Bežal som lesnou cestou a v hlave mi vírili myšlienky ako tornádo . Za mnou bežal Ren a niekoľkí verní alfovia klanov . Myslel som na Even , dúfal som , že sa jej nič nestalo . Zastali sme pred kovovou bránou . Na čistine bola stará továreň obkolesená kovovou plechovou bránou . V nej sa mal Drestan nachádzať . Chcel som sa dohodnúť s ostatnými , čo presne teraz podnikneme ,ale vyrušil ma hlas .
Ženský hlas , ktorý vyslovil moje meno . Zachvel som sa , pretože som ten dôverne známy hlas poznal . Otočil som sa a videl som ako Drestan v čiernom obleku drží pod krkom Even . Okolo Drestana stálo niekoľko jeho poddaných , ktorí boli už vo vlčej podobe . Even mala oblečené biele šaty , ktoré boli celé od krvi . Na jednom boku mala ranu , ktorá jej neustále silno krvácala . V tvári bola veľmi bledá , vyzeralo to tak , že keď sa jej rana rýchlo neošetrí , zapáli sa a bude to s ňou veľmi zle .
Drestan potiahol Even za vlasy . Even vykríkla od bolesti , bolelo ma srdce z toho ako som ju videl , do tohoto nebezpečenstva sa nikdy nemala dostať . Sľúbil som jej , že ju ochránim a nedokázal som to .
,, Pusť ju ! " zaťal som ruky v päsť a prikázal som si nezaútočiť hneď , pretože by to dopadlo celkom zle .
Drestan sa zasmial a v jeho hlase bolo počuť arogantný podmas .
,, Prečo si myslíš , že by som to mal urobiť ? Ach Ember , Ember ani nevieš ako veľmi ťa chcem zničiť ."
,, O čo ti ide Drestan ?!" odpovedal som mu príkro a drsným tónom .
,, Ide mi o trón predsa a o pomstu , " odvetil a znovu sa zasmial .
,, Čo ti moja rodina urobila , že tu hovoríš o pomste ! Nemáš najmenšie právo žiadať o trón ! Kto si myslíš , že si ?? ! " oboril som sa naňho a chcel som sa naň hneš vrhnúť ,ale zastavili ma jeho slová .
,, Neznášam odmietnutie tvoja drahá mamička ma odmietala dlhé roky , ale raz som to už nevydržal a znásilnil som ju , zvíjala sa od bolesti ,ale nemienil som jej to uľahčiť . Napísal som anonymný list tvojmu otcovi a ten k jej smrti len dopomohol . Tá suka zomrela a tvoj otec má výčitky svedomia a nestará sa o klan . Celá zodpovednosť je na tebe , pretože on je neschopný . A teba dokážem vyradiť z hry o trón tm , že zabijem tvoju milovanú ."
,, Neopovážiš sa to urobiť Drestan ! Varujem ťa ,ak jej skrivíš čo i len vlások na hlave zabijem ťa takým spôsobom o akom ani len nesnívaš . "
Drestan sa mi pozrel do očí a zaškeril sa . V momente sa premenil na vlka a pohrýzol Even do krku . Ostal som stáť ako obarený , ale keď som sa spamätal z toho výjavu skočil som na Drestana . Nasledoval krvilačný boj . Alfovia bojovali a chránili svojho kráľa . A ja som mal čo robiť s Drestanom . Even pomaly a prudko dýchala , triasla sa , musím to rýchlo ukončiť a postarať sa o Even , INAK ZOMRIE !
**************************************
Ahojky :)
Prepáčte za krátku časť a za to , že vydávam časti neskoro . Mám toho veľa , v škole chcú od nás veľmi veľa . Čo myslíte , mala by som pokračovať s týmto príbehom , alebo prestať ?
Mimochodom , ďakujkám za každé jedno videnie alebo vote :*
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)