rozprávať sama od seba ,ale už som to viac nemohla vydržať . V momente ,keď som otvorila ústa , že niečo poviem ma predbehla prababička Uris.
„Even," myslím , že je čas, „nemali by sme viac otáľať, vieš ako veľmi sa chce dozvedieť pravdu a spoznať tak svojho otca ."
Mama zdvihla zrak , ktorý doteraz upierala len na drevený stôl pred sebou akoby to bola tá najzaujímavejšia vec na svete a otočila sa ku mne . V jej očiach som zbadala viacero pocitov . Lásku , nehu ,ale aj strach. Čoho sa tak strašne bála ?
„Lutécia,"oslovila ma a tvár jej pritom zvážnela ,„sľúb mi , že pravdu , ktorú ti teraz vyjavím prijmeš a budeš sa správať zodpovedne ."
Prikývla som a netrpezlivo som čakala .
„Tam vonku , vo svete , pred ktorým sme ťa s tvojou prababičkou chránili , sa nachádza veľa zlého . Svet tam vonku bol za mojich čias a dlho pred mojim narodením rozdelený na klany . Byť v klane znamenalo mať rodinu . Existovali aj takí , ktorí nezapadali do žiadneho , takzvaní odpadlíci . Postavenie klanu bolo veľmi dôležité . Klan , ktorý mal najviac významných členov a zároveň hýril bohatstvom bol privilegovaný stať sa vedúcim klanom a určovať pravidlá .
Po dlhé storočia to pol práve klan Black devils , rodisko tvojho otca , ktorý určoval pravidlá hry. Z počiatku tento klan viedol ostatné so všetkou gráciou , ktorá vedúcemu klanu prináleží . Postupom času však začal upadať . V každom menšom klane sa vytvárali odbojové spolky . Moje manželstvo s tvojím otcom nevzniklo len priaznivosťou osudu ako sa zdalo ."
„Čo tým myslíš, Even?" ozval sa hromový hlas prababičky.
Matka sa zapýrila a zároveň jej v očiach prebehla aj nejaká zvláštna emócia , ktorú som zatiaľ nedokázala odhaliť .
„Si predsa veštica Uris, myslela som si , že o tom vieš ,"vyslovila matka .
„V klane , kde ma našiel tvoj otec som sa nenarodila . Keď som mala mesiac , našli ma pohodenú v lese ako odpad . Priniesli ma do stanu starej ženy , ktorá bola zároveň vešticou . V teň deň predpovedala môj osud a odhalila moju minulosť . Moji rodičia boli špióni klanu Black devils . V deň ,kedy sa myseľ tvojho starého otca zatemnila , zabil moju matku a otca. Prisahala som mu pomstu . Osud mi bol priaznivo naklonený , babička (veštica , ktorú som si obľúbila) mi predpovedala lásku syna vraha mojich rodičov .
Chcela som to využiť vo svoj prospech a zabiť celý ten prekliaty rod ,ale v teň deň , keď som zazrela oči tvojho otca Lutécia , moje plány úplne stroskotali . Chcela som , tak veľmi som chcela, aby tvoj starý otec zaplatil za to , čo urobil . Tvoj otec mi však porozprával jeho príbeh aj ďalšie príbehy o jeho matke , ktorú dokonca nenavštívil ani keď sa na posteli zmietala v smteľných kŕčoch ."
Prababička mala hlavu v dlaniach , občas bolo počuť tiché vzlyky , ktorými uľavovala svojmu žiaľu .
„Prečo sme potom tu matka , uprostred ničoty ? Čo sa s nimi všetkými stalo ?"
Mama si hlboko povzdychla , videla som na jej tvári , že jej táto pravda trhá srdce na malé kúsočky ,ale musela som to vedieť . Moja duša by do smrti nenašla pokoj a moja myseľ úľavu .
„S Emberom, tvojim otcom, sme sa do seba zaľúbili . Deň , keď som mu oznámila , že som tehotná bol pre neho najkrajším dňom v živote ako mi zvykol rozprávať . Tak veľmi sa na teba tešil .
Tvoj strýko Zayn , brat tvojho otca , však vyrastal bez lásky . Starý otec ho odsudzoval za smrť tvojej starej mamy , odstrkoval ho . Všetko to začalo v deň ,keď ho z klanu vyhodil . Zayn povolal všetky armády , ktoré zbrojili proti klanu Black devils dlhé stáročia a pomaly ,ale isto skoncoval s tvojím starým otcom . Ember zabil Zayna , pre dobro všetkých , pokiaľ som ja ležala na posteli a zmetala sa v pôrodných bolestiach . Než som sa stihla prebrať z transformácie a bolestí , posluhovači tvojho strýka vyhlásili pomstu celému rodu Black devils a tvoj otec bol popravený .
Tajnými cestami sme sa za pomoci mágie dostali na toto chránené miesto a od vtedy tu žijeme . Obávam sa , že svet tam vonku pre nás nebude nikdy bezpečný . Ak sa vrátime , budeme popravené .
Sľúbila som tvojmu otcovi , že ostaneme v bezpečí ,aby jeho obeta nebola márna ."
„Čo ? Môj otec sa obetoval a vy ste tu toľké roky len vyčkávali ?!"
*Zdravím :)! Prajem veľa síl a hlavne zdravia ,aby sme spolu prekonali ten koronavírus ,čo sa všade šíri . Naberajte sily , posielam pozitívnu energiu :) DRŽTE SA !
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)