Plány Mesačnej ceremónie a Veľkonočné prekvapko

1.5K 63 6
                                    

Môj "pobyt" v nemocnici sa po týždni konečne skončil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Môj "pobyt" v nemocnici sa po týždni konečne skončil . Už som tam nemohla vydržať , chcela som ísť domov v ten večer čo som sa prebudila ,ale nebolo také ľahké presvedčiť môjho budúceho manžela . Lekári mi chceli urobiť ešte zopár testov , preto som tam musela trčať ešte päť dní .

Ember mal veľa povinností , čo sa týkalo klanu , takže mi cez deň robila spoločnosť babička alebo sestra Maya . Bola som rada , že som ich mohla zase objať a porozprávať sa s nimi , veď som ich nevidela od vtedy , čo si po mňa prišiel Ember a to sú už skoro tri mesiace .

V pondelok som z nemocnice odchádzala v aute , ktoré pre mňa a Mayu poslal Ember .  Po dvadsiatich minútach jazdy autom som konečne znovu uvidela môj nový domov . Už z diaľky som videla hrad a záhrady , v ktorých prekvitali nové farby ruží , najmä tmavomodrá . Bola som unesená toľkou nádherou . Auto zastavilo rovno pred vchodom , kde stál Ember so Zaynom .

Vystúpili sme a jeden zo sluhov , ktorý sa volá Ed , nám odniesol kufre do domu . Ember mi v jeden večer povedal , že sa so Zaynom porozprávali a zmierili si . Som rada , že spolu zase vychádzajú .

,, Tak budúca švagrinka vyzeráš naozaj sexi ," žmurkol na mňa Zayn a spolu s Mayou sme sa zasmiali . Ember na neho vrhol pohľad vraha ,ale nakoniec sa tiež začal uškŕňať . Chytila som svoju lásku za ruku a spoločne sme sa rozhodli prejsť záhradou , ktorá bola taká veľká ako záhrady zámku Versaiile v Paríži .

Bolo mi príjemne , takto som chcela ostať už naveky . Držať ruku toho koho milujem a žiť bezstarostným životom . Keď sme sa poriadne poprechádzali a ja som bola unavené , pretože som ešte nebola celkom fit ako som to ostatným a hlavne lekárom tvrdila , rozhodli sme sa zájsť do hradu na večeru .

Vstúpili sme do hlavnej siene , kde sedela Zoe . Zoe  bola moja najlepšia priateľka . Starala sa o mesačnú ceremóniu . Zoznámil ma s ňou Ember . Stali sme sa najdôvernejšími priateľkami .

,, Ahooj Even , tak rada ťa vidím ," Zoe ma objala a celá natešená mi povedala ,aby som si sadla a ukazovala mi plány , ktoré zobrazovali Mesačnú ceremóniu . S Emberom sme ju chceli mať presne podľa tradícii , žiadne novinky . chceli sme dodržať všetko , čo sa dodržiavalo už celé stáročia a viaceré generácie .

Ember musel so Zaynom na chvíľu niekam odísť . My so Zoe sme viedli rozhovory o všeličom , nasmiala som sa tak , že ma z toho začalo bolieť brucho .

Odrazu prišla Eve , slúžka , ktorá pracovala na hrade už dvadsať rokov . Odkázala mi , že mám spolu s Mayou prísť do záhrady . S Mayou sme sa na seba usmiali a vybrali sme sa do záhrady . Ani som sa nenazdala a z oboch strán na mňa letela voda z vedier . Bola som do nitky premočená a Ember so svojím bratom sa doslova a dopísmena váľali po zemi od smiechu .

,, Krásny Veľkonočný pondelok , "usmial sa na mňa Ember a pobozkal ma . 

,, Tak veľmi ho milujem ," povedala som sestre , ktorá sa šibalsky usmiala a podala mi pištoľ naplnenú vodou .

Obe sme ich začali striekať, boli už celí mokrí .

,, Pomsta ,"kričali sme na nich , ale oni sa za nami rozbehli . Chcela som sa rýchlo prešmyknúť okolo stromčeka , pretože Ember už bol skoro za mnou , ale šmyklo sa mi a spadla som rovno do bazéna . Keď som sa vynorila uvidela som tých troch ako sa rehocú . Ember mi podával ruku a ja som to ako správna žena využila tak , že som ho potiahla a skončil pri mne , aby sa už toľko nerehotal .

On však vedel prečo to robí . Zmocnil sa mojich pier a spolu sme v bazéne ešte chvíľu pobudli . Maya so Zackom sa niekde vyparili . O chvíľu už skákali rybičku do bazéna a celých nás ošpliechali , a tak sa začala vojna . Bláznili sme sa ako malé deti , ale môžem s úprimným srdcom povedať , že to bol môj najkrajší Veľkonočný pondelok .


****

Tak čo baby ? Obliali vás poriadne ? :D


Alfa and his love !Where stories live. Discover now