Nemocnica

1.5K 57 0
                                    

Tma

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tma . Nič len tma , ktorá ma obklopovala už celú večnosť  . Nemohla som sa ani pohnúť . Niečo ma nútilo otvoriť oči , bolo to svetlo , ktoré ma hladilo na očné viečka  a nútilo ma pootvoriť oči . Otvorila som viečka . Najprv som videla len tupé svetlo a potom som konečne začala vnímať obrysy . Vedľa môjho ramena bola uložená niečia hlava . Strapaté vlasy ma šteklili na ramene a jednou rukou mi držal moju dlaň vo svojej teplej dlani .

Nespomínala som si ako som sa tu dostala , ale osobu , ktorá spala pri mojom ramene som dokázala rozpoznať . Druhou rukou na ktorej som mala hadičky , som mu vošla do vlasov a spustili sa mi slzy . Ember sa pomrvil a svoje oči upriamil na mňa .

,,Láska , si hore !" skoro vyskočil od šťastia .

Slzy sa mi kotúľali po lícach a on mi ich začal utierať a bozkával ma na miestach , kde sa mi objavili nové slzy .

Toľké šťastie zaplavilo moje vnútro . Konečne som sa cítila milovaná .

,,Čo sa tam potom stalo ? Viem , že ma Drestan uniesol , na to si spomínam ,ale čo sa udialo potom Ember ? Prosím povedz mi to ."

Ember sa na mňa ľútostivo pozrel ,ale nenamietal :

,, Našli sme vás a Drestan ťa pred mojimi očami skoro zabil . Pustili sme sa do seba . Alfovia vyhrali súboj nad zabijakmi , ktorí poslúchali Drestana . Nakoniec sme sa do seba pustili len ja a on . Nemohol som čakať , musel som ho zabiť a skoncovať to s ním , bola si na tom už veľmi zle . Stratila si veľa krvi , čoskoro si mohla vykrvácať . Ani nevieš ako som sa o teba bál , ale ten strach , strach , že ťa stratím ma hnal dopredu a bojoval som ako nikdy predtým .  Uhryzol som ho a a on mi zase zlomil ruku a niekoľko rebier , no nakoniec sa mi ho podarilo zahnať ku skalným útesom neďaleko čistiny , na ktorej sa boj odohrával a pri našom súboji sa pošmykol na kraji útesu .

Spadol na ten najostrejší kraj . Boli sme sa na neho pozrieť a bol mŕtvy . Bolo mi ho ľúto . Nie som zabijak , aj keď som alfom toho najhrôzostrašnejšieho klanu v dejinách , no nezabíjam len tak pre nič za nič . 

Jeho synov sme uväznili a jeho klan bol zrušený . Anastázia , jeho manželka , spáchala po jeho smrti samovraždu . Obesila sa skôr ako sme dorazili do ich klanu .

Po boji som sa ti snažil čo najrýchlejšie zastaviť krvácanie a odniesol som ťa do tej najlepšej nemocnice , akú v klane máme . Všetci sme sa o teba báli Even . Bola tu aj tvoja babička s mladšou sestrou , boli už veľmi unavené , poslal som ich do komnát ,aby sa vyspali .

Bola si v umelom spánku už tri dni , lekári tomu nedávali šancu , ale ja som cítil , že to zvládneš , som na teba hrdý . Neviem , čo by som bez teba robil ."

Po líci sa mi skotúľali nové slzy , slzy šťastia .

,, Milujem ťa Even a neviem sa dočkať hodiny , kedy mi povieš svoje áno . Vtedy sa stanem tým najšťastnejším alfom pod slnkom ."

,, Aj ja ťa milujem a nikdy ťa neopustím ."

Emberovi sa zaplnili oči slzami a po dlhokánskom čase , čo sme spolu neboli sme sa objali a v tomto objatí sme od vyčerpania spoločne zaspali .

Lepšieho muža som si nemohla priať .



*****

Všetkým čitateľom Alfa and his love , želám nádherné Veľkonočné sviatky ,plné vodičky :D , lásky a požehnania .

                                        S láskou zuzana8 :D

Alfa and his love !Where stories live. Discover now